Wauw ik kan het nog niet echt geloven. Maar toch is de test duidelijk positief. Ja ik ben zwanger wat ben ik blij Nadat ik bij de huisarts kwam voor wat anders en ik dacht dat ik een griepje bleek te hebben konden dit ook heel goed zwangersschapssympthomen zijn.. wat stom dat ik daar niet zelf aan dacht. Ondanks dat ik een bactierele infectie heb in mijn luchtwegen een antibioticum gekregen de dokter hield al rekening mocht ik wel zwanger zijn dat deze geschikt is bij een prille zwangerschap. Eigenlijk moest ik rond de 3 van oktober ongi worden. Heb een test gedaan van clearblue die je 4 dagen eerder kon testen en er kwam gelijk een + te staan positief dus. Verloskundige opgebeld en die schatte dat ik rond de prille 4 weken ben. Nou zit ik alsng in wat onzekerheid ik ben eerder zwanger geweest had een leeh vruchtzakje en was bijna 3 maanden zwanger. Hoe groot is de kans dat dit weer een leeg vruchtzakje zou zijn? Ik heb 1nov onze eerste echo
De kans is er natuurlijk altijd maar volgens mij niet extra. De eerste keer hier ook een leeg vruchtzakje. De tweede keer een miskraam uit mezelf en nu de derde eer alweer bijna 16 weken zwanger. Dus ik ben er van overtuigd dat het niet een grotere kans heeft.
Wat leuk om iemand tegen te komen die bijna net zo lang zwanger is als mij! Ik maak mezelf ook onzeker.. ik heb duidelijke testen maar geen 'knaltest'. Dus opgezocht op internet omdat ik dacht dat die op zouden moeten lopen. Toen las ik dat de kans op een miskraam ongeveer 12 tot 22% is. Dus minimaal 78% kans dat het goed gaat! Laten we daar aan vasthouden
Gefeliciteerd ! en geniet van je zwangerschap ! Er is naar mijn weten niet extra kans! probeer er niet te veel aan te denken al is dat heel moeilijk natuurlijk. Stress verergerd het proces alleen maar!
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Pas goed op jezelf en geniet er maar lekker van. Warme groet,