Even een paar vraagjes voor de mensen die zelf of iemand kennen die zwanger zijn geraakt tijdens het gebruik van de pil. Klopt het echt dat je niet meer ongesteld wordt? Want de ongesteldheid tijdens de pil is toch een onttrekkingsbloeding die de pil veroorzaakt? Dank jullie!
Ik ken 3 mensen die door de pil heen zwanger zijn geraakt. Eentje had wel een soort van bloeding / spotting en kwam er daardoor redelijk laat achter. De andere hebben geen bloeding gehad.
Oké, ik moet morgen namelijk ongesteld worden, ben gewoon aan de pil, maar heb dezelfde klachten als die ik had toen ik zwanger bleek van mijn zoon... Dus in principe zou de menstruatie uit moeten blijven, als het raak zou zijn... We wachten het af
De pil is volgens mij 99% veilig. Als je hem altijd trouw slikt is de kans dat het raak is erg klein, maar hij is er wel.
Mijn eerste is ook door de pil heen gegaan (alhoewel ik de pil niet helemaal naar behoren slikte) Ik kwam er pas na 8 weken achter dat ik zwanger was in die tijd heb ik gewoon ontrekkingsbloeding gehad (al was hij lichter dan normaal dat was voor mij ook de aanzet om een test te halen) nadat zwangerschap werd vastgesteld gestopt met de pil. Ik had echter geen zwangerschaps verschijnselen of ik lette er misschien niet op omdat ik niet bezig was met een zwangerschap toen de tijd.
mijn dochter is ook door de pil heen gekomen , ik voelde 3 dagen voordat ik ongi had moeten worden al dat ik zw was en ben niet meer ongi geweest of wel, ik had geen onttrekkingsbloeding meer . ik kwam er achter doordat ik ineens hele zere boobs kreeg en dat had ik anders nooit ..