Zwanger tweede kindje twijfels

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Naira, 22 nov 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naira

    Naira Nieuw lid

    22 nov 2023
    1
    0
    1
    Vrouw
    Hi allemaal,

    ik ben erachter gekomen dat ik zwanger ben van een tweede kindje, ik zat zelf aan de pil dus dit stond niet op de planning om weer zwanger te worden , ik heb al 1 dochter van 1.5 jaar. Ik heb op dit moment geen stabiele relatie met de vader van het kindje wat ook de vader is van mijn dochter. Ik woon samen met mijn dochtertje bij mijn ouders ( altijd al gedaan ). Ik weet op dit moment niet wat ik moet doen.... ben zo verdrietig want natuurlijk heb ik ooit de wens voor nog een kindje maar de situatie waarin we zitten is gewoon niet fijn, ook wil ik niet verder het de vader van mijn dochter omdat wij samen gewoon niet werken .Ik ben opzoek naar een eigen plekje maar zo snel gaat dat niet. Ik ben bang dat ik het met een tweede kindje niet ga redden alleen, ook omdat ik de voor 95 procent alleen zorg voor mijn andere dochter , ik heb hier en daar wel hulp van mijn ouders maar de vader doet bijna niets. Ik heb vrijdag een afspraak staan bij de abortuskliniek maar ik weet niet of dit is wat ik wil... elke uur van de dag voel en denk ik iets anders... ik hoop dat er hier mensen zijn die mij tips kunnen geven of een zelf gelijke situatie hebben meegemaakt.
     
  2. mvrtjex93

    mvrtjex93 Fanatiek lid

    4 okt 2013
    1.084
    481
    83


    bij twijfel niet doen! En dan doen ze het ook niet.
     
  3. Dolfijntjes34

    11 nov 2023
    6
    4
    3
    Vrouw
    Wat een enorm lastige keuze zeg.. ik kan je geen advies geven alleen veel sterkte te wensen met het maken van de keuze. Hoe staat de vader er in? Het lijkt namelijk alsof hij er nog niet van op de hoogte is? Mijn persoonlijke mening is wel dat je dit moet doen voordat je die keuze maakt en naar de kliniek gaat…
     
  4. onzekereMama

    onzekereMama Fanatiek lid

    21 feb 2014
    1.136
    551
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Niemand hier kan je met deze beslissing helpen ben ik bang. Mijn advies is luister naar je gevoel. Neem de tijd voor je keuze. Heel veel sterkte !♥️
     

Deel Deze Pagina