Goed nieuws trouwens: Q heeft vandaag alleen even gehuild met wegbrengen naar de psz, daarna de hele ochtend goed gegaan! Ben trots op m en blij dat het toch goed lijkt te komen
Toppie! Hopelijk blijft het zo en huilt hij binnenkort ook al niet meer als je weggaat En idd ik heb de 37 weken gehaald, dus vind het al een hele prestatie. Wat mij betreft kan het me nu niet snel genoeg gaan. Heb het wel een beetje gehad met mn buik. s Nachts lastig slapen, vaak wakker, veel plassen, gewoon niet lekker liggen.. En aan de andere kant denk ik ach laat nog maar even zitten, want overdag gaat het prima
Helemaal goed weer! behalve bij t afscheid nemen was t nog huilen maar stond nog even om t hoekje te luisteren en hij was al snel weer stil!
Jee had niet door dat jullie hier ook nog zo fanatiek aan het kletsen waren.. Wat fijn Anna! Dus toch even een fase. . Hopelijk blijft het nu goed gaan 😊
Vanaf wanneer is controle 1x in de 2 weken? Ik dacht vanaf 28 weken maar hoefnu Nog maar over 3 weken terug te komen. Op zich niet erg hihi