Baby 5 op komst! De jongste is nog net baby.. we hadden dit nu totaal niet verwacht maar we zijn heel blij met de komst van onze laatste baby ! (Nu is het wel echt klaar de knip gaat dr in bij meneer hihi) ik hoop dat ik niet te veel.bekken problemen heb en alles weer netjes verloopt. Ben nog n beetje in shock! En op wolken.. alles tegelijk haha
Gefeliciteerd! Wat lijkt me dat leuk zeg!! Hier 3 kindjes en het is nog maar de vraag of er ooit 1 bij mag komen maar ik hoop heel erg van wel!
gefeliciteerd. super toch nog een wondertje er bij. hopelijk hier ook ooit nog een 5 de spruit alleen papa nog even ovetuigen haha. maar wat ik mij afvraag hoe doen jullie het met slaap kamers. hie rliggen ze nu 2 om 2. en de zolder kan nog verbouwd worden dit gaat op korte termijn ook gebeuren. zo dat de oudste naar zolder gaan. hebben maar 3 kamers en dus een zolder gewoon een simpele tussen woning. en hoef niet perse te verhuizen want woon hie rprima. en vroeger lagen ze ook met meerder op een kamer. en de kids vinden het super leuk samen slapen
Van harte gefeliciteerd ! Hier zwanger van de 3e , oudste is 19 maanden , jongste 7 maanden en nu bijna 15 weken zwanger ! Allemaal heel kort op elkaar dus ! Maar hierna is het voor ons voldoende ! Wel gaaf hoor 5 kinderen ! Lijkt me erg leuk
Wauw elise dat is idd heeeel dicht op elkaar! De dichtste op elkaar hier zitten 17 mnd van elkaar af..deze laatste en de 1na laatste zullen 18 mnd ertussen hebben