Wat fijn sallie!! Bij mij was ook alles goed. Geslacht klopte ook nog Heb ook bloed geprikt maar is lang geleden dat t zo'n pijn deed. Heb t ook nog nooit iemand zo rigoureus zien doen. Jorietje wat leuk!!!!! Jij gaat echt hard met je 27 weken he!
Zwanger: Jorietje - 34 jr - 26-10-2014 - zoontje 3 jr Danif - 33 jr - 19-11-2014- jongetje - dochter 4jr Scrat - 29 jr - 7-12-2014 - dochter 20 mnd Chanti - 24 jr - 30-12-2014 - dochter 19 mnd Anna25 - 28 jr - 8-3-2015 - zoontje 23 mnd Sallie - 26 jr - maart 2015 - zoontje 2jr, 8 mnd. Afspraken: Jorietje - 4 aug groeiecho + 13 aug vk zkh Danif - 11 aug vk en 18 aug pretecho Scrat - 19 aug vk Chanti - 13 aug 20 weken echo Anna - 11 aug intake + echo Sallie -
Ja de weken vliegen zomaar voorbij. Bloedprikken ging prima hier! Fijn scrat! Alleen jammer van t prikken.. Ik laat alleen nog in t zkh prikken de rest mag t niet meer doen. Heb nogal dunne en moeilijk te vinden aders. Vk heeft in t begin flink mis geprikt, 2 weken een zere arm gehad en geen bloed afgenomen. In t zkh doen ze het in 1x goed
Ik ook hoor, ben soms ook lastig te prikken. Dit was ook in het ziekenhuis. Een of ander jong ventje... Hopelijk viel het bij jou mee deze keer!
Dames, ik breek heel even in. Ik zag dat jullie topic titel zodanig aangepast was dat er stond dat het groepje vol. Wij van zwangerschapspagina willen dit liever niet hebben omdat iedereen vrij is om zich bij een groepje aan te melden. Het staat zo onvriendelijk ook. Vandaar dat ik de topic titel heb aangepast (groepje vol verwijderd). Ik hoop dat jullie dit begrijpen.
Nu maar hopen dat we toch onder ons kunnen blijven. En anders maar weer richting de club of evt besloten op fb. Zijn ook meerdere die dag doen blijkbaar.
Jorietje, schattig wiegje! Kan maar klaar staan . Scrat ook fijn dat alles bij jou goed was en het geslacht nog steeds klopte . Hoe is het met jullie allemaal? Stil hier met de vakantiegangers .
Even een berichtje vanuit Turkije! Het is hier top, alles ook weer onder controle haha Q is wel veel moe maar dat is ook logisch natuurlijk, later naar bed, hele dag zwemmen en spelen! Middagdutje doet ie goed gelukkig! Kortom, echt genieten onze eerste vakantie als gezin Fijn dat het geslacht nog klopte scrat hihi!! Sallie wat goed!! Heerlijk meid nu lekker genieten! Wanneer ben je nu uitgerekend? Wij schelen niet veel he! En de tijd vliegt zeker jorietje! Jij bent de eerste die gaat bevallen straks!
Fijn om te horen dat alles goed gaat Anna! Het is natuurlijk ook niet niks voor zo'n kleintje, dus hij doet het idd hartstikke goed! Houd er maar rekening mee dat hij thuis ook nog erg moet bijkomen, dat merkten wij hier ook erg... Volgens mij berekenen ze met de eerste echo bij de vk de definitieve uitgerekende datum, maar tot nu toe is het 19 maart. Ik zal het volgende keer ( zit nu op telefoon ) even bijwerken in het lijstje. Geniet nog verder! Is het erg heet daar, of wel te doen?!
