Haha ja waarschijnlijk ook wel! Nog geen ervaring mee.. Spannend Jorietje! Ben ook benieuwd! Ik moet morgen ook naar de vk. Maar ik sta helaas met 10 min weer buiten. Nog even geen echo voor mij.
Ojee, nu moet ik getest worden op zwangerschapsdiabetes. Baarmoeder was groter dan gemiddeld. En ik ben ook binnen 4 weken 5kg aangekomen. Heb ik weer met mn naaldenfobie. Iemand idee waarom ik 2x geprikt moet worden in het ziekenhuis en het niet gewoon met zo'n vingerprik kan?
Thanks meiden! Zit op een roze wolk hoor! Wil hier nog even de foto laten zien. Zie niet echt 2 duidelijke strepen (zal door beweging komen) want kan ook echt geen piemeltje ontdekken hihi Bekijk bijlage 418634 Oh wat balen chanti! Hier geen ervaring mee... Maar ik kan ook totaal niet tegen naalden, bloed prikken bah.... Dus wil je even succes wensen! Hopelijk valt t mee. O en trouwens, jongens zijn super lief hoor!! Succes jorietje!
Ja volgens mij zie ik 2 streepjes! Haha zou het wel met een volgende echo voor de zekerheid nog eens navragen! Met meisjes hebben ze het nog wel eens mis, zal je gebeuren! Ik hoop ook dat het meevalt. Lijkt me helemaal niks, aan dieet of insulline;, nog meer prikken pff Ik dacht dat dit alleen voor kwam bij wat stevigere vrouwen? Maar goed ik weet natuurlijk nog niets.
volgens mij is het via bloed prikken betrouwbaarder als via een vinger. Ik ken het verhaal... succes! Hopelijk valt het mee. @anna ik kan er niks uit halen, maar dat kon ik bij ons ook niet
@chanti: balen zeg, succes met prikken. Hier nog 1 met een naaldenfobie maar achteraf valt t altijd weer mee. @anna: kan niks uit je foto halen. Geen idee waar ik moet kijken haha Hier was vanmorgen alles goed. Bloeddruk iets gestegen maar niet te hoog. En baby ligt in stuit dus moet nog wel gaan draaien binnen niet al te lange tijd. Volgende week maandag weer controle
Oeh dat maakt t wel spannend. Proberen ze hem nu niet handmatig te draaien? Ik zie net je ticker; nog 38 dagen te gaan. Jeetje dat gaat hard!
De twee witte streepjes zijn de schaamlipjes. Als je goed kijkt staat eronder een klein wit "handje" om t aan te wijzen. Volgens haar was het overduidelijk, ze zag t meteen. Ik wist eerst ook niet wat ik nou moest zijn maar goed zij ziet er duizenden per jaar dus zal er wel verstand van hebben haha. Navelstreng zat tussen de beentjes in t begin, ze heeft dus van links, rechts, onder en boven gekeken en er zat geen piemeltje. Zij heeft schijnbaar ook erg goede apparatuur. Dus ga er maar vanuit dat ze het goed heeft! Oh jorietje hopelijk draait de baby nog optijd! Chanti geen idee.. Ken wel een meisje van vroeger met suikerziekte en zij was klein en dun dus het is niet altijd bij dikkere mensen denk ik
Het gaat idd heel hard Scrat. Als ie niet vanzelf draait gaan ze m waarschijnlijk proberen te draaien. Maar vruchtwater is nog voldoende aanwezig en kleine heeft nog ruimte genoeg om te draaien. Dus het kan vanzelf nog goed komen. Ze hopen wel dat ie bij de volgende controle gedraaid is. Oh ja nu zie ik het Anna. Je moet maar net weten waar je moet kijken
Zwanger: Jorietje - 34 jr - 26-10-2014 - zoontje 3 jr Danif - 33 jr - 19-11-2014- jongetje - dochter 4jr Scrat - 29 jr - 7-12-2014 - dochter 2 jr Chanti - 24 jr - 30-12-2014 - dochter 21 mnd Anna25 - 28 jr - 7-3-2015 - zoontje 2 jr Sallie - 26 jr - 16-3-2015 - zoontje 2jr, 9mnd. Afspraken: Jorietje - 29 sept gyn - 7 okt groeiecho Danif - Scrat - 16 sept vk Chanti - Anna - 17 sept geslachtsbepaling, 25 sept zkh Sallie -
Hoi meiden! Chanti: wat schrikken zeg! Of tenminste, tegenvaller... Had je dit ook bij je eerste zwangerschap of niet? Jorietje: fijn dat alles goed was! Wie weet draait hij nog vanzelf! Anna: van echo's van het geslacht snap ik ook niks haha, maar de reacties in je topic waren duidelijk... . Hier weer lekker weekend! Hang al de hele avond op de bank, ondanks dat ik minder moe ben, is zo'n werk week wel weer genoeg voor nu ,).
