Hier is de oudste ook nog niet zindelijk (3,5 jaar). Ik baal er wel een beetje van, maar ja tis niet anders, ik besteed er ook niet al te veel aandacht aan (zeker nu niet meer vlak voor hij grote broer wordt). Hij plast wel altijd s avonds voor hij naar bed gaat op de wc, maar verder niet.. Van de zomer wel een paar dagen zonder luier gelopen en regelmatig op de wc gezet, maar 10 minuten nadat hij van de wc af kwam, stond hij al weer in zijn broek te plassen, terwijl hij ook op de wc geplast had.. Dus ik denk dat hij het nog niet goed aan voelt komen, neem aan dat dat nog wel zal veranderen tzt
Hier ook niet zindelijk hoor maarja hij is pas net 2 natuurlijk.. Af en toe gaat is op de wc zitten voordat ie in bad gaat maar hij doet er niks op. Ga ook niks pushen, komt vanzelf wel denk ik. Hij heeft er in ieder geval wel interesse in af en toe. Op de psz was het weer niet zo goed gisteren, hele ochtend jengelig geweest, ze weten t daar ook niet zo goed.. Het is nu al 4 weken zo. Zijn geen rare dingen gebeurd. Eerste week ging super, nu al 4 weken niet. Maar wil t eigenlijk wel nog even volhouden.. Vind t best moeilijk! Hoelaat moet je morgen sallie?? Ik gok op een meisje! Veel plezier alvast! Vraagje, tot welk leeftijdsverschil zouden jullie een dubbele kinderwagen kopen? Zit erg te twijfelen namelijk. Aan de ene kant lijkt t me makkelijk aangezien Q nog niet super lang kan lopen natuurlijk als we weg gaan. Aan de andere kant lijkt t me niet nodig..
Hier ook niet zindelijk. Maar ja ze moet ook nog 2 worden.. Komt wel wanneer ze er klaar voor is. Al was het wel makkelijk geweest straks maar 1 in de luiers. Wat vervelend Anna! Sommige hebben zo'n fase dat heb ik ook regelmatig gezien op kdv en psz. Maar blijft hij de hele ochtend zo jengelig dan? Of alleen met afscheid? Misschien voelt hij zich toch niet zo prettig meer daar. Geen nieuwe leidsters of kinderen wat hij niet goed mee kan? Wij kopen hier geen dubbele kinderwagen. We hebben zo'n plankje voor aan de kinderwagen waarop ze kan staan/zitten. Echt lange afstanden zal ik waarsch toch niet maken alleen met 2kids. Als we een keer een dag weg gaan ofzo kan er wel een extra buggy mee. .
Eerst was het alleen met afscheid nemen, maar nu de afgelopen twee keer de hele ochtend jengelig.. Heb echt geen idee wat het kan zijn. Aan de leidsters ligt het niet denk ik. Er zitten natuurlijk ook kindjes van bijna 4 maar daar heeft ie normaal eigenlijk ook geen moeite mee (familie) ik geloof wel dat er binnenkort een paar oudere kindjes weggaan, en jongere terug komen. Misschien scheelt dat. Hij heeft wel een kindje wat wel goed klikt samen, ze gaan volgende week proberen om ze wat meer bij elkaar te zetten want ze zoeken elkaar af en toe op en dat gaat goed, spelen een beetje samen en lachen met elkaar. Zou het kunnen dat Q eenkennig is nu nog? Hij heeft het nooit gehad maar de laatste tijd hangt ie zo erg aan mij.. Zo'n plankje had ik inderdaad ook aan gedacht! Zal daar eens voor gaan kijken. Zo'n lange afstanden ga ik ook niet lopen nee. Ben alleen benieuwd of ie goed op het plankje blijft staan haha! Sallie veel plezier vandaag!!
