Ja het is nog wel ver weg, en eigenlijk moet ik me daar nu nog niet druk om maken, maar het houd me toch bezig. Ik werk in een supermarkt, heb aangegeven dat ik de dond en vrijdagmorgen wil werken, dat is van 800-1330, de baby gaat nd crech.Ik heb de drukste dagen aangehouden en achter elkaar, dan zit ik er sneller in, en ben ik er sneller af. M'n chef heeft gezegt dat hij niks kan beloven, en ook niet naar welke afdeling ik ga. Terwijl een andere collega tot nu toe alles voor elkaar heeft gekregen, na haar bevalling.Ook heeft ze met haar trouwen geld gekregen en ik niks. Nu heb ik een voorgevoel dat ze me op de middag plannen, en dat wil ik dus niet!! Dan moet ik bv tot 18.00, baby ophalen, ben je 1830 thuis. En dan moet je nog eten, ik vind regelmaat ook wel belangrijk voor z'n klein ding. Heb gewoon liever dat sávonds het eten klaar is als manlief thuis komt, lijkt me gewoon veel handiger. Heeft denk ik met m'n hormonen te maken en ik hoef ook pas half okt weer te beginnen, maar als ik nu weer niks voor elkaar kan krijgen, en m'n andere collega alles, zal ik ze zeker eens even gaan vertellen, dat ik er nu zo langzamer hand MOE van word. Wat zouden jullie doen????? groetjes mensi.
ga straks in ieder geval volop genieten van je kraamtijd, je hebt nog even de tijd, en verder kun je tot 6 mnd na de bevalling gewoon aan je baas aangeven de tijdstippen dat jij wil / kan werken.. heel veel succes meid...
Bij mij op het werk is het tegenwoordig zo: Je kunt je favo dagen om te willen werken wel doorgeven maar als ze je op die dagen niet nodig hebben gaat het feestje dus niet op! Ik ben dus ook benieuwd hoe dat straks met mij zal gaan. Wil vragen of mn schoonmoeder wil oppassen (moet dus weten op welke dag(en) mn schoonmoeder dus kan) en een kinderdagverblijf, maar ja nu maar hopen dat ik mijn favo dagen zal krijgen tegen die tijd en anders tsjaah : Je zou dus effe moeten nagaan hoe het bij jullie op het werk geregeld is. Succes en groetjes
Ik denk dat je je een beetje te vroeg druk maakt, zonde van je verlof en je rust! Kijk het straks gewoon aan wat er voor je uit komt, zal allemaal wel meevallen toch. Succes en geniet van je verlof.
Dat weet ik ook wel dat ik me daar over niet druk om moet maken, maar dat zal wel weer door die hormonen komen!!!!!