sex voor positieve ovulatietest

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dido, 16 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dido

dido Actief lid

3 apr 2012
    363
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden!
    Ik heb een vraagje. Gisteravond hebben we goed geklust en nu heb ik slaapdienst en test ik knal positief met een ovulatietest.. vanavond gaat dus niet lukken en morgen avond is ook niet zeker dat het gaat lukken. :( er staat dat het beste is na 24 uur maar binnen 48 uur. Denken jullie dat gisteravond wel zinvol is geweest of is de kans klein? Bedankt alvast!
    Liefs Dido

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Zaadcellen blijven gemiddeld 2-3 dagen leven. Dus je maakt zeker kans. Al zou ik wel proberen om het morgenavond nog een keer te doen. Succes!

3. Cindiej88

Cindiej88 Actief lid

28 mrt 2013
    170
    4
    18
    Helaas heb ik dit ook.
    Zaterdag voor het laatst geklust, en vanochtend een smiley opm. ovulatie test.
    Vriendlief heeft nachtdienst dus we kunnen pas woensdag middag/avond weer klussen.
    Ben bang dat deze ronde geen nu heeft.

4. dido

dido Actief lid

3 apr 2012
    363
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedank!
    De ovulatietest is nu ietsje lichter als gisteren betekent dit dat mijn eisprong is geweest? Ik heb alleen echt een ontzettend rot gevoel links onder in me buik. Kan je dat ook hebben als je eisprong is geweest? Of heb ik op dit moment me eisprong? Maar dan zou ie nog positief moeten zijn toch? Is vanavond klussen nog op tijd? Zondagavond laat hebben we gelukkig nog geklust alleen gistereb dus niet.
    Sorry voor me vele vragen!

5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Nee, het betekent dat je LH-piek is geweest. Een test geeft niet aan dat je eisprong wel of niet is geweest. Je rekent met de piek. Je eisprong komt 24-48 u na de het inzetten van de piek.

6. dido

dido Actief lid

3 apr 2012
    363
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke maar de test is nu lichter dan die van gisteren. Wat betekend dat dan? Als ik het goee begrijp test je dus ppositief voor de eisprong en niet tijdens de eisprong? sorry ben er nog niet zo in thuis..

7. sita90

sita90 Niet meer actief

Inderdaad, je test positief VOOR dat je eisprong komt. Dus zo'n 24 tot 48 uur voordat je eisprong is, heb je een positieve ovulatie test. Dus als je straks kunt klussen, DOEN:) succes...

Ik heb meestal een positieve ovulatie test wat bijna de hele dag positief is en de volgende avond mijn eisprong.

8. dido

dido Actief lid

3 apr 2012
    363
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke Dankje!

9. maartje25

maartje25 Niet meer actief

Ik ben ook pas net met ovulatietesten bezig. Ik wilde in eerste instanties weten wat wanneer er gebeurde in mn lichaam, daarna zou ik ermee stoppen. Maar nu moet ik zeggen dat ik het wel verrekte handig vind om te weten wanneer mn menstruatie komt (tot nu toe steeds 14 dgn later) dus ik ga gewoon lekker ermee door;)

Ik heb een week heleden een positief ovulatietest gehad. De dag ervoor en de dag erna geklust...dus ik ben benieuwd! (De dag na pos. ovu test. Onder de douche geklust, sorry voor dit, dus dat heeft vast averechts effect gehad...tenminste, dat las ik op internet)
    k voel nog niks dus het zal wel niet. Ik blijf duimen.

Deel Deze Pagina