Wie heeft er ervaring met dipsticks in combinatie met de cb digitaal smily? Omdat mijn cyclus erg onregelmatig is begin ik vroeg met mijn eitje op te speuren 😉 eerste ronde met de ovulatie testen in totaal ronde 4 in de hoop op wonder nummertje drie... Bij ons zoontje heb ik in ronde 3 dipsticks gebruikt en wat toen meteen zwanger. Nu ben ik al een ruime week aan 't testen, en zie vandaag (zie foto) naar mijn idee een dipstick die toch wel naar mijn mening positief is (of hij moet morgen nog donkerder zijn) de onderste twee dipsticks zijn van 12.30 vanmiddag en de onderste van 14.30 vanmiddag , nu heb ik ook de digitale ovulatietesten in huis ter controle deze gaf om 14.30 geen smily aan, heeft iemand dit ook gehad? Een dipstick positief en digitaal geen smily? 't zekere voor het onzekere toch maar even geklust om 13 uur 😉 mij mannetje is helaas vanavond niet thuis pas morgenavond weer... Uiteraard zal ik vanavond weer een ovu test doen, misschien dan wel een smily, heel erg benieuwd was ik naar jullie ervaringen met dipsticks en digitaal testen (Dipsticks zijn van sensitest, ik heb verder goede ervaringen met de dipsticks) Op de foto staat ook de digitale stick nu lees ik dat je aan de hand van die streepjes niets kan afleiden maar dacht doe hem er toch bij een fractie lichter dan de controle streep
De dipstick kan zeker nog wat donkerder. Maar je zit er niet ver vanaf! Die streepjes van de digitale mag je officieel niet aflezen, maar hier waren met een smiley de streepjes altijd even donker. En je kon deze ook zien oplopen. Mijn mening is dat je dus degelijk wel wat kan aflezen aan die streepjes.
Ik gebruikte ook beidde, en bij mij gaf de cb ook vaak 1 of 2 dagen later een smiley, terwijl de dipstick al positief was. Ik loop bij het Amc en mag nu alleen nog de cb gebruiken, die is veter zeiden ze dan de dipsticks en dichter bij je eisprong.. Succes☺️
Heel erg bedankt voor jullie reacties, helaas geen cb smiley mogen hebben wel echt heel erg vreemd, ik voeg nog even een foto toe van de administratie 😉 Donderdag is er een beginnende verandering smorgens te zien op de dipsticks met smiddags/s avonds naar mijn mening dezelfde kleur (bij ons tweede kindje was de dipstick nooit donkerder altijd t zelfde) op donderdag heb ik smiddags voor 't eerst ook de cb er bij gepakt geen smiley dus en alle keren er na niet (op de foto zie je de cb er bij liggen op volgorde tot tot met de laatste vandaag zaterdag om half 4 deze is duidelijk lichter dan de aller eerste cb) (De kleuren op de foto lijken iets lichter maar zijn in 't echt wat duidelijker feller) De cb heeft dus geen smiley gegeven het lijkt mij heel sterk dat hij op woensdag BV wel een smiley had gegeven (de dipstick is daar nog helemaal niet donker) Denken jullie ook wat ik vermoed dat er op do/vr de meest vruchtbare dagen zijn geweest? Kwa vruchtbaar slijm is meen ik de slijmpiek donderdag/vrijdag geweest (sorry voor de omschrijving maar vrij moeilijk te scheiden van wat mannelijke resten na de gemeenschap....) En aan de gemeenschap die we gehad hebben toch wel wat pijnlijk/gevoelig bij de eierstokken/baarmoeder hals, wat rugpijn en een beetje pijn rond de schaamstreek.... Ik hoop het in ieder geval nu dat ik de cb smileys gebruikt heb en dus geen smiley gehad heb twijfel ik er erg aan of t wel allemaal werkt....
Twijfel... Zie mijn administratie op de foto van afgelopen donderdag ochtend beginnen de dipsticks op te lopen, naar mijn idee smiddags savonds en vrijdag een piek hierin te zien (zelfde kleur, bij ons tweede kindje was de dipstick ook altijd in dezelfde kleur nooit donkerder) ik ben dus smiddags op donderdag de cb digitaal er bij gaan gebruiken, helaas geen smiley (zie de bovenste stick van de roze) en ben uiteraard gewoon verder gegaan met testen vanochtend en vanmiddag zie ik de dipstick weer afnemen in kleur net zo als de cb die lichter wordt (hoewel je niet naar deze streepjes mag kijken maar ik wel hier en daar lees dat hier wel een verloop in zit. Ik vermoed dus van do/vr mijn lh piek gehad te hebben maar door de cb testen die geen smiley gaven twijfel ik er echt om of alles wel ok is Veder heb ik do/vr vruchtbaar slijm gespot in hoeverre het te onderscheiden was van wat mannelijke overblijfselen 😂 Ook tijdens de gemeenschap donderdag middag en vrijdag avond heb ik wel wat pijn aan de schaamstreek rond de eierstokken en baarmoeder hals gevoeld evenals wat krampen die nu weg zijn, Wat is jullie mening/ervaring? Aan de hand van de foto's
Dank je Nanette Denk t zelf ook, vr/za is op 't blaadje doorgekriebeld en do/vr omdat de sticks niet in 't vakje paste 😉 Net heb ik noemde cb digitaal gedaan de dipsticks waren helaas op, maar nagenoeg geen streepje meer zichtbaar, nu op het wachtbankje, klusgewijs hebben we wel goed gezeten mocht het do/vr zijn geweest...
ik had officieel op mijn ovulatietesten geen positieve test, maar wel een piek. 3 maanden lang op dezelfde manier met in de derde maand als resultaat een zwangerschap. Dat je geen echte positieve test hebt wil niet altijd zeggen dat er geen eisprong is. CB heeft geen smiley gegeven, omdat de streepjes officieel niet donker genoeg waren voor een positieve test. Ik denk dat je gelijk hebt wat betreft vruchtbare dagen. zou voor de zekerheid uitgaan van vrijdag en daar 16 dagen bij op tellen en heb je je NOD
dank je, daar gaan we nu ook maar van uit, er is nu echt geen duidelijk streepje meer te zien, duimen en hopen maar en nu volhouden met wachten... een van mijn minst sterke punten
ja dat wat is idd ook niet mijn sterkste punt. En het wachten blijft. Want ik ben nu zwanger, maar vind het zo moeilijk om te wachten tot de echo. En ik weet van de vorige zwangerschap dat ik dat elke keer heb van echo naar echo
Gefeliciteerd met je zwangerschap, wij gaan nu t wachtbankje op tot hoeverre ik het in bedwang kan houden 😂 in ieder geval zijn m'n eisprong "kwaaltjes sinds gister" weer over, de zwangerschapstesten liggen klaar 🍀🍀🍀 Tot mijn NOD zal ik vast niet vol kunnen houden ....