Hoi Nienke, Wij zijn al 6 jaar getrouwd, mijn zoon word 6 in maart. We zouden in februari trouwen, omdat ik op 1 april was uitgeteld, hebben we besloten om eerder te trouwen. Uiteindelijk ben ik begin maart al bevallen. Ik heb wel foto's, maar niet zo bij de hand, ik zal wel eens kijken. groetjes
Hallo, Wij zijn op 1 juli 2006 getrouwd toen ik 28 weken zwanger was. Ook in een witte jurk die helemaal op maat gemaakt was zodat mijn buikkie erin paste. De foto staat in mijn persoonlijk album. Mooie jurk2!! Heb ook gestemd. Groetjes Karin
smoekie, dank voor je lieve woorden. mercedes, ik ben benieuwd naar je foto's meid! Gelukkig had je besloten eerder te trouwen... minni dank je wel! Ik heb de stemmen hard nodig, no.2 komt hard dichterbij elke keer! karin29 wat een mooie foto van jou, je man en je buikie!! Echt super om te zien. x Nienke
Deb, zo'n model had ik ook in gedachten toen ik voor mijn trouwjurk wilde gaan kijken. Het staat jou ook te gek! Maar Mary Borsato had iets heel anders voor me. Ze vond ook dat mijn "melkfabriek" flink tentoongesteld moest worden haha! En ze vond mij wel iemand voor een glamour jurk. Heerlijk mens is het en erg vakkundig, al moest ik even wennen aan dat typische Alkmaarse haha! Het ging van: "Nou mop, draai je effe om dan kan ik je melkfabriek effe goed leggen . Jaaaa, kijk zo ziet het er toch prachtig uit! Ja sorry mop, ik zit aan honderden borsten op een dag hoor, ik ben het wel gewend." x Nienke
Hey hallo, Ik ben ook zwanger getrouwd was toen 30 weken, geloof dat ik een foto in mijn album heb staan. En wat zie jij er mooi en stralend uit meid! liefs, misspuma