Haha, als ik de foto in ons besloten groep plaats, kunnen anderen die dan zien? Ben bang voor melezers namelijk
Hele mooie taart. Ik beb daar ook wel bang voor maar dan hoop ik maar dat meelezers hun mond houden. Volgens mij kunnen alleen wij die zien, dacht ik.
Als je het in een besloten album zet, zien alleen vrienden het. Dat kan je aanklikken als je een album aanmaakt!
Heb even gekeken, maar er staat '"gebruikers kunnen alleen de inhoud bekijken als ze lid worden". En lid worden kan nu alleen nog op uitnodiging van ons.
Zo ik heb gistermiddag nog ff een spuit in mijn bovenbeen gehad ivm bloedgroep iets met negatief.. Weet dus al niet meer welke ik heb haha.. Maar goed, kindje heeft andere bloedgroep dan ik, dus klerespuit was nodig. En het was echt een klerespuit, tjakka in 1x in het been en dan ff van die dikke stroperige vloeistof erin... Wist ik nog van de vorige keer dat het een rotding was, dus zag er als een berg tegenop. Maar achteraf valt alles mee Maarrrr vandaaf ff lekker geshopt, bij Prenatal goed geslaagd voor neutrale babykleertjes, 2 broekjes, 4 truitjes en een jasje. De rest kopen we wel als de kleine geboren is en we zullen ook vast wel e.e.a. krijgen! En grote broer was helemaal trots dat hij een knuffel uit mocht kiezen voor de baby En ook alvast wat kleren gekocht voor de oudste, want die heeft echt grotere kleren nodig deze herfst/winter, dus ja nu langzaamaan vast wat in gaan slaan, binnenkort nog maar ns gaan kijken voor hem
Ja joh! Nog maar een tel geleden waren we allemaal nog bezig met zwanger worden pff Naar van die spuit! Brr moet er ook niet aan denken. Maar je hoeft er maar 1 hopelijk?
Danif en Anna zie dat jullie aankomende week een echo hebben! Leuk 😊😊😊 Zwanger: Jorietje - 34 jr - 26-10-2014 - zoontje 3 jr Danif - 33 jr - 19-11-2014- jongetje - dochter 4jr Scrat - 29 jr - 7-12-2014 - dochter 20 mnd Chanti - 24 jr - 30-12-2014 - dochter 21 mnd Anna25 - 28 jr - 7-3-2015 - zoontje 2 jaar Sallie - 26 jr - 19-3-2015 - zoontje 2jr, 8 mnd. Afspraken: Jorietje - 4 sept vk zkh - 18 sept groeiecho Danif - 18 aug pretecho Scrat - 19 aug vk Anna - 19 aug termijnecho
Klinkt niet lekker zo'n spuit! hopelijk heb je er geen last meer van. 30 weken al, kan niet wachten tot ik zo ver ben. Lijkt vreemd genoeg nog best ver weg. Wij zijn ook al wat kleertjes aan het kopen, zooo leuk weer!!
Volgens mij krijg ik er na de bevalling nog zo eentje, maar ach na een bevalling kan zo'n spuitje er dan ook nog wel bij Dat voel je dan toch niet @Scrat, de weken vliegen voorbij hoor, geloof me maar, voor je het weet ben jij ook 30 weken
Wat een leuke taart chanti! En de binnenkant ook!! Ja de tijd vliegt he dames! Ik heb dinsdag alweer de termijnecho. Dan ben ik ondertussen ook zo goed als uit de gevarenzone. Al had ik er de hele tijd wel een goed gevoel over hoor. Heerlijk weer die babykleertjes! Kan niet wachten... Over 4,5 week de geslachtsbepaling dus ben erg benieuwd! Voor die tijd koop ik sowieso niks. Was van het weekend in de winkel voor wat zwangerschapsjurkjes en zag zo'n leuke babykleertjes!! Maar nog even geduld dus hihi! Waar kopen jullie meestal kinderschoentjes? Q heeft nu elke keer schoenen van red rag gehad. Erg leuk maar vind ze toch best prijzig voor zo'n korte periode...
Ik koop de schoenen meestal bij van haren, bevalt tot nu toe prima. Ik kan ook naar de winkel hier op t dorp, maar dan ben ik 70 tot 100 euro lichter en dat vind ik toch echt te duur.
Ik heb ze van van haren gehad, bij scapino en op dit moment shoesme van iemand over genomen. Maar vind ze allemaal goed. Bij Van Haren ook echt breedte maten echt fijn!
Hoi meiden! Hoe is het hier? Mijn eerste werkdag zit er weer op! Wel weer erg wennen, en merk toch dat ik minder energie heb dan voorheen... Schoenen: wij hebben ze tot nu toe bij een kinderschoenen winkel in de buurt gekocht. All stars en bunnies afgelopen winter. Wel duur, maar ze gaan lang mee.Wel had ik afgelopen lente ook een paar nep all stars, die wil hij het liefst aan. Mooi is dat, voor een tientje . Is Dani trouwens nog op vakantie? Vond haar zo lang stil, hoop dat alles goed is!