Dames, jullie gaan 2 weken niks van me horen! Vanavond vertrekken we naar Frankrijk. Nu nog ff alles inpakken en laatste dingen regelen.. Tot gauw! !
Heerlijk Chanti! Veel plezier, laatste vakantie met zijn drietjes! Wel weer hier komen 'melden' als je terug bent hoor! .
Anna, lees jou nu pas! Wat fijn dat het slapen goed ging misschien voelde hij el dat je het vandaag echt meende . Leuk dat je de schoentjes gaat halen, waar zijn ze te koop? Ik ben echt een rare denk ik, maar ik heb de laatste tijd zo'n zin in de herfst en winter! Of het bij de nesteldrang hoort. . ?!. Lekker huisje gezellig, weer laarzen en warme vesten aan, kaarsjes. Wij hebben een lekker rommelig nachtje achter de rug.. zoontje flink verkouden geworden gister, dus aantal keer wakker. Tussen half 6 en half 7 bij ons in bed, daarna is hij weer gaan slapen. Hij slaapt nu nog... Heb de eerste keer weer naar de psz maar afgezegd, lijkt me iets te vermoeiend!
Dank jullie wel!! Tuurlijk kom ik terug😊😊 Ps Sallie, dat heb ik nou ook. Zo'n zin in me winterkleren, laarsjes aan, voor de kachel met warme chocolademelk mmmm
Fijne vakantie Chanti! Mooi dat het goed ging gisteravond Anna, hopelijk vanavond weer! Herfst mag van mij ook wel komen hoor, heb er geen moeite mee, hubbie wel die heeft liever nog een paar weken hoogzomer..
Hele fijne vakantie chanti!! Geniet ervan met z'n drietjes! Sallie vriendin van me werkt bij een sportzaak waar ze die schoenen verkopen, al helemaal uitverkocht dus ze zijn besteld. Waarschijnlijk vandaag binnen! Hoe is t met je zoontje nu? Vervelend he als ze zo verkouden zijn, en dat zijn die kleintjes nog al eens een keer! Van mij mag t juist nog wel even zomer worden haha! Tenminste, niet bloedheet maar dat we nog even lekker naar buiten kunnen.. Ik ben dan ook echt geen wintermens, heb t altijd koud brrr.. Maar het is inderdaad wel gezellig, kaarsjes aan enz!
Hoe is het meiden?! Anna, schoenen binnen?! Verder nog nieuws? Ik had op mijn werk nog niks tegen de kinderen gezegd. Vandaag een moeder die vroeg of ik zwanger was. Ze is Marokkaanse en zei dat ze het aan mijn gezicht zag. Ze was heel stellig, mijn neus was breder dus het zou een meisje worden?! Haha. En een meisje uit mijn klas zei, juf, het lijkt wel of je weer een baby krijgt! Ik had een wijde trui aan, dus daar lag het niet aan . Misschien toch maar vertellen?! Vind het nog beetje vroeg...
Zo, ben net wakker . Droomde heel echt, zo gek! Ik voelde het kindje overduidelijk schoppen. En het was in mijn droom een meisje. Bij zoon droomde ik over een jongen, ben nu dus wel erg benieuwd!
Grappig Sallie van je droom... En ja om tegen de kinderen in de klas te vertellen is misschien wat vroeg, maar aan de andere kant als ze al gaan zitten raden enzo is het misschien maar beter dat ze het van jou zelf horen.. Hier alles goed, deze week anderhalve dag werken. Morgenmiddag lekker een extra middagje vrij. Ik voel de kleine echt ontzettend goed bewegen, alleen wel heel vervelend als ik wil gaan slapen, maar ja, beter zo dan dat ik geen leven zou voelen
Jorietje, ja klopt ook wel weer hoor! Moet deze week alleen morgen nog werken, dus dan doe ik het nog even stilhouden. Volgende week is dan 12 weken, zeg ik het dan... Lekker dat je niet zo veel hoeft te werken deze week! Lekker rustig. Leuk om de kleine zo te voelen! Ik kijk daar ook echt weer naar uit . Hoe is het met de ánderen? Scrat, heb je nog wat van Dani gehoord?
Nee niks meer gehoord. Ze is ook niet meer online geweest. Ik lees trouwens alles maar reageer niet altijd. Gaat al weken niet lekker hier. Behalve de BI ook last van veel harde buiken. Dus moet t nog rustiger aan doen. Valt me best zwaar.
Heel vreemd he Scrat, misschien een verkeerde 20 weken echo gehad, blijf het apart vinden. Niemand van ons kent haar ook op Fb zeker? En Scrat, wat vervelend voor je zeg, het zit. niet mee! Bij zoontje had ik ook al echt vroeg laat van harde buiken, al vanaf 16 weken. Wat bij mij echt hielp was bijna niks meer tillen. Ik was vrij eigenwijs en vriend vaak lang weg voor zijn werk. Maar het ging echt beter toen ik meer hulp vroeg... Vind het wel echt sneu voor je, zo alles bij elkaar!!
