Oh echt vervelend he sallie... Word af en toe ineens niet goed, echt balen.. Maar gelukkig is het niet de hele dag door! Kan opzich wel goed eten, maar ik krijg dus sochtends echt niks weg... Wat chanti al zegt dat is wel goed natuurlijk maar het lukt me niet.. En wat fijn dat de test zo knalde, laatste bevestiging hihi en nu op naar de echo!!! Scrat jongetjes zijn heel leuk hoor!! echt mama's kindjes! Hier wel in ieder geval haha! Ik heb ook geen voorkeur.. Ben allang blij dat alles nu goed gaat! Maar zou het wel leuk vinden om een jongen en een meisje te hebben, maar goed denk dat iedereen dat wel leuk vind. Wij willen waarschijnlijk 3 kinderen mocht het ons gegund zijn. En jullie?? Morgen lekker op vakantie! Heb er echt zin in maar de stress begint nu wel een beetje hihi! Niks vergeten... Hoe gaat t vliegen... Laatste was draaien...
Wat vervelend die misselijkheid! Heb er ook veel last van gehad in het begin, vanaf 14 weken werd het minder en met 16 weken was het over. Nu wel last van maagzuur, maar daar hebben we rennies voor. Dochterlief is niet echt een knuffelkont, dus hopelijk dit kindje iets meer. Waarschijnlijk is dit de laatste zwangerschap, vooral gezien het hele gedoe met mijn bekken. Vandaag zag ik mijn buik ineens op en neer gaan haha, de kleine was flink aan het bewegen. Zo leuk!! Fijne vakantie!!
Hier is dochterlief ook geen knuffelkont haha. Mama mag wel iets meer dan papa maar nee nooit echt van het knuffelen en op schoot zitten geweest. Hopelijk deze uk wel. Anna, wij wilden er ook altijd wel graag 3. Maar begin nu wel te twijfelen. 2 lijkt me al best druk en.Nog een beetje tijd voor mezelf vind ik wel fijn. Ook financieel weet ik het niet. Zou fijn zijn om elk jaar of om het jaar op vakantie te kunnen. Vind ik echt altijd even een opkikker. Weet niet of dat dan nog wel kan met 3 of met kinderen. Maar ja kindjes zijn ook leuk haha. Geen idee, eerst naar eens afwachten hoe het met 2 gaat. Als we voor een 3e gaan dan pas als de 2e 4 of 5 is denk ik. Maar ja je weet nooit of het je nog gegeven is indd. Fijne vakantie!! Dat gestress ken ik haha. Je moet ook overal aan denken pff en dan nog eens met die hormonen 😜
Anna: Wij zouden ook graag 3 kindjes willen, maar toen de eerste nogal lang op zich liet wachten en we wat medische hulp nodig hadden hebben we de wens wat bijgesteld, zo van ach eerst maar ns kijken of eentje 'gaat lukken'. En nu ik zwanger ben van de 2e denk ik ach we zien wel, eerst maar ns kijken hoe het met 2 gaat. Maar als alles goed gaat en het gezin loopt lekker met 2 kindjes, zou ik best voor een 3e willen gaan. Maar goed, we zien wel hoor, ik ben al ontzettend blij en dankbaar dat ik voor de 2e keer zwanger mag zijn en dat we hopelijk straks 2 gezonde kindjes hebben!
Ja dat hebben wij ook hoor! Eerst maar eens kijken hoe t straks met 2 kindjes gaat, ook financieel inderdaad en ik zou dan ook willen verhuizen ivm ruimte, en t moet ons gegund zijn maar goed dat is nog lang niet aan de orde hoor.. We zien het allemaal wel! Dank je meiden! We gaan lekker genieten met z'n drietjes, ben zo benieuwd naar alles! Tot over 1,5 week!!
Nou we zijn aangekomen, gratis wifi hier. Wat een ellende was de reis...... Had gehoopt dat ie z'n middagdutje in de auto deed, maar nee... Op t vliegveld in de buggy ook niet... Hij wist met zichzelf geen raad natuurlijk. In t vliegtuig 20 min geslapen... Heel t vliegtuig bij elkaar gehuild en geschreeuwd.. Met veel pijn en moeite is ie net eindelijk in slaap gevallen pff! Het is zo tegengevallen Reisbedje staat naast ons bed en dat is ie niet gewend, slaapt altijd alleen.. Iemand goeie tips toevallig?? Ga zo zelf ook maar slapen, ben kapot!
Geen fijn begin van de vakantie. Vervelend zeg!! Helaas geen tips, onze dochter slaapt ook niet in n campingbed.
Ow Anna wat vervelend zeg! Wel een goede nacht gehad? En nee hier eigenlijk geen tips, onze zoon sliep altijd prima in het campingbed en afgelopen jaar ook op het 'grote bed' in de caravan (sorry ) Heb je hem van te voren wel verteld dat jullie op vakantie gaan en dat hij in een ander bedje gaat slapen, maar dat papa en mama altijd bij hem zijn enz enz... Dat doen wij altijd, wij vertellen hem alles (al vanaf dat ie baby was) ook al dacht ik in het begin waarom vertel ik dit allemaal. Maar ik geloof echt dat hij dat heel fijn vindt, hij weet dan waar hij aan toe is, hij begrijpt ook wat er gebeurt omdat het hem al verteld is..
Ja alles 100 keer uitgelegd hihi Vannacht is goed gegaan gelukkig, in camping bed gelegd, op balkon gaan zitten en hij was zo vertrokken.. Hij heeft normaal ook totaal geen moeite met een campingbedje, hij slaapt overal best makkelijk maar dus wel alleen. Denk dat hij onze stress aanvoelde, wij zaten er helemaal doorheen Hij doet nu weer een dutje dus het zal wel goedkomen! Hij is alleen heel erg uit z'n doen... Denk dat t zoveel makkelijker is om met een kindje te vliegen die wat ouder is, snapt t beter, hoeft geen middagdutje...
Ooh vervelend! Zal hij toch even moeten wennen. Zit je in een hotel? Past het bedje toevallig niet in de badkamer? Heb ik laatst toen ik in een hotel zat, met dochter gedaan. Die slaapt ook altijd alleen en dat ging wel prima. Maar ja moet wel passen. .
Jeetje Anna, wat vervelend dat het zo is gegaan! Had hij geen pijn aan zijn oortjes? En hoe handelt hij de warmte? Ik hoop dat het ook komende nacht weer goed gaat! Wij hadden zoontje ook op onze kamer in Spanje, slaapt ook altijd alleen. Na twee dagen was hij er helemaal aan gewend ( en wij ook ). Succes, en toch ook veel plezier! Hebben jullie redelijke terugreis tijd? Hier morgen om 11u een echo. De spanning begint nu toch wel te komen .. Ik zal laten weten hoe het is gegaan!
En....? Ik moet vanmiddag ff bloed laten prikken, ben nu ruim 27 weken en dat is ivm rhesusfactor, ik weet al niet meer welke bloedgroep ik heb iets negatief iig, maar tis er eentje die ff wat beter in de gaten gehouden moet worden. Ben alleen niet zo'n held met bloedprikken, hubbie is rond 16u thuis en kan dan mooi ff mee
Jaaaa! . Een goede echo, nu precies 7 weken! Mooi kloppend hartje, ook duidelijk te horen! Succes jorietje!
Wat fijn! ! Ook dat het hartje al klopte. De vk zei toen bij mijn vroege echo dat zodra het hartje klopt is de kans klein dat het nog mis gaat. Wanneer gaan jullie het de omgeving vertellen? Succes Jorietje, ik snap wat je bedoelt brrr