Tillen tijdens innesteling

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door DRLB, 9 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DRLB

DRLB Bekend lid

11 dec 2015
    566
    23
    18
    Hoi dames.

Als alles goed gaat zou ik nu mijn innesteling hebben.
    Echter heb ik vandaag een aantal pakken laminaat naar de zolder getild
    Kan dit kwaad?

Groetjes

2. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Ik geloof nooit dat dit kwaad kan.. Dan zou je elke maand niks kunnen doen!
    Ik sport ook gewoon. Als het vruchtje zich wil innestelen doet hij dat ook echt wel.
    Leef gewoon hoe je altijd doet ;)

3. Rebelleflower

Rebelleflower Fanatiek lid

26 sep 2015
    1.256
    2
    38
    Vrouw
    Ik heb tot de positieve zwtest gewoon alles gedaan wat ik normaal deed.. Wat Jann zegt dan zou je elke maand niets mogen doen idd. Probeer lekker te ontspannen en gewoon je ding te doen :)

4. DRLB

DRLB Bekend lid

11 dec 2015
    566
    23
    18
    Thanks dames!
    Nu voel k me in ieder geval niet rot om het tillen.
    Geeft altijd een fijn gevoel als alles weer opgeruimd is :)
    Vanavond ga ik met m'n vriend sushi eten (voor de zekerheid neem ik alles wat een zwangere mag eten, maar dat at ik voorheen ook het liefste haha) dus dat wordt lekker ontspannen!
    We zitten midden in de verbouwing van ons eerste huis, jeetje wat een werk haha

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.925
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Hoe weet je dat je innesteling vandaag is. Een calculator is onbetrouwbaar en kan je niet vanuit gaan.
    Een innesteling vind gemiddeld tussen 5-10 dpo plaats.
    Zou betekenen dat je die dagen dan niks meer kan doen??

Gewoon lekker alles doen wat je normaal ook doet. Zolang je nog niet zwanger getest hebt, hoef je je ook niet te "gedragen" als een zwangere.

6. Boommm

Boommm Niet meer actief

Zou gewoon alle sushi eten hoor. Je kan moeilijk elke maand je hele dieet en leefpatroon aanpassen toch?

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Wie zegt dat je vandaag je innesteling hebt? Zegt een of andere calculator dat ofzo? Je lichaam doet echt geen innesteling vandaag op commando, omdat de kalender dat zegt? En hoe weet je dat het eitje al bevrucht is?

Innesteling vindt plaats 5 tot 10 dagen na je eisprong en er staat dus geen vaste dag voor.

Verder ter jouw geruststelling: bij Aiden en Finley had ik een embryoterugplaatsing. Na terugplaatsing mocht ik gewoon alles doen, terwijl dus het embryo zich ook nog gewoon moest innestelen. Het is microscopisch klein en zal er niet zomaar uitvallen of niet gaan hechten, omdat jij iets zwaars tilt.

Succes! Hoop dat je zwanger mag zijn!

8. DRLB

DRLB Bekend lid

11 dec 2015
    566
    23
    18
    Thanks dames
    En probeer er idd zo min mogelijk rekening mee te houden want wie weet hoe lang t nog gaat duren!
    Ik vermoed dat de innesteling vandaag of morgen plaatsvindt adhv mijn ovulatietest en temperatuur, en die vul ik dan wel weer in in een app

9. Rebelleflower

Rebelleflower Fanatiek lid

26 sep 2015
    1.256
    2
    38
    Vrouw
    Je innestelings dag kan je niet vast stellen qua temperatuur of ovulatie testen meid.
    Was dat maar zo.
    Mijn temperatuur ging op 6dpo 0,2 graden omhoog dus ik vermoed zelf dat ik mijn innesteling 5 of 6 dpo gehad heb (teste 10dpo positief) maar het kan dus ook zijn dat je innesteling pas 10dpo plaats vind..
    Is bij iedereen anders en je kan het nergens op terug vinden, tenzij je een 3-fase patroon hebt in je temperatuur (zoals ik) en zelfs dan kan je pas ACHTERAF zien/gokken wanneer de innesteling geweest is.

Sorry meid maar ga er aub niet vanuit dat je innesteling vandaag of morgen zal zijn want dat kan je dus niet zeggen..
    Eet lekker alle sushi die je wilt en geniet en ontspan!

10. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hier was t ingenesteld tijdens m'n ski vakantie dus honderdduizend x gevallen maar niks aant handje..

Deel Deze Pagina