Zwanger trouwen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Loetje88, 12 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sakura123

Sakura123 Actief lid

16 dec 2014
    353
    0
    16
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Engelse maten ken ik wel, maar die lopen van 4 (maat 36) tot maat 22 (52). Daar heb ik zelf maat 20 van, in Nederland 48-50. Denk dat ik gewoon een keer langs moet gaan dus :)

2. Catootje80

Catootje80 Bekend lid

30 aug 2014
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij gaan 1 juni ook trouwen :p met dikke buik en al haha

We wilden sowieso allebei al nooit een bruiloft van 20 duizend ofzo, maar bepaalde zaken wel geregeld hebben. Op langere termijn bekeken is dit gewoon het "voordeligste", ook ivm eigen bedrijf enzo.
    Volgend jaar geven we het feestje wel natuurlijk en doen we het dunnetjes over :)

3. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Niet zelf zwanger getrouwd maar wel met 37 weken de hele dag meegemaakt bij mijn beste vriendinnetje. Heb alles meegedaan (ceremonie, borrel, eten en nog het versieren van het huis) ben op het feest alleen om 12 uur weg gegaan omdat ik het toen echt klaar was. Overigens nog wel staan dansen etc. Weet niet of je je anders voelt als je zelf de bruid bent maar ik vond het prima te doen. Ligt er denk ik ook heel erg aan hoe je je zelf voelt en of je zwangerschap makkelijk verloopt.

4. Catootje80

Catootje80 Bekend lid

30 aug 2014
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh en ik ga niet in een zwangerschapsjurk trouwen, die jurk komt volgend jaar wel eens (leuk zwierig wit zomerjurkje ofzo)

5. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Wij gaan 26e deze maand trouwen dan zijn wel bijna 28 weken.
    Ik haal me witte nette jurkje gewoon bij v&d of veramoda
    Schijnen leuke positie kanten jurken te zijn.
    Verder even Google en beslist bekijken

Ik heb mijn gewone trouwjurk gekocht bij weddings over 1 jaar ongeveer anderhalf dan trouwen wel opnieuw met alles erop en eraan. Nu is het meer qua papieren en gedoe voor de baby en we willen toch trouwen so why not :)

We zouden 21 september trouwen maar al het spaar geld is nu aan de baby op gegaan.
    We houden wel een klein feestje savonds na het trouwen. Meer familie gericht. Volgend jaar dan trouwen we wel met alle gasten die we uit wilden nodigen :D

6. miss84

miss84 Bekend lid

2 okt 2013
    943
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn getrouwd toen ik 26 weken zwanger was.
    Had een prachtige jurk met veter aan de achterkant dus kon mooi zo strak als ik het wilde.
    Had mijn jurk kort van voren, wel een risico met vocht in m'n benen haha maar dat is goed gegaan.

Deel Deze Pagina