Krampen linker onderbuik

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Linnii, 22 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linnii

Linnii Actief lid

8 mei 2014
    228
    1
    18
    Zuid-Limburg
    Hallo een nieuweling hier,
    Ik ben sinds april gestopt met de pil na 14 jaar.
    Na 28dagen kwam mijn menstruatie al op gang, best netjes toch na al die jaren?! Ik heb toen ontdekt dat ik mijn eisprong op dag 19heb en op dag 28 begon mijn menstruatie, gelijk gegoogled maar komt meer voor.

Deze maand had ik mijn eisprong op de maandag de 16e, dus we hebben vrijdag zondag en dinsdag geklust. Nu heb ik vanaf donderdag ontzettende krampen in m'n linker onderbuik gewoon als ik loop zit of lig, als ik nies/hoest zijn het echt steken. Vrijdag kwamen daar pijnlijke tepels en een explosie van pukkeltjes bij, fijn om een vrouw te zijn:p
    Aankomende vrijdag heb ik mijn NOD, verder geen kwaaltjes op droogte van onder na, maar dit pas sinds mr flubber (zo noem ik hem maar even) eruit is!

Herkend iemand zich hierin en kan ik vrijdag ochtend meteen testen?

2. Dniese

Dniese Bekend lid

22 jun 2014
    786
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Linnii,

Heel herkenbaar die pijn links. Ik had dit gisterenavond. Wanneer ik in elkaar zat op de bank, viel de pijn mee, maar wanneer ik opstond dook ik meteen ineen. Moet zeggen dat het nu zo goed als over is, op een licht zeurderig gevoel na.

Ik zou vrijdag meteen testen. Zelf moet ik tot zondag wachten. Spannend, succes!

Deel Deze Pagina