Ongelofelijk, het begint hier langzaam door te dringen...

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Kaila, 21 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Wat ontzettend bizar, ik ga waarschijnlijk gewoon ZWANGER het jaar uit. Ik had het echt niet meer verwacht en ik vind het echt ongelofelijk dat ik dit mag typen.

3 Jaar geleden startten we met onze kinderwens. Na 1 jaar proberen bleef mijn cyclus onregelmatig waardoor we toch maar de stap naar de gynaecoloog namen. Daar kreeg ik de sticker PCOS, ondanks dat ik behalve vergrootte follikels en dus geen eisprong geen andere symptomen had. We werden een half jaar aan de OI gezet, maar zonder resultaat.
    Opnieuw werd het zaad ook onderzocht en dat bleek toch slechter dan aanvankelijk gedacht. We moesten over op ICSI. Daar begonnen we ook eigenlijk nog heel naïef en optimistisch aan. Nu zou het eindelijk lukken! Helaas kwamen we van een koude kermis thuis en bleek dat ICSI voor ons niet de oplossing was: er vond geen enkele bevruchting plaats. In Nederland kon er niet veel meer gedaan worden. Ik was kapot maar weigerde me er bij neer te leggen en ben het internet af gaan zoeken naar lotgenoten en behandelingen over de grens.
    We hebben ons uiteindelijk ingeschreven bij het UZ Gent en daar kwamen we na het zien van onze casus ook direct voor het MOAT onderzoek in aanmerking. Door middel van muizeneitjes werd het activerend vermogen van zijn zaad onderzocht. Ook die uitslag bleek wisselend. Het bevruchtingsprobleem ligt waarschijnlijk aan ons beide, maar er was kans op verbetering met AOA. Daar zouden we voor gaan!
    De tweede ICSI was een feit, maar dit keer mét AOA. Gelukkig werden van de 14 rijpe eitjes er maar liefst 11 bevrucht. Ik was door het dolle heen! Het voelde alsof ik al bijna zwanger was.
    Er bleven er 3 over. De verse terugplaatsing mislukte. Kan gebeuren. Maar de tweede ontdooide niet goed. De moed zakte weer in mijn schoenen. En de derde kreeg ik gelukkig wél teruggeplaatst, maar stiekem zat ik met mijn gedachten al weer bij de 3e ICSI in januari.
    Ongelofelijk toen de dubbele streepjes op de testen verschenen.... Ik heb er totaal geloof ik iets van 20 gedaan de afgelopen 2 weken, en nog steeds kan ik niet geloven dat het misschien gewoon goed gaat dit keer. Ik dek me nog steeds in voor een klap in mijn gezicht, wachtend tot de blije bubbel weer kapot gaat.
    Maar héél stiekem durf ik ook al een beetje vooruit te kijken. Jeetje, wat zou dit fantastisch zijn zeg....

IK BEN ZWANGER!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D

2. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Van harte gefeliciteerd!!!! Wat een super nieuws!

3. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Gefeliciteerd! Wat geweldig zeg, het is jullie zo gegund! Ik hoop dat je een voorspoedige zwangerschap hebt, en over 8 maanden een heerlijk kindje op je armen!

4. aninaja

aninaja Niet meer actief

Wat geweldig!! Gefeliciteerd :D

5. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

26 mei 2007
    1.922
    1.906
    113
    Gefeliciteerd! Wat geweldig na zo'n lange tijd! Geniet ervan!

6. Holadiee

Holadiee Bekend lid

4 jun 2012
    551
    141
    43
    Nederland
    Wauw!! Gefeliciteerd!

7. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Ook hier van harte gefeliciteerd!
    Wat een lange weg hebben jullie af moeten leggen (letterlijk en figuurlijk ;)) en nu gaat dan eindelijk jullie wens uitkomen!

8. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Gefeliciteerd! Dat is fijn!

9. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Dank jullie wel! :D

10. flower78

flower78 Bekend lid

12 feb 2014
    540
    9
    18
    Hoi Kaila, hoe gaat het inmiddels met je? Hopelijk geen bruinverlies meer gehad!!!

11. MammaBS

MammaBS Actief lid

29 jan 2015
    290
    8
    18
    Gefeliciteerd!! Wat geweldig voor jullie!

12. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Kaila wat fijn om je hier je bericht te kunnen delen hè! Ik ben zo blij voor jullie! Nogmaals gefeliciteerd en op naar die goede echo 30dec!!!

13. Vosjes

Vosjes Lid

5 dec 2015
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefelciteerd!
    Ik weet ook sinds 5 dagen dat ik zwanger ben! Ook voor het eerst.
    Via Iui en de 2de keer is al raak 😍

Ben nu 5 weken zwanger, merk alleen vrij weinig. Beetje pijnlijke borsten en af en toe lichte kramp in mijn baarmoeder.

Met het kerstdiner maar aan het druivensap, gelukkig vieren we het bij ons thuis. Dus kan het geheim houden!

Fijne kerst allemaal!

14. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Nee, alleen eergisteren, gelukkig. Het maakt me wel onzeker, maar ik moet gewoon afwachten.

Madeline, ja! Beetje mosterd na de maaltijd aangezien veel mensen het al gelezen hebben in ons topic, maar ik wilde het toch nog even van de daken schreeuwen :D

MamaBS, dank je wel!

Vosjes, dank je en jij ook gefeliciteerd!

15. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Kaila, wat een mooi topic, ben zo ontzettend blij voor je. Lang gewacht en hoop gehouden, jullie geduld is beloond met een wonder. Hoop op een prachtige echo....en dan eindelijk zwanger het nieuwe jaar in. Liefs!

16. Mss86

Mss86 Fanatiek lid

24 nov 2015
    1.018
    157
    63
    Gefeliciteerd!

17. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Van harte gefeliciteerd!!!!
    Dat maakt je aankomende dagen lekker extra speciaal :D

18. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Zeker! Dank jullie!

Julia, dank je wel en dat hoop ik ook! Ben er stiekem best een beetje zenuwachtig voor. Ik hoop zo dat alles in orde is.

19. Vosjes

Vosjes Lid

5 dec 2015
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kaila, dat heb ik ook. Bij elk steekje of kraampje wat ik voel 😁

20. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Lekker schreeuwen hoor, er groeit een wonder in je buik dat moet iedereen toch weten:D

Deel Deze Pagina