Zwanger: Jorietje - 34 jr - 26-10-2014 - zoontje 3 jr Danif - 33 jr - 19-11-2014- jongetje - dochter 4jr Scrat - 29 jr - 7-12-2014 - dochter 2 jr Chanti - 24 jr - 30-12-2014 - dochter 21 mnd Anna25 - 28 jr - 7-3-2015 - zoontje 2 jr Sallie - 26 jr - 16-3-2015 - zoontje 2jr, 9mnd. Afspraken: Jorietje - 29 sept gyn - 7 okt groeiecho Danif - Scrat - 16 sept vk Chanti - Anna - 17 sept geslachtsbepaling, 25 sept zkh Sallie - 4 oktober geslachtsbepaling, 8 oktober vk __________________
Bij de vorige zwangerschap was vandaag de dag dat ik opgenomen werd in het zkh (qua termijn dan).. Gister proefdruk van t geboortekaartje + enveloppen opgehaald, ben er helemaal blij mee En qua namen hebben we ook al e.e.a. afgestreept. Voor een jongen zijn we er uit, voor een meisje twijfelen we nog hubbie vindt de ene naam leuker, ik de andere. Natuurlijk ga ik heel subtiel proberen mijn zin door te drijven Hoe is t verder met iedereen?
Oh leuk weer he geboortekaartjes! Vond dat ook leuk toen bij zoontje om een leuk kaartje te zoeken! Maar daar hebben we nog even de tijd voor nu. En die namen ja.. Blijft lastig! We zitten nu met Nova in ons hoofd, en mijn man kwam vandaag met Liz. Vind ik ook wel meteen leuk eigenlijk dus staat nu ook op t lijstje. We hadden eerst Loïs maar die is van de baan helaas, is pas vergeven in de omgeving. O en sallie, geloof nu ook wel dat t een meisje is hoor haha. Bij de echo zag ze duidelijk 2 streepjes en geen piemeltje en zij heeft er toch wel verstand van neem ik aan hihi
Jorietje, lijkt me een heel gek idee! Gelukkig ben je nu nog lekker thuis, iedere dag meer is meegenomen! Heb je gekozen voor een naam die je hier hebt genoemd? En leuk het kaartje! Ik heb ook al even gekeken, zag een super leuk kaartje voor een meisje, dus wie weet . Anna: gelukkig dat je het nu gelooft . Ik vind Liz een heel leuke naam! Nova minder, maar dat is persoonlijk. Hou je van Engelse namen? Ik vind voor een meisje Lexie ook heel leuk, maar die krijg ik er hier niet door . Van vorige zwangerschap heb ik nog een paar meiden op fb, kletste toen ook in een topic. Vinden jullie dat ook leuk, of liever niet?!
De jongensnaam heb ik hier idd genoemd volgens mij, dat wordt zo goed als zeker J.ens en de meisjesnaam twijfelen we tussen E.smee (maar dat doet mij teveel denken aan Flikken Maastricht momenteel) en ik vind E.lin erg leuk . Dus daar denken we nog even goed over na
Leuk Jorietje! Ik vind Elin mooi! Esmee ook wel, maar dat klinkt wat harder. Eline vind ik wat 'liever' .
Elin vind ik een leuke naam! Esmee niet sorry. Ik blijf toch met Liz in m'n hoofd zitten hoor. Waar denken jullie aan bij deze naam? Lief, stoer, tuttig..? Even het lijstje aangepast: Zwanger: Jorietje - 34 jr - 26-10-2014 - zoontje 3 jr Danif - 33 jr - 19-11-2014- jongetje - dochter 4jr Scrat - 29 jr - 7-12-2014 - dochter 2 jr Chanti - 24 jr - 30-12-2014 - dochter 21 mnd Anna25 - 28 jr - 7-3-2015 - zoontje 2 jr Sallie - 26 jr - 16-3-2015 - zoontje 2jr, 9mnd. Afspraken: Jorietje - 29 sept gyn - 7 okt groeiecho Danif - Scrat - 16 sept vk Chanti - Anna - 25 sept zkh, 20 okt 20 weken echo Sallie - 4 oktober geslachtsbepaling, 8 oktober vk __________________
Anna: ik vind Liz stoer en lief! Ik zie een pittig meisje voor me, niet verlegen maar zeker niet wild ofzo. Beetje sportief misschien, maar dan girly . Snap je het nog . Jorietje: dan wordt het nog verder zoeken of niet?!