En anna en jorietje wat een schattige ventjes hebben jullie zeg Zal ook proberen mijn meisje erop te zetten
Wat een leuke foto's!! Wat worden ze toch snel groot dan he.... Gisteren op tv zitten kijken over de vliegramp, wat verschrikkelijk toch he pfff! Had de hele tijd een brok in m'n keel, zo erg... En dat ene gezin, de ouders zijn in een keer alle 3 de kinderen en opa kwijt. Moet je toch niet aan denken!!! Vanmiddag weer naar t ziekenhuis! Ben benieuwd..
Wat een schatjes Anna, Danif en Chanti! En de beelden van gister waren zeer indrukwekkend. Wat een hoop kisten en dan vanmiddag nog meer en morgen ook weer. Wat een vreselijke ramp zeg.
Ja erg hè.. Ik moet er ook continue aan denken. Ik heb er dan ook foto's van gezien waarvan ik wenste dat ik die niet gezien had. En indd die mensen die geen kinderen meer hebben. En ook hier in ned een stel waarvan 2 kinderen met opa en oma in het vliegtuig zaten. En ook zo'n jong stel met een kindje van net 2 em die vrouw was ook zwanger 😦 Bah Zo erg voor de nabestaanden. . En dan vandaag en gisteren weer 2 neer gestort 😞 Danif, Staan jouw foto's bii het clubje?
Echo gisteren helemaal goed. 2 dagen vooruit gezet, nu dus 7w5d.. Maar over 2 weken heb ik de intake hier in het ziekenhuis, dan wordt de precieze datum vastgesteld aangezien het zo klein nog niet precies op te meten is. Zal het lijstje even opzoeken!
Zwanger: Jorietje - 34 jr - 26-10-2014 - zoontje 3 jr Danif - 33 jr - 19-11-2014- jongetje - dochter 4jr Scrat - 29 jr - 7-12-2014 - dochter 20 mnd Chanti - 24 jr - 30-12-2014 - dochter 19 mnd Anna25 - 28 jr - 8-3-2015 - zoontje 23 mnd Sallie - 26 jr - maart 2015 - zoontje 2jr, 8 mnd. Afspraken: Jorietje 22 juli gyn Danif 11 aug vk en 18 aug pretecho Scrat 31 juli 20 weken echo Chanti 13 aug 20 weken echo Anna 11 aug intake + echo Sallie 31 juli echo
Zo druk aan het inpakken. Vanmiddag gaan we rijden, zin in!!! Anna fijn dat de echo goed was, kun je rustig adem halen! Meiden ik ben de komende 2 weken weinig online dus ws tot over 2 weken
Zwanger: Jorietje - 34 jr - 26-10-2014 - zoontje 3 jr Danif - 33 jr - 19-11-2014- jongetje - dochter 4jr Scrat - 29 jr - 7-12-2014 - dochter 20 mnd Chanti - 24 jr - 30-12-2014 - dochter 19 mnd Anna25 - 28 jr - 8-3-2015 - zoontje 23 mnd Sallie - 26 jr - maart 2015 - zoontje 2jr, 8 mnd. Afspraken: Jorietje - 4 aug groeiecho + 13 aug vk zkh Danif - 11 aug vk en 18 aug pretecho Scrat - 31 juli 20 weken echo Chanti - 13 aug 20 weken echo Anna - 11 aug intake + echo Sallie - 31 juli echo Zo even wat datums van de controles bijgewerkt. @Danif: Fijne vakantie! @Anna: Fijn dat je een goede echo had! Vanmorgen de bak van de kinderwagen, Maxi-Cosi, badje en de rest van de babyuitzet van zolder gehaald. Dacht eerst nog dat het wat aan de vroege kant was, maar bedacht me vanmiddag ineens dat we 'nog maar' zo'n 13 weken te gaan hebben. Wat vliegt de tijd zeg! Aankomende week ook maar vast ns een babywasje doen, kijken of alles (rompertjes, spuugdoekjes, kleertjes e.d.) nog bruikbaar is. Ook de lakentjes en dekentjes van de wieg maar ns wassen. En alles lekker klaar zetten. En dan nog even goed op een rijtje zetten wat we evt. nog aan moeten schaffen, zoals luiers en verzorgingsproducten en een nieuw setje kleertjes. Binnenkort dus ook maar even gaan babyshoppen!
