Hallo, mag ik mee kletsen? Ben 20 jaar, vriendlief is (21 mei) 25. We zijn 27+5 weken zwanger van ons eerste kindje, een meisje! <3
Allemaal gefeliciteerd! Had niet verwacht dat er toch zoveel jonge moeders en jonge moeders in spe waren. Super om te zien!
@ Lynnetje Gaat wel goed hoor maar wel zwak, moe en misselijk de hele tijd. Doe trouwens niet mee aan mvm. Was er niet zo heel enthousiast over i.v.m de vele kwaaltjes. Maar heb wel even op de site gekeken. En blijkt dat ik helemaal niet mee zou mogen doen. Heb direct na de vorige bevalling een bloedtransfusie gehad. En dan mag je dus niet mee doen.
hallo mag ik meekletsen? ik ben simone en ben vorige week 25 geworden ik heb al een zoontje van 3 en ben zwanger van ons 2e wondertje
Ik wilde ook graag jong moeder worden. Het gevoel was erg sterk en nu ik inmiddels ook moeder ben zou ik absoluut niet anders willen! Ik vind het een mooie gedachte dat ik ook nog jong ben als ik ooit kleinkinderen krijg en dat op deze manier de kans het grootste is om kinderen en kleinkinderen zo lang mogelijk mee te maken!
Leuke topic! Ik ben 23, en zwanger van de 2de! We hebben een zoon van bijna 4 jaar, bewust zwanger geworden toen ik 18 was, met 19 bevallen en tussen de 1ste en 2de 3 miskramen gehad. Mijn vriend is 26 en zijn dit jaar 7 jaar samen!
Wat een leuk topic! Ik lees met jullie mee Ik ben nu 32 weken zwanger van onze eerste baby(boy). Zwanger met 19 jaar en nu 20 jaar. Eind juni ben ik uitgerekend. Tot nu toe verloopt alles soepel!
ik werd zwanger op mijn 24e, nu 25. wij zijn wel lang bezig geweest, na bijna anderhalf jaar raak mijn vriend is 24 en word eind van t jaar 25
Hoi, ik kom eens kijken hier Ben (nog een maandje) 23, inmiddels 24weken zwanger van ons derde kindje. In zoverre gepland dat het allang in de box had moeten liggen Eerste was er in ronde -2, tweede ronde 3, nu ronde 11 dus dat viel flink tegen. Als het aan mij ligt komt er nog een vierde, maar manlief vond 2 ook genoeg *raar aankijken: in het begin wel erg, daarna niet, of het viel me niet op, nu het overduidelijk is dat er een derde komt word er wel weer gekeken *man: halfjaar ouder *jong moeder willen worden: ja heb ik altijd gewild, had niet echt een leeftijd ervoor, maar wel voor mn 25ste *mvm: niet aan mee gedaan. Vind het wel superinitiatief maar ik ga geen weken pies bewaren *echo: geen idee, zal met 37weken bij de gyn wel zijn *moe: sorry poppetje, hier is het nog steeds net zo erg *coconnen: merk dat dat hier ook al weer begonnen is, buitenwereld intresseerd me minder *kleinkinderen: haha ja lekker op ons 40/45ste oma worden
Ik lees stiekem al met jullie mee! Ben net 22 en een half jaar getrouwd. We zijn nu bezig voor de eerste. Hoop heel erg dat het snel gebeurd... ben er zo klaar voor!! ML is door zijn beroep (piloot) veel weg, dus kan wel even gaan duren....hoop dat ik snel bij jullie aan kan sluiten! Allemaal een goede zwangerschap gewenst
Ik ben net 24 en zwanger ons eerste kindje. Ik sta wel eens stil bij zouden ze me jong vinden? Maar wat is jong, leeftijd is niet alles welkom jonge moeders
Inderdaad Lil, dat vraag ik me ook af.. Wat is jong?? Wij zijn paar maanden geleden naar een informatieavond in het ziekenhuis geweest. Wij waren echt verbaast hoeveel 30+ er waren, zelf werden wij aangekeken net alsof wij te jong zijn ofzo.