Hallo Dames. na mijn MK en curretage heb ik 32 dgn gewacht toen werd ik ong. Gerekend van de eerste dag van die menstruatie tot nu zit ik op dag 21..afgelopen week meer cervixslijm gehad en flink geklust..dacht dat mij ei eraan zat te komen. Ik ben echter bezig met temperaturen maar mijn temp blijft rond de 36.4...Iemand ervaringen daarmee?? kan het ook zo zijn dat je temp laag is tijdens je zwangerschap en je eisprong? Nadine
Hoi Dieni, Het kan zijn dat je cyclus nu langer is en dat je eisprong nog moet komen.. hoe is je afscheiding nu? gebruik je ook ovulatietesten? Je eisprong zal nog niet geweest zijn, want na je eisprong stijgt je temperatuur pas. Ik temp ook en gebruik ovulatietesten, ook ik zit nu na de 1e mensturatie van mijn mk en heb veel vruchtbare afsch., mijn ovulatietesten beginnen al iets donkerder te worden Ik hoop dat je snel je eitje vind Liefs Gerlin
Helaas, je temp moet echt omhoog gaan, dus idd je eisprong is nog niet geweest, ik kan ook al vruchtbaar slijm hebben een week voor me ei.dus dat zegt niet altijd alles. Veel succes en hopelijk komt je eitje nu snel
Afscheiding is er nog steeds..ik gebruik nog geen ovulatietesten..misschien ga ik dat wel doen. Welke zijn volgens jullie aan te raden? ik hoop inderdaad dat het eraan komt want dat wachten daar wordt ik ongeduldig van haha!! Succes Gerlin, hoop voor je dat je ei eraan komt.. Babbel jij hebt je ei dan al gehad ofniet..aan je banner te zien, succes! eff een vraagje moet je zo'n ovutest net gebruiken als een zwangerschapstest..en als die dan donker word dan ben je vruchtbaar? ik heb dat nog nooit gebruikt namelijk.. bedankt!
Je kunt altijd een licht streepje hebben, want LH kan altijd in je lichaam aanwezig zijn als beide streepjes gelijk zijn of de teststreep iets donkerder, kun je je ovulatie binnen 48 uur verwachten
Ik heb ze ook van zwanger en kids gebruikt, en ja bedankt ik heb me ei al gehad en zit weer op het wachtbankje.. bij topic ovulatietesten kan je goede voorbeelden vinden,maar idd bij 2 even duidelijke of de test-streep donkerder dan de controle-streep,komt je ei binnen 48uur. heel veel succes