Al vanaf 14 weken voel ik mijn kindje bewegen. Erg leuk ook om de veranderingen in beweging te voelen. Rond de 20 weken schopte de baby wat meer, maar nu sinds 1-1,5 maand schuift de baby vooral. Ik zie mijn hele buik heen en weer gaan. Het kindje ligt al met het hoofdje naar beneden, dus het zijn echt de billen die aan het schuiven zijn. Schoppen doet het ook wel, maar veel minder. En stompen geven op mijn blaas is ook nog steeds een favoriete bezigheid. Hoe is het bij jullie? Hebben jullie een schuiver of een schopper?
Mijn zoontje was echt een schuiver. Deze een echt een combinatie, al begint het nu steeds meer schuiven te worden. Zal vast komen omdat er steefs minder ruimte is
Schuiver! Voel de baby zo duidelijk door mn buik heen gaan. Maar misschien dat het schoppen nog moet komen ben immers 'pas' 18 weken
Voornamelijk een schuiver, af en toe een schopje. Misschien komt het ook omdat ik de placenta aan de voorkant heb, dat ik het schoppen daarom misschien niet goed voel.
Hier doet ie alles tegelijk! Hij schopt en draait en schuift en woelt! Mijn buik is soms echt net een golfslagbad... Maar sinds hij volledig is ingedaald en echt vast ligt (bij 37 weken), is het wat rustiger geworden. Nu trappelt hij nog met z'n voetjes en woelt hij wat met zijn kontje op vaste momenten
Hier ook een behoorlijke schuifkont met af en toe wel flinke schoppen waar ik behoorlijk van schrik heb de placenta aan de voorkant maar daar lijkt het niet op zo goed voel ik alles.. Me eerste zwangerschap had ik ook de placenta voor maar dat was veel doffer met schoppen en schuiven maar ik geniet er evenveel van haha
Als ik zelf rustig lig/zit een schuiver. Als actief bezig ben nog af en toe schoppen, maar minder dan voorheen. Ze duwt ook erg met haar billen in mijn ribben...
Femke was ook echt een schuiver. Placenta lag aan de voorkant, weet niet of dat er iets mee te maken had. Moet heel eerlijk bekennen dat ik het gevoel wel mis hoor . Ook de stompen en schoppen op m'n blaas hahaha!
Hier word er meer geschopt, maar schuiven voel ik ook zo af en toe.. Hier word vooral richting de blaas geschopt/gestompt
Hier eerst een schopper, al vanaf 16 weken en al snel dagelijks. Nu een echte schuiver, hoofdje ligt ook al beneden, rug rechts en de billen precies boven aan (regelmatig drukt ie die ook uit, dan heb ik echt uitstekende billetjes in mijn buik). Soms schopt ie nog links boven in, waar zijn beentjes zitten. Vind het schoppen fijner dan het schuiven, hij drukt zich soms echt hard naar buiten of tegen mijn ribben aan (bm ligt hoog, dus nu al last van met ademhalen 29w zwanger). Maar geniet wel van elke beweging (L) haha.
Hier ook een schuiver. Mijn man zegt altijd dat hij aan het "swipen" is haha moet toch een beetje meegaan met de tijd hè
Ik zie hier elke dag een kontje heen en weer gaan en 's avonds trakteert ze mij op een paar schopjes tegen m'n ribben
Haha Ben was een schoppende schuiver Schoppen, schuiven, schop, schop, schuif... Was helemaal beurs van binnen