Leuk topic Ik ben 24 jaar en 15 +1 wk zwanger van ons eerste kindje! Bij ons was het ook al snel 'raak' waar we erg dankbaar voor zijn! Tot nu toe gaat 't allemaal erg goed en geniet ik volop van m'n zwangerschap!
Nou ik word niet raar aangekeken hoor, iedereen vindt het super leuk! Ik vind het juist leuk, jonge moeders.. Altijd al geroepen: Voor m'n 30e wil ik klaar zijn, alhoewel je dat niet altijd in de hand hebt. Maar dat gaat wel mooi lukken nu 😊
hier 19 bij de eerste, zware zwangerschap en heftigs bevalling gehad. nu (net) 21 en zwanger van de 2e. nu 9 weken
Leuk topic. Ik ben 23 jaar. Ik heb een dochter die in juli 4 jaar wordt en nu ben ik 20+3 wk zwanger van een zoontje! Zwangerschap gaat niet zonder complicaties (SUA + nierafwijking) maar we blijven positief!
Mijn vriend is 30 jaar. Maar merk daar weinig van... In z'n doen en laten is het nog een jonkie en ik houd ervan!
Ha Lynnetje! Leuk een topic bij de zwangeren Ik word morgen 26 maar doe lekker toch mee . Vond het andere clubje altijd erg gezellig. Zwanger van de 2e en nog een hele week te gaan tot de 1e echo .
Leuk topic! Ik stel mij ook even voor ik ben Daphne, 24 jaar, op mn 23 ste bevallen van zoon Gijs en nu weer zwanger (22 weken nu). Alles gaat goed en ook de 20 weken echo zag er goed uit en dit word een meisje! Echt zo bijzonder
23 zwanger van de eerste op mijn 24e bevallen...nu 25 en zwanger van de tweede 8 augustus uitgerekend en wordt 1 september een maandje later 26 man is eind deze maand jarig en wordt dan 28...
Gefeliciteerd allemaal mijn vriend is 24 jaar jaartje jonger dan ik. Ik word nu niet raar aangekeken waarschijnlijk omdat ik vaak met 1 van zes al loop of het valt me niet ophahaha toen ik zwanger was van mijn eerste en was ook jong 18 jaar werd wel aangekeken en de vragen meteen ook is je vriend wel bij je bla bla maar kan ook Zijne dat het me nu niet opvalt hahaha boeit me Ook niet
Leuk! Ik ben 24 heb een dochtertje van 21 maanden en nu zwanger Van een jongentje 28 weken alweer. Mijn man is 27