trekpleister 2v5

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by paniekertje, May 2, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    1,089
    60
    48
    Hej dames,

de meeste van jullie kennen mij al denk ik. Ik heb hier al vaak een testje van z&k neergezet waarvan ik dacht dat ie positief zou zijn, maar die helaas indrooglijntjes vertoonden. Nu ben ik overgestapt naar de trekpleister 2v5 zelfde als die van KV. Hoop op deze manier ook wat minder te kunnen testen aangezien die wel wat duurder zijn ;). Vandaag een testje gedaan omdat ik nog steeds geen ongi heb. Mag 8 mei gelukkig al naar de gyn. Ben nu ook al 4 weken aan de etos zwanger worden pillen. De reden dat ik het testje gedaan heb is omdat ik toch wel wat klachten ontwikkel en dan voornamelijk mn borsten. Af en toe tijdens het lopen voel ik ze super goed en daarnaast zie ik op mijn linker borst grote blauw aderen, op mn recht wat minder, maar daar komen ze ook al. Om onzekerheid weg te nemen doe ik dan maar gewoon een testje. Nou word ik alleen van dit testje alleen nog maar onzekerder. Ik zie namelijk een lijntje! En ik hoop toch echt niet dat dit ook een indrooglijntje is want dan word ik echt gek. Zou wel mooi zijn zo vlak voor de afspraak bij de gyn. Komt het overigens wel voor dat men na 4 maanden zonder ongi toch zwanger raakt?
    Hieronder de test. Zal hem ook nog even in nega plaatsen. Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Foto nemen vind ik sowieso lastig, in het echt zie ik hem beter. Denk morgen na werk maar weer een testje doen?

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ik zie hem ook! Spannend!!

3. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    1,089
    60
    48
    #3 paniekertje, May 2, 2012
    Last edited: May 2, 2012
    Hmm, ben niet zo goed in het negatief om zetten. Mssn dat iemand dat beter voor mij kan doen?

4. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    1,089
    60
    48
    Hej daantje!!
    Voor jou ook spannend he!
    Ow, ik word hier zo zenuwachtig van.
    Zal toch niet dat ik met deze testjes ook indrooglijntjes plas??

5. Laurie

Laurie Fanatiek lid

Feb 29, 2008
    2,188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Als ik inzoom op de iPad lijkt het alsof de vloeistof maar gedeeltelijk is doorgelopen. Waar het stopt lijkt het op een streepje.

Maar ik hoop natuurlijk dat het niet zo is en dat er overmorgen een duidelijke streep staat.

6. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    ook in het negatief lijk ik iets te zien..bij mij het zelfde verhaal van de kruidvat test!

Boven die van jou onder die van mij:D

7. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    ik bedoel boven van mij onder van jou. hahahahaha

8. SeaShell

Ik zie hem iig wel! Kan hem helaas niet voor je in negatief zetten want zit op mn telefoon

Heb je het programma paint op je pc? Daarmee kun je hem in negatief zetten, deze is niet echt in negatief helaas

9. SeaShell

@Melanie:

Die van jou zie ik ook!

10. xxjoxx

xxjoxx Actief lid

Nov 5, 2011
    197
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lijk wel wat te zien! Spannend! Zou morgen nog een keertje testen

11. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    1,089
    60
    48
    Bizar dit, word er gewoon helemaal hyper van!

@melanie, inderdaad zelfde verhaal. Spannend he!!
    Mn duimen draaien voor ons allemaal!!

12. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    1,089
    60
    48
    Heb hem al verwijderd. Ja heb paint, maar wist niet dat daar mee kon. Zal het eens gaan uitpluizen ;)

13. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    1,089
    60
    48
    @daantje, die is wel een stuk duidelijker als die van mij! Hoop het voor je meis!!

14. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    inderdaad, ook duidelijker dan die van mij..hahaha
    we duimen allemaal, ik durf het nog niet te hopen aangezien mijn mk van 1ronde geleden.
    ben 19-3 gecurreteerd en zou morgen precies 16wk zijn..*snik*

15. Divabieb

Divabieb Actief lid

Apr 24, 2012
    103
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie het niet, maar zou aan mijn iPad kunnen liggen!?

16. Laurie

Laurie Fanatiek lid

Feb 29, 2008
    2,188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Daantje: die van jou is overduidelijk, gefeliciteerd!

17. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    1,089
    60
    48
    En is die van jullie al duidelijker? Die van mij nog niet. Ik wacht nu tot zaterdag met testen

18. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    1,089
    60
    48
    Natuurlijk niet gered en vanmiddag weer getest. Met een plasje dat ik 1 uur heb opgehouden. Resultaat: niks noppes nada. Ik vrees dat ik afgelopen woensdag een vals positieve heb gehad. Ik test morgen nog 1x met ochtendurine. Ik krijg helaas wel wat meer klachten. Gister kon ik mijn ontbijt niet op omdat ik er misselijk van werd. Heb steeds meer 'bandenpijn', diarre, rommelende buik, hoofdpijn. Dus ik weet niet wat er komen gaat. Als er maar duidelijkheid komt, een ongi of zwangerschap, die onwetendheid nu vind ik maar niks. Gelukkig dinsdag naar de gyn, dan heb ik écht duidelijkheid. Hier nog de testjes. Die van woensdag heb ik met water laten door lopen zodat ie wat duidelijker is.

Links die van woensdag, rechts van vandaag.

19. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,015
    15,626
    113
    Nabij Utrecht
    Sorry ik vrees voor vals afgelopen woensdag.
    Ondanks dat je je urine vandaag maar 1 uur had opgehouden had hij toch duidelijker moeten zijn dan die van woensdag. en op die van vandaag zie ik echt helemaal niks.

Ik denk dat je bij de gyn eens moet gaan beginnen over pcos.
    Dan heb je namelijk regelmatig vals vage posi testen en vals posi ovutesten helaas :(

Share This Page