Hoi ik heb jullie gevonden hoor! We gaan morgenochtend weer naar huis, week is voorbij gevlogen. Dan reageer ik weer op iedereen, dat is nu een beetje lastig en wil het niet half doen .ps zag wel heel lieve kindjes voorbij komen, leuk!
Anna volgens n topic wat ik geopend heb bij inderzoeken en echo's blijk ik verkeerd te kijken en had de echoscopiste dus gewoon gelijk. Leuk jorietje!! Kan niet wachten, maar nog n beetje vroeg hier. Sallie fijne vakantie gehad? Hoe gaat t?
Dan heb ik ook verkeerd gekeken scrat hihi maar zoals ik al zei heb ik er geen verstand van en ik vond de foto niet super duidelijk. Maar super leuk hoor een jongen!! Jorietje leuk he die voorbereidingen, duurt hier nog wel even Ik ben sinds een paar dagen met vlagen erg misselijk... Even wennen want heb ik bij Q niet gehad.. Overgeven hoef ik niet gelukkig maar t is niet echt prettig! Kan ook erg moeilijk naar de wc, gisteren avond kreeg ik er zo'n erge kramp van... Sallie hoe was de vakantie? Volgende week je echo!!
Hoi meiden! Ik doe even kort reageren en dan doe ik vanaf nu weer actief mee . Dani, fijne vakantie! Anna, wat fijn dat de echo goed was! Super . Dat misselijk heb ik ook! Zeer vervelend! Hoef er ook niet van over te geven, maar fijn is het niet. Kom het eerst nog 'verhelpen' met eten, maar dat wil sinds vandaag ook niet meer zo. Hoop dat het door de drukte van de reis komt gister! Kan je wel goed eten? Scrat, wat leuk een jongen! Ik dacht ook meteen een meisje, maar niet dus . Jorietje druk met alle voorbereidingen, gaat best al snel bij jou! Chanti: bij jou ook hoor! Is je man al wat meer betrokken? Vakantie was heerlijk! Af en toe dus misselijk of slap, maar over het algemeen echt kunnen genieten van de zon en het relaxte! Komende donderdag de echo, ben benieuwd! Was net met opruimen nog een test tegengekomen, die maar gedaan, is hij maar 'op' . Die knalde echt al meteen met doorlopen....
Hihi echt zo leuk dat iedereen nu zwanger is 😍 Sallie, leuke vakantie gehad? ? Mijn naam is er nu steeds meer mee bezig gelukkig. Komt vooral doordat hij nu de kleine al heeft voelen bewegen. Nu wordt het voor hem ook echter. Spannend donderdag de echo 😊😊😊 Danif, fijne vakantie! Lekker gaan genieten de laatste vakantie met jullie 3tjes.. Scrat, leuk joh een jongetje! Ik had Nog geen voorkeur maar begint nu wel lichtjes te groeien. Aangezien we al een prinsesje hebben zou een jongen wel erg leuk zijn. Voor jou straks wennen van meisje naar jongen. Toch weer anders 😜 Anna en Sallie, vervelend die misselijkheid! Ik had het ook zo een niet kunnen overgeven. Vaak kleine beetjes eten wil nog wel eens helpen. En wat bij mij ook hielp was sochtends meteen eten als je wakker word. Liefst nog voordat je opstaat. Hier stond ontbijt al klaar op nachtkastje door manlief 😊 Jorietje, het gaat echt super snel. We waren eerst allemaal zo bezig met zwanger worden en nu ga jij over ong 3 maanden gewoon al bevallen!!
Jaaa vind t zoveel sneller gaan deze keer! Begin langzaam aan t idee te wennen. Iedereen dacht n meisje, dus was er zo van overtuigd. Haha Vind n jongen ook leuk, maar idd wel spannend. Kijken of er veel verschil is.