Sallie ja dat denk ik ook wel... Hij is ook vroeger wakker dan thuis, en gaat later naar bed dus dat moet ook weer even rechttrekken. Hoop niet dat het zijn nieuwe ritme is in ieder geval hihi Het is hier erg warm ja maar wel te doen, zitten vooral in de schaduw natuurlijk. Vanaf morgen wordt het nog warmer schijnbaar, tegen de 40gr.. Ja klopt, ik krijg volgende week maandag de intake en daarna de termijnecho, ik denk 1-2 weken later, rond de 11-12 weken en dan zal ik de precieze datum weten denk ik.
Hey dames, wat is het stil hier Wij zijn maandag naar het zkh geweest voor een groeiecho. Alles was goed, alleen wel iets onder het gemiddelde. Kleintje wordt nu geschat op 1100 gram. Als de groei zo doorgaat, wordt dit niet zo'n kleintje als de oudste, maar het zal ook geen 9-ponder worden Maar de vk was tevreden, nu hopen dat de groei niet stagneert, maar dat houden ze goed in de gaten! Zwanger: Jorietje - 34 jr - 26-10-2014 - zoontje 3 jr Danif - 33 jr - 19-11-2014- jongetje - dochter 4jr Scrat - 29 jr - 7-12-2014 - dochter 20 mnd Chanti - 24 jr - 30-12-2014 - dochter 19 mnd Anna25 - 28 jr - 8-3-2015 - zoontje 23 mnd Sallie - 26 jr - maart 2015 - zoontje 2jr, 8 mnd. Afspraken: Jorietje - 13 aug vk zkh Danif - 11 aug vk en 18 aug pretecho Scrat - 19 aug vk Chanti - 13 aug 20 weken echo Anna - 11 aug intake + echo Sallie -
Wat fijn om te horen jorietje!! Vind t ook maar stil hier, hopelijk door de vakanties. Wij zijn volop bezig met n nieuwe kamer.
Haha ik wilde ook al reageren met ' wat is het stil hier', maar gelukkig weer twee berichtjes . Fijn dat alles goed was Jorietje, hoe veel woog je oudste bij de geboorte? En scrat, hoe voel jij je?! Hier gaat het redelijk, ben best misselijk, maandag ochtend omdat ik te weinig had gegeten ook echt overgegeven. Heb het idee dat ik me minder goed voel dan bij zoontje. Al kan dat ook zo lijken natuurlijk, het is gewoon veel drukker met een peuter erbij... Gaat vast snel beter!
Zwanger: Jorietje - 34 jr - 26-10-2014 - zoontje 3 jr Danif - 33 jr - 19-11-2014- jongetje - dochter 4jr Scrat - 29 jr - 7-12-2014 - dochter 20 mnd Chanti - 24 jr - 30-12-2014 - dochter 19 mnd Anna25 - 28 jr - 8-3-2015 - zoontje 23 mnd Sallie - 26 jr - 19-3-2015 - zoontje 2jr, 8 mnd. Afspraken: Jorietje - 13 aug vk zkh Danif - 11 aug vk en 18 aug pretecho Scrat - 19 aug vk Chanti - 13 aug 20 weken echo Anna - 11 aug intake + echo Sallie - 13 augustus intake vk
Wat vervelend sallie! Hopelijk wordt t over n paar weken minder. Ik vind t ook zwaarder als de eerste keer. Moet voldoende rusten zodat ik minder pijn heb, maar is soms moeilijk als er al eentje rond loopt.
Zoontje woog 1870 gram (4 weken te vroeg geboren en groeiachterstand van zo'n 3 weken, ben met 36 wk ingeleid omdat hij niet meer groeide) Balen Sallie de misselijkheid, maar ja het hoor erbij hè helaas Maar wat je zegt herken ik wel ik was ook wat beroerder, maar dat komt gewoon omdat er al een peuter rondloopt, je kan de dag nu niet ff rustig beginnen. Een peuter eist gelijk aandacht op en ff op je gemak wakker worden en op gang komen is er niet bij. Soms ook wel hoor, als tie gelijk lief gaat spelen...