Ja eenkennig kan nog heel goed! M. Begint dat hier ook nu pas te worden. Maar uit ervaring heb ik ook gezien dat kinderen nogal van slag kunnen raken van veranderingen. Maar als die er niet zijn, zal dat het dus ook niet zijn. Wel goed om hem wat vaker bij zijn speelkameraadje te zetten. Wil hij er wel naar toe als hij nog thuis is? Als het pas bij psz begint lijkt me het wel eenkennigheid. maar lastig joh!
Even kort hihi, maar het is een twee jongen! . Alles zag er super uit al, dus heel blij mee! ( alleen die naam, dat wordt een ramp ).
Dankjulliewel! En echt mannen gezin straks . Ik heb foto's op mijn telefoon, ze ze wel even op Fb, hier kan het niet met de telefoon...
Ja ik vermoed ook dat t eenkennig is... Geen idee wat je dan het beste kunt doen. Hij gaat er inderdaad wel graag naartoe. Trekt z'n jas aan, vrolijk de auto in, loopt vanaf de auto zelf naar binnen en dan begint t.. Mooie foto's sallie! Duidelijk een piemeltje Ziet er anders uit dan de mijne in ieder geval.
Vandaag 37 weken Bed staat omhoog en enveloppen voor geboortekaartjes zijn geschreven, wij zijn er klaar voor..
Denk trouwens dat danif wel van t lijstje kan of niet? Verwacht haar niet meer terug eerlijk gezegd..
Zo net weer terug van de gyn. Bloeddruk 140/90 weer op t randje. Urine ingeleverd uitslag krijg ik vandaag nog te horen. Bloed en urine uitslagen van vorige week waren goed. Als de uitslag vandaag ook weer goed is, dan volgende week woensdag weer terug. En uiteraard bellen als er wat veranderd! Zwanger: Jorietje - 34 jr - 26-10-2014 - zoontje 3 jr Danif - 33 jr - 19-11-2014- jongetje - dochter 4jr Scrat - 29 jr - 7-12-2014 - dochter 2 jr Chanti - 24 jr - 30-12-2014 - dochter 2 jr Anna25 - 28 jr - 7-3-2015 - zoontje 2 jr Sallie - 26 jr - 16-3-2015 - zoontje 2jr, 9mnd. Afspraken: Jorietje - 15 okt gyn / 24 okt gyn Danif - Scrat - 30 sept groeiecho / gyn Chanti - 10 okt vk - 11 okt 3D echo Anna - 20 okt 20 weken echo Sallie - 4 oktober geslachtsbepaling, 8 oktober vk
Hou t maar goed in de gaten dan. Hopelijk geen zw. vergiftiging, maar neem aan dat dit dan wel uit de urine komt toch? Mss wat dit wel de laatste controle.
Zwanger: Jorietje - 34 jr - 26-10-2014 - zoontje 3 jr Scrat - 29 jr - 7-12-2014 - dochter 2 jr Chanti - 24 jr - 30-12-2014 - dochter 2 jr Anna25 - 28 jr - 7-3-2015 - zoontje 2 jr Sallie - 26 jr - 16-3-2015 - zoontje 2jr, 9mnd. Afspraken: Jorietje - 15 okt gyn / 24 okt gyn Scrat - 16 okt vk Chanti - 10 okt vk - 11 okt 3D echo Anna - 20 okt 20 weken echo Sallie - 4 oktober geslachtsbepaling, 8 oktober vk
Uitslag was goed, dus geen zwangerschapsvergiftiging.. Nu dus afwachten en als het goed blijft gaan volgende week weer op controle.. Vind het wel gekke weken moet ik zeggen, dit had ik de vorige keer natuurlijk niet, dus ik vind het best spannend wat er gaat gebeuren en of er binnenkort spontaan iets op gang komt.. Lijkt me zo gek dat je bijv s nachts op bed ligt en je voelt ineens nattigheid en blijkt dat de vliezen gebroken zijn of dat je ineens weeën voelt terwijl je lekker tv zit te kijken Kan er me nog niet veel bij voorstellen momenteel hoe dat zal gaan..