Leuk idee Scrat! Weet jij hoe dat moet? Mooie buik chanti!! Wat een verschil . Ik zal er morgen ook weer eens een maken! Fijn dat voor jou de tijd met bekkeninstabiliteit toch nog snel is gegaan Scrat!
Ah ik hen het al! Als jullie naar mij je (Facebook) naam sturen, kan ik jullie toevoegen. Ik heb hem helemaal afgesloten, dus ook niet vindbaar...
Pff ik slaap de laatste week zo slecht. Lig steeds uren wakker. Sallie je hebt pb. Mooie buik chanti. Groeit goed
Wist niet dat dat kon op Facebook? Wel een leuk idee. Weten jullie gelijk mijn echte naam, lijkt er wel op hoor, dit is de naam van mijn oma, daar ben ik naar vernoemd Sallie ik zal je privé even mijn naam sturen! Mooi buikje chanti!! Gaat hard he! Ik zal er vandaag of morgen ook weer eens een maken!
Weet niet of ik t nu hier moet doen of op Facebook Maar ff een vraagje: Iemand ervaring met de placenta aan de voorkant? Bij Q lag ie achter, voelde hem ook echt heel goed bewegen altijd, maar nu ligt ie dus aan de voorkant. Weet dat je het bewegen dan later voelt en minder duidelijk maar is dat alles?
Ik had hem bij de eerste voor liggen en nu achter. Merk dat ik t kindje nu veel eerder voelde en de trapjes lijken ook harder en beter te zien aan de buitenkant. Verder heb ik geen verschil gemerkt.
Ja had ik bij Q ook! Buik ging de hele dag op en neer! Heb de baby nu ook niet echt gevoeld, dacht een paar keer iets te voelen maar kunnen ook m'n darmen zijn geweest. Nu las ik dat als hij voor ligt het verder geen probleem is maar als ie een beetje naar onderen ligt dat het lastig kan worden met de bevalling.. Zal t bij de 20 weken echo nog wel horen, en anders hadden de t vorige week wel gezegd denk ik?
Oh en die namen he... Waar denken jullie aan bij Fara? Farah kan ook kwa schrijfwijze maar vind ik denk ik te buitenlands? Verder blijven Nova en Liz hangen..
Over de placenta: bij s lag hij achter, voelde hem heel vroeg. Nu weer achter, en denk wel steeds wat te voelen, maar het is nog niet overtuigend . 'Normaal' is 20 weken toch?! En Fara/Farah vind ik niet zo, sorry! Ik weet niet of je teen mom hebt gevolgd, maar ik heb de associatie met die meid die mee deed. ..
Liz is leuker Het wordt pas n probleem als de placenta voor de uitgang ligt, maar ik dacht dat dat los stond van t feit of hij voor of achter ligt. Meestal voel je t zelf n beetje zo rond de 18 weken, deze keer was dat bij mij al iets eerder. Vaak voel je eerst van die kleine plopjes en bedenk je je achteraf pas dat t de baby is geweest.
Ja bij Q voelde ik t ook met 18 weken. Bij de tweede voel je t eerder zeggen ze maar dat zal ik nu wel niet hebben omdat de placenta voor ligt. Vind ik wel jammer eigenlijk haha maar goed als t verder geen kwaad kan is t niet erg. Ja ik weet zelf ook niet wat ik ervan vind.. Fara/Farah vind ik toch net iets te buitenlands denk ik.. Maar ik vind de klank wel mooi! Vind veel namen die op een a eindigen wel mooi. Blijf zelf inderdaad steeds bij Liz hangen! Nova vind ik ook mooi maar op een of andere manier krijg ik niet het wauw gevoel ofzo... Weet niet waarom. Klinkt het niet zeurderig ofzo?
Ik denk t niet maar je kunt t wel met de vk bespreken de volgende keer. Wat vind je van Faya of Zaya?
Ja bij de 20 weken echo zal het wel besproken worden. Faya vind ik heel leuk. Zal m nog eens in de groep gooien.. Tijdje terug werd ie afgekeurd namelijk
Ik heb ook geen ervaring met de placenta aan de voorkant. Bij M. lag die achter en nu ook. Bij M. voelde ik haar voor het eerst met 17 weken. Nu met 13 weken als ik plat op rug lag en vanaf 15 weken echt de bekende plopjes. Ik vind Farah wel leuk maar Faya Nog mooier! Klinkt wat zachter. Ik heb zelf wel eens Maya in mijn hoofd gehad. Vind ik ook zo mooi..
Net terug van de gyn. Bloeddruk 130/90 is op het randje. Bloed en urine ingeleverd en volgende week terug komen. Baby is wel gedraaid en al iets ingedaald, dus dat is wel fijn