Hoi meiden hier, Ik ben helemaal nieuw hier.. maar ik moet het zooooooo zo kwijt! dus ik hoop dat ik het met jullie mag delen. Ik heb een probleem met mijn hormonen en had bij de eerste en de tweede zwangerschap een gynaecoloog nodig om zwanger te worden... dit omdat ik geen eisprong had. Na ons tweede geluk kreeg ik .. tot mijn grote sch(r)ik plotseling wel een cylus! We wilden heel graag een derde en omdat ik nu dus plots wel een cyclus had.. (maar officieel dus onvruchtbaar ben zonder hulp van de gyn.) wilden we gewoon eigenwijs zijn en het gewoon eerst zonder hem proberen.. en het resultaat was dus afgelopen dinsdag af te lezen! YIPPEEE Ik ben zoooooo blij! We kunnen het dus ook zelf!!! We zijn dus uitgerekend voor begin januari 2008 en 24 mei mag ik me al melden bij mijn gyn. voor een vroege echo. Ik zal wel onder behandeling blijven bij hem (en ik wil trouwens ook niets anders.. want met hem heb ik al heel wat lief en leed gedeeld en het is echt een schat!) Groetjes Kyrillis
hoi hoi, welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! Kom je gezellig bij de januari 2008 mama's kletsen? Bij het bevallingslijstforum, en dan de januari 2008 mama's. hier de link: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=43591
Van harte gefeliciteerd! Dat is echt helemaal fantastisch. Heb er maar het volste vertrouwen in dat dit kindje graag wilde komen in jullie gezin. Geniet er lekker van!
(Klein vraagje.. kan iemand me misschien helpen hoe ik een banner van een andere site hierop krijg??)
Wat een geweldig nieuws en wat fijn dat je het met ons wilt delen! Ik wens je een heel fijne zwangerschap toe!