Of ook topic nog niet gevonden..? Maar hoop t voor dr! Een link naar deze in de vorige had handig geweest haha Was er nou al een fb groep?
Hallo deel 2😊 Hier vanmiddag de kraamzorg voor het laatst. Ik moest gewoon huilen toen ze weg ging... Zo'n fijn mens, heb het echt fijn gehad in onze kraamweek. Nu begint het allemaal echt, ben steeds zo bang dat ik alles verkeerd ga doen, maar dat komt vast goed... Komt ook door alle emoties. Nog steeds een beetje last van kraantranen. Is dat normaal? Hoe is dat bij jullie?
ik heb ook heel veel last gehad van kraamtranen, moest al huilen als me mannetje bij me lag, heeft bij mij wel tot 12e dag geduurd. Ik vond het ook vreselijk dat de kraamverzorgster wegging, maar uiteindelijk gaat alles vanzelf. Er is ook een facebook groep hier is de link: https://www.facebook.com/groups/618151178279300/641063399321411/?notif_t=group_activity
We zitten in een besloten clubje, Kimberly heeft jullie uitgenodigd als t goed is, is even zoeken in je profiel..
Hier ook vandaag kraamvz voor het laatst! O wat gaan we die missen! Vandaag was mn man al aan het werk. Maar morgen voor het echie alles alleen doen! Ben benieuwd! Sinds vandaag trouwens hier ook een speentje. Met dit weer (denk ik) ook ontzettend zuigbehoefte maar drinkt niet fatsoenlijk aan de borst tussendoor
Ik kan de link van fb niet openen! Kan iemand me uitnodigen? Of vriend worden? Naam: Samantha Disco - de Vos
ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd via facebook, als je die accepteerd kan ik je aan de groep toevoegen.
Hoi meiden! Een nieuw topic leuk!! We kletsen nu ook gezellig in het besloten clubje Abygail is bevallen haar verhaar staat in het besloten clubje geschreven... Komen jullie ook gezellig daar heen?!