Gister nog een digi testje gedaan, ben zo onzeker Gelukkig kwam er ZWANGER te staan. Alleen de weken indicator gaf maar 1-2 weken aan, terwijl er 2-3 had moeten staan. Ik maakte me naar de indicator test van gister toch flinke zorgen, ook omdat ik best wel een branderig gevoel heb in mijn onderrug en ik een verhoogde kans heb op een bbz. Ik heb vanmorgen nog een kruitvattest gedaan en ook die is maar licht positief. Ik weet dat de gyn mij ooit verteld heeft dat dit op een slechte stijging van het hcg kan wijzen als de testen niet donkerder worden en dat dit weer kan wijzen op een bbz. Dit in combinatie met mijn branderig gevoel in mijn onderrug en mijn gevoel dat zegt dat er iets niet goed zit, baarde me toch zoveel zorgen dat ik toch maar gebeld heb. De assistente beaamde dat dit een reden kan zijn op verdenkening van een bbz of mk en dat vrouwen vaak voelen dat het niet goed zit. Ik mocht om 12.30u komen voor een echo en mijn vermoeden klopte helaas, ons kleintje heeft zich in mijn rechter eileider genesteld . Nu is het afwachten of ons kleintje zelf loslaat en als dat niet het geval is, zal ons kleintje helaas operatief verwijderd moeten worden. Maandagochtend moet ik opnieuw bloedprikken voor hcg controle en maandag avond bellen ze me daar over. Als het hcg omhoog gaat, dan woensdag opnieuw hcg controle en donderdag staat er een controle echo gepland. Waarom, is het ons niet gegund? Wat heeft dit voorn doel? Beginnen aan een poging en dan blij verrast worden met een positieve test en dan dit... ..modjes deze mag helaas dicht
Ik las het vreselijk nieuws net. Ik vind het zo afschuwelijk voor jullie dat het weer niet zo heeft mogen zijn . Wat is het toch oneerlijk. Ik kan niet veel voor je doen, maar wat ik wel kan doen is je via deze weg een onwijze dikke knuffel geven!