Hoi dames, Ik heb het verzoek gekregen om een eigen topic te openen dus bij deze. Mijn verhaal: ik ben nu 6 dagen over tijd, en nog steeds geen spoor te bekennen van een ongesteldheid, ik had op mn nod getest dat was 5-9 en op 8-9 nog een keer, deze testen zijn allebei omowit binnen de afleestijd maar na een paar uur staat er toch echt een heel licht streepje, ik weet dat je dan niet meer mag aflezen, maar mijn testen van daarvoor zijn omowit en blijven ook omowit. Mijn klachten zijn, een beetje misselijk/weeig gevoel, pijn in mijn onderrug, licht gevoelige tepels, duizelig af en toe, daarnaast heb ik na de sex als ik naar de wc ga, het sperma roze/bruin, dus vermengd met bloed, maar zodra de sperma eruit is niks meer, heel af en toe had ik heel licht wat bruine afscheiding maar het zet niet door. Mijn normale temperatuur is 36.5, nu vanmorgen was het 37.4, gister 36.7...Ik heb morgen een afspraak bij de huisarts, deze stond al, en maandag bloedprikken omdat de test bij de huisarts dus ook negatief aangaf. Ik ben erg onzeker, moet ik er nou van uit gaan dat ik zwanger ben of niet? Ik heb in december2013 een miskraam gehad bij 7,5 die pas bij 10 weken werd opgemerkt en ook niet uit zichzelf doorzette, ik heb hiervoor miskraamopwekkers gekregen. Ik hoop dat iemand me kan helpen, ben zo onzeker... Liefs sam
hier nog één ook witte testen en geen menstruatie... me cyclussen waren zo mooi 28-30 dagen nu al weer 35 wel pijnlijke borsten en super snel vet haar en soms emotionele aanvallen kom op word gek van die onzekerheid sterkte samsan ik duim toch voor je
jep zit eraan te denken weer nieuwe testen te halen ze zijn nu op wil het zo graag weten wat zal ik doen ?
Ik heb dat ook gedaan maar ze blijven zo maar misschien dat ze bij jou wel oplopen ik hoop het voor jou, en kv2v5 is nog te doen toch?
jah inderdaad bij mij bleven ze ook wit die waren van action en niet met ochtend urine misschien toch de kv3voor5 proberen...
jep ik zal straks even naar de winkel gaan ik laat het je weten alvast cuc6 morgen jij als dit nog lang duurt ga ik ook maandag afspraak maken...
Hier nog 1 al een week overtijd en ook negatieve (action) testen. Je word er zo onzeker door hé? Je weet niet waar je aan toe bent. Hebben jullie het ook nog nooit vaker gehad zo lang over tijd?
ja heb er voor in het ziekenhuis gelopen alle testen goed schijn alleen soms geen ei te hebben... dus denk dat dit er weer 1 is sterkte ook meid
ik heb ooit gezegd dat ik crazy werd van me onregelmatige cyclussen.. toen ben ik door getuurd blijk soms geen ei te hebben verder was alles goed met manlief en mij
Hmm oke, nou mijn cyclussen waren redelijk regelmatig dus ik snap het niet, nog nooit zolang over tijd geweest, maar goed morgen om 2 uur moet ik dus naar de huisarts.
Oké dat kan dan dus ook nog.. en al lang bezig met zwanger worden? Hier was het het eerste rondje voor een tweede.. zou wel een wonder zijn gelijk raak maar bij mn vorige zwangerschap gelijk een positieve test in handen alleen toen was het een kruidvat en nu met action getest, jullie idee of daar veel verschil in zit? Ik ga nu pas zaterdag ochtend weer testen en dan maar een clearblue er tegen aan gooien..