Hahah, ja meiden ik verbaast me ook dat ik zolang kan wachten. Is al me 25e dpo, en nog steeds geen druppeltje bloed.. Jaa dat heb ik ook gelezen op het internet, ik wacht tot morgen want dan ben ik 26dpo dan moet ik wel een postieve test in handen krijgen.. Anders is er wat mis.
Hou er rekening mee dat testen na verloop van tijd ook weer lichter kunnen worden. Je hCG is dan dermate hoog dat de test het niet meer trekt. Boven een bepaald hCG niveau is een echo een beter methode om de voortgang van de zwangerschap te checken. Als je zwanger bent, dan zou je vanaf 6w3d (31 dpo) een hartje moeten kunnen zien op een echo.
Jaa dat klopt, ik had deze foto ook gemaakt toen ik net had getest ( twee weken terug). Jaa ik ga proberen morgen een testje doen!
Fingers cross hoop op een knaller. Maar denk dat het wel goed zit heb jezelf al wel last van symptomen ? Bij mij beginnen ze met 6 weken (misselijkheid. ) Krampjes vanaf het moment dat ik ongesteld zou moeten zijn.
Jaa ik hoop het! Ja, last van me borsten steken, veel hoofdpijn, zie soms wazig en pijn aan me onderbuik soms.. Dus ik weet het echt niet.
wow! net zoals de meeste zeggen, ik zou het niet zolang kunnen uithouden! super spannend, ik ga voor je duimen morgen
Haha ik geloof dat iedereen morgen vol spanning dit topic in de gaten gaat houden. Ik in ieder geval ook!!