onzeker...

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door roosje70, 9 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roosje70

    roosje70 Lid

    31 jul 2007
    10
    0
    0
    Hoi,
    ik heb 2 augustus positief getest na 3,5 jaar mmm!
    Heel blij natuurlijk maar ook zo onzeker... ben nu 5 wkn
    6 augustus smorgens met afvegen bloed, me rot geschrokken maar dat was enige keer en volgens ziekenhuis waarschijnlijk innesteling.
    Eergisteren nergens last van gisteren ook niet tot gisteravond...toen meer buikklachten beetje ongi gevoel.
    Tot overmaat van ramp voel ik mijn borsten niet meer! Tepels zijn niet meer groot!

    Wie had dit ook en kwam het toch goed? :( :(

    Ben echt heel bang dat het mis gaat.

    ps ziekenhuis wil geen bloed test doen ik moet afwachten...duh
     
  2. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Wat raar dat ze geen bloedtest willen doen!
    Wij zijn ook via de MMM zwanger geworden en onze zwangerschap begon met een bloedtest.
    Ik heb zelf ook heel wat bloedingen gehad in het begin en zie het resultaat!

    Kwalen en klachten hoeven niks te zeggen over je zwangerschap....
    Test anders over een paar dagen nog eens. Wanneer heb je je eerst echo? Vanuit de MMM ook vaak bij 6 a 7 wk.

    Succes!
    Elmo
     
  3. Ellenk

    Ellenk VIP lid

    Ik weet gelukkig niets van de mmm maar die onzekerheid ken ik wel.
    Ik had en soms heb ook wel nog ongi gevoel hoor. Of meer zo'n gevoel of ik 100 pushups heb gedaan. (soort spierpijn gevoel)

    En wat mijn borsten betreft die voel ik de ene dag ook meer dan de andere, dan knijp ik erin of ze nog wel pijn done :oops:

    Heel veel sterkte en succes maar
     
  4. roosje70

    roosje70 Lid

    31 jul 2007
    10
    0
    0
    ik moet 22 augustus voor een echo...

    Nog 13 hele lange dagen wachten dus...

    Tegen die tijd kan ik in een dwangbuis...ik word gek van dit onzekere gedoe... snif
     
  5. sanneke

    sanneke VIP lid

    3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    ja erg he, sterkte hoor met wachten! Das toch het enige wat je kan doen. Gelukkig ben je lang niet de enige die bloedt en ook die ongiachtige krampen horen er volgens mij bij.

    en klachten zoals je borsten komen en gaan hoor meid! Bij mij was het ook de ene dag bijna niks en dan weer heel erg en dan weer helemaal niks!
     
  6. liesje1981

    liesje1981 Actief lid

    25 sep 2006
    176
    0
    0
    zolang je geen helder rood bloed verliest
    is het goed!

    ik zelf heb met deze zwangerschap 3 keer bloed verloren!
    ook met 6 weken!@

    dus het zegt niet altijd wat

    sterkte liesje
     
  7. maja123

    maja123 Actief lid

    28 jun 2007
    116
    0
    0
    probeer iets te ontspannen, hoe suf dat ook klinkt. Het komt trouwens op mij over als een gezonde zwangerschap hoor! Ik heb vier maanden (vanaf dag nul) het gevoel in mn baarmoeder gehad alsof ik zwaar ongesteld was, niet fijn maar niet zonder resultaat :D En de ene dag voelde mn (.)(.) helemaal normaal, de andere dag ontplofden ze bijna, de volgende voelde ik weer helemaal niks. Was ook rete-onzeker hoor, begrijp je wel maar het is ook wel jammer. Want nu durf je niet blij te zijn en daar heb je alle reden toe :D
    Heb ook een zs achter de rug die slecht afliep en blijvende bloedingen zijn de enige serieuze aanwijzing geloof ik.

    Groetjes!
     

Deel Deze Pagina