Hoi dames, ik ben inmiddels 13 weken zwanger en amper aangekomen. Ik heb wel al een zichtbaar buikje en ben niet echt misselijk geweest. Ook eet ik wat meer dan normaal. Ik ben benieuwd hoe dit bij andere meiden gaat?
Ik kwam tijdens mijn zwangerschap eerst amper wat aan, in de laatste weken ineens 20 kilo door voornamelijk vocht... maar dat kwam door het hellp-syndroom. Het grote voordeel, toen ik na twee weken het ziekenhuis verliet was ik het alweer kwijt.
Hoi, Nu met 36 weken 11 kilo aangekomen, vorige zwangerschappen wel wat meer. Maar in het eerste trimester ook niets hoor... je eet misschien wat meer, maar de baby zelf weegt nog niet zoveel nu en het maken van een kindje kost wel veel energie, dus op zich ook wel logisch dat je wat meer verbruikt.
Ik lees al dat ik me nergens druk over hoef te maken.. Wat een verschil bij iedereen zeg! Wel heel leuk om alle reacties te lezen.
Eerst alleen maar afgevallen en vanaf 24 weken pas weer boven het startgewicht, nu is er in totaal bijna 6 kilo bij.
39+1 en nu 16kg aangekomen. Is heel geleidelijk gegaan, heb niet echt periodes gehad waarin ik bijvoorbeeld niet aankwam of in 1 keer heel veel.
Bij mijn 1e kwam ik 7 kilo aan die ik ook heel snel weer kwijt was na mijn bevalling. Nu was ik met 26 weken al 12 kilo aangekomen... En weet niet of dat nog meer is geworden... Ik ben inmiddels 34.4 weken en mijn kleine vent loopt 4 weken voor met groei en gewicht..
Laatste week in 7dgn 2,5kg erbij! Totaal nu 9,5kilo aangekomen, 27wk morgen. Ik vermijd suiker en vet zoveel mogelijk, sport 2x per week vrij intensief en heb veeeel honger. Als ik dan niet een boterham eet word ik slap en duizelig. Nou ja, voor mijn gevoel eet ik gezond, volkorenbrood met kipfilet, veel groente en 3-4st fruit per dag. Ik was vrij tenger voor ik zwanger werd. Ik vind 2,5kg in 1wk wel veel, straks controle bij vlk, dan ga ik het even vragen. En ach, als het veel blijft dan ga ik straks maar heel veel lekker wandelenmet de baby
Ben nu 28+4 en al 10 kilo aangekomen. Ik heb elke keer van die groeispurts want sta nu al 3 weken op die 10 kilo vast. De meesten vinden mn buik ook erg groot maar goed normaal weeg ik maar 55 kilo dus ze zullen er wel weer aan moeten wennen 😝 Bij mn vorige zwangerschap 14 kilo aangekomen en ook een enorme buik maar bleek allemaal vruchtwater dus ben benieuwd deze keer! Ik maakte me bij de eerste wel druk door de reacties maar was er heel snel af ,ging Zelfs onder mn gewicht dus vind het nu wel prima 😉
Mijn startgewicht 60 kilo.. Nu 20 weken 2 dagen zwanger en weeg ik 59 kilo. Ons kleine mannetje groeit goed en mijn buik ook
Bijna 30 weken en 17 kg aangekomen. Maak me geen zorgen. Bij de eerste 2 kids was ik 30 kg aangekomen en binnen 2 maanden was dat er weer af
24 kilo aangekomen met nog 2 weken te gaan. Is mijn 4de zwangerschap en allemaal 24 kilo aangekomen. Groetjes