Nou ik deed eigenlijk al vrijwel niks meer ivm de BI. Niet poetsen en tillen alleen als t niet anders kan. Weet t ook niet.
Oh wat erg scrat! Als je al weinig tot niks doet dan is er niet veel wat je nog kan doen denk ik? Hoelang moet je nu nog precies? (Sorry even niet op t lijstje gekeken) Ik heb volgende week een afspraak bij de fysio. Heb zo'n last van m'n rug. Als ik 'n drukke dag heb gehad kan ik Savonds niet op of neer.. Hopelijk gaat t helpen, want ik moet nog een half jaar.. Sallie wat grappig dat je dat zegt! Ik had toen ik 7 weken ongeveer was ook iemand die zei dat ik er zwanger uit zag hihi Mooie tijd om het op school te vertellen, met 12 weken. Hoef je ook je buikje niet meer te verbergen hihi! En de schoenen zijn binnen hoor! In t echt zijn ze veel leuker dan op de foto vind ik dus helemaal blij mee! Hoelang doen jullie kindjes ongeveer met schoenen? En hebben jullie meerdere schoenen per seizoen? Lekker vooruitzicht jorietje! Begint te korten nu! Inderdaad raar dat we niks meer dan dani horen. Hoop niet dat er iets aan de hand is. Misschien had ze geen zin of tijd meer voor ons groepje? Maar dan zou ze het wel even komen vertellen denk ik toch?
Ben nu 25+4. Hopelijk zijn t niet je bekken! Sterkte!! Hier 1 paar schoenen per seizoen. Doet momenteel 3 mnd met schoenen en dan vind ik 1x 80 euro meer dan genoeg.
Scrat wat zwaar zeg, best wel aftellen voor jou dus...?! Anna: vervelend van je rug! Goed dat je naar fysio gaat, anders wordt het natuurlijk steeds erger... Hoop dat het snel beter wordt voor je! Leuk dat de schoentjes leuk zijn! Hier hebben we vorige winter mazzel gehad, hele winter prima met één paar kunnen doen. Daar naast nog wel all stars die hij al had, en regenlaarzen voor de natte dagen. Ik heb net twee leuke shirts gekocht bij shoeby voor meneer, en zag daar ook hele leuke schoenen! Ben alleen altijd bang dat ze dan slechter zijn voor zijn voeten, wat denken jullie?!
Sallie daar had ik ook leuke schoenen gezien hihi! Maar gaan vanaf maat 25 geloof ik.. Ze zagen er naar mijn idee wel stevig uit hoor! En echt leer dacht ik? Ik zou ze gerust kopen in ieder geval! Ja hier ook een heel seizoen met schoenen gelukkig! Heb inderdaad ook regenlaarsjes gekocht en dan een paar schoenen. Zat te denken om misschien nog een paar te kopen voor bijv bij de peuterspeelzaal als ze buiten spelen ofzo? Maar weet niet of dat nou echt nodig is.. Vorige winter had ie eigenlijk ook maar 1 paar. Ja ben benieuwd bij de fysio, hopelijk gaat t helpen en kan ik nog even vooruit met m'n rug! Echt balen scrat, jij moet ook nog ff...
Anna, heb je een wilde speler?! . S. speelt vrij rustig, kruipt iig niet met de neuzen van zijn schoenen over de grond . Als jouw mannetje dat wel doet lijken extra speelschoenen me niet verkeerd . Hier is zoontje flink ziek geweest.. Gister leek het Weer te gaan, maar vandaag toch echt weer niet. Hij kwakkelt al een tijdje. Opvallend is dat hij de laatste weken vaak zweetdruppels op zijn neus heeft, ook als hij rustig is/koud.. Ik maak me toch een beetje zorgen, in juni heeft hij een teek gehad. Er is geen kring omheen gekomen en we hebben hem meteen goed verwijderd, maar waarschijnlijk wel na een dag pas. ( Hij was bij opa en oma op de camping). Ik was heel die teek al vergeten, maar met dit gekwakkkel en lusteloos zijn begin ik toch weer te twijfelen. Wat zouden jullie doen? Wat betreft de schoentjes, ik ga samen met hem kijken binnenkort, dan kan hij ze even passen. Heb ze nog een X online bekeken, en vind ze nog steeds erg leuk. Wanneer heb je ook alweer fysio Anna?!
@Sallie: beterschap voor je kleine mannetje en als je het niet vertrouwt ff naar de ha gaan hoor... @Scrat: heftig zeg en je hebt nog ff te gaan.. Sterkte! En idd heel vreemd dat we niks meer van Danif horen, maak me wel een beetje zorgen.. Hier al weer 32 weken Merk wel dat het wat zwaarder wordt hoor..