Ik ben 31 januari bevallen van mijn dochter en ik ben in juli opnieuw begonnen met de pil myc 30. Ik ben nu met mijn tweede strip bezig en had de eerste een week doorgeslikt vanwege vakantie. Ik heb de eerste strip alleen aan het einde onveilig gevreeen dus zeg maar in mijn officieele stopweek. Ik had voor mijn gevoel geen eisprong gehad en die voel ik normaal goed. maar ik voel mij al een paar weken raar. Erg moe, dikke buik, last van mijn rug, rustig en opzich lekker in mijn vel. Ik had dit ook bij mijn vorige twee zwangerschappen. Ik realiseerde me ineens dat ik wel eens zwanger kon zijn, heel stom maar het eten mislukt dan, wordt misselijk in de supermarkt en krijg onwijze hongeraanvallen dat ik helemaal misselijk en ellendig wordt. Is er een kans dat ik zwanger ben omdat je na de bevalling extra vruchtbaar bent en eht een lichte pil is? En wanneer kan ik nu het beste testen. Heb wel een ongi gehad. Helder rood maar niet super veel maargoed slik de pil weer ds dat kan daardoor natuurlijk ook veranderen. Help! groetjes natas
ik zou gewoon een testje doen... als je eind juli onveilige gemeenschap hebt gehad ( en ook rond die tijd dan je ei), dan is het nu 2 weken later, dus kan je testen... maar kan je niet ook deze dingen voelen omdat je net weer met de pil begonnen bent? het zijn tenslotte toch hormonen waaraan je lichaam mssn weer moet wennen. voor de zekerheid testen zou ik zeggen, dan weet je waar je aan toe bent... laat je het nog even weten?
Vergeet ook nog te vermelden dat mijn temp hoog is. Rond 37.5 gr. Kan dit ook beinvloed worden door de pil? Normaal heb ik een temp van 35.6. Ik meet niet dagelijks maar dit was voor mij kenmerkend om zwanger te zijn bij mijn vorige zwangerschappen.
Nou ik heb vanmiddag een test gedaan en die was gelukkig negatief! pfff ... zal er toch maar 1 doen op de dag na mijn menstruatie. Maar ik voel me zwanger. Bijwerking van de pil ken ik en dat is het niet. want die waren veel heftiger.
Hoi Natascha. Ik zit ook met hetzelfde probleem. Ik moet nog 6pillen slikke voordat ik de strip af heb. Ben dan pas 1 maandje met de pil bezig. Ik heb allerlei verschijnselen zoals al 1/2 weke pijn aan mn borsten (vooral tepels) erge vreetkicke vooral in de avond en nacht. die ongi pijn in mn onderrug en ook steekjes in mn buik en soms ook zij. Sinds vandaag begin ik ook nog is ziek te worden heb sinds gister pijn aan mn keel en vandaag al snotterig en verkoude en hoofdpijn. maar die ongi pijn blijft maar aanhouden ik heb dat nog nooit gehad toen ik een andere pil slikte. en ik had ook nooit last van mn borsten ook al was ik ongi. En nu opeens wel! Ik wordt ongeveer de 25ste ongesteld. en ik slik de pil trigynon.. Maar ik ben blij voor je Natascha dat het dan negatief was de test, als je er nu nog niet aan moet denken! en ja doe er maar 1 op de dag dat je eigenlijk ongi moet worden! Groeten xx
hey meid ik heb ook de microgynon en heb ook veel klachten ervan ik ervaar ze wel als zwangerschaps kwaaltjes. nooit eerder gehad van deze pil. maar goed na de bevalling van Mitchell reageerd mijn lichaam helemaal anders als daarvoor. ben benieuwd meid.
En al nieuws? ik moet morgen ongesteld worden ongeveer. dus ben benieuwd. ik wacht denk uiterst tot vrijdag als ik het dan niet ben. ff testen!!