Zwanger uitgerekend 1-aug /15 aug 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door ArneLies, 12 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Jongen/Meisje

1. Jongen

2. Meisje

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kris dat is een goed idee! Wordt jij beheerder van die groep dan???

2. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Da's goed. Ik moet je dan wel even toevoegen op fb, anders kun je niet in de groep. Ik zocht net namelijk al even op lucymila, maar hij gaf me alleen de optie om uit mijn vrienden te kiezen. Dus pb maar, stuur ik je een vriendschapsverzoekje en nodig ik je uit :D.

3. lucymila

lucymila Niet meer actief

De groep is er, nu jullie nog ;)

4. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Ik ben zo dadelijk even een uurtje weg trouwens, maar daarna hele dag thuis.

5. Sortie

Sortie Lid

12 aug 2013
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel erg verbaasd haha ze hadden het ivm de operaties en miskraam wel verwacht alleen mochten wij na mijn operatie 8 oktober weer beginnen. En dat hebben we niet verteld we hebben gezegd dat we pas 20 november bij de controle bij de gynaecoloog wisten of we groen licht hadden dus ze verwachten het niet. :) maar zo vond het heel leuk en vooral dat de echo goed was.

Ben ook erg benieuwd wat mijn familie zegt want die denken ook pas vanaf 20 november dus als ik dan kerst avond zeg dat ik bijna 9 weken ben snappen ze d'r niets meer van haha. Gisteren me moeder zus en zusje gezien en ze hebben niets doorgehad terwijl d'r 1 het vaak wel door heeft en de ander heel mans dezelfde avond nog zei over een vriendin ja ik wist al dat ze zwanger was ik zie dat meteen als er iemand zwanger is haha ik moest me lach zo inhouden haha

6. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mamainthefuture: ik volg dat programma elke week :) eergister was er een oude vriendin van mij op, die is ook verloskundige en wilde haar bevalling laten zien. Dat was echt mooi! Alleen gisteren lieten ze dus Kameroen zien en dat is echt zon verschil met NL. De vrouwen bevallen daar gwn op een plank thuis en als ze al naar het ziekenhuis gaan op een oud bed en vies medisch materiaal...vind dat echt erg. Daarom mogen wij blij zijn dat we hier geboren zijn en we netjes en hygienisch kunnen bevallen :)

7. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Fb leuk :) anders ff via pb?

Arnelies heb je toegevoegd!

Hier rotdag! Blegh voel me erg beroerd en heb pas net een beschuitje kunnen eten! Lig nu op de bank, jongste slaapt middelste is bij opa en oma en de oudste speelt op haar kamer!

8. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Meiden, ik lees wel alles maar heb even geen tijd om op alles te reageren :) Ben super blij voor de meiden met een goede echo!
    Manuela, vervelend dat je in het zh ligt :( Hopelijk knap je snel op!
    Hier ook zooo misselijk, dat ik gisteren avond boven de pot heb gehangen en daarna mn bedje in ben gegaan. Nu nog steeds niet lekker maar gaan zo naar schoonouders. We gaan het hun vanmiddag vertellen. Daarna 2 straten verder naar vriendin haar verjaardag. Hoop ik het een beetje volhoud ;)

Ik kom morgen weer uitgebreid reageren.

FB echt super leuk idee!! :D Ik ben al lid.

9. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

hoe heet de facebooksite?

10. Mama JaDeBo

moet je ff via kris81 doen, pb sturen met je fb dan voegt ze je toe!

11. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Doortje en Marjolinos, nog gefeliciteerd met jullie goede echo's!

Manuela, hoe is het nu?

12. Sassie1981

Sassie1981 Fanatiek lid

2 mrt 2006
    2.888
    617
    113
    Ben een beetje down. Ontdekte net dat ik bloedverlies heb. Het is rood/rose. Was druk met boodschappen doen. Heb een zware tas met boodschappen getild, zou het daardoor kunnen komen?

13. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Geen idee :(. Hoe is het nu? Geen krampen?

14. Sassie1981

Sassie1981 Fanatiek lid

2 mrt 2006
    2.888
    617
    113
    Heb net weer even gekeken en het is minimaal. Ook geen buikpijn. Hoop echt dat het door het zware tillen komt. De schrik zit er weer goed in..

15. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Ja, snap ik! Zou me ook de pleuris schrikken. Hopelijk blijft het hierbij.

16. Sassie1981

Sassie1981 Fanatiek lid

2 mrt 2006
    2.888
    617
    113
    Hoop het ook!

17. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    ah nee sassie :( :( ik zou ook meteen daaraan denken hoor maar het hoeft niet, kan ook een andere reden zijn. Maar doe gwn even rustig aan en ga lekker liggen. Als het niet meer terugkomt is er waarschijnlijk niks aan de hand. Is makkelijk gezegd, weet t :(

Hoe voel je je nu????

18. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Voel je (jullie) trouwens vrij om mij weer te ontvrienden op fb, als jullie dat willen ;).

19. Sassie1981

Sassie1981 Fanatiek lid

2 mrt 2006
    2.888
    617
    113
    Voel me eigenlijk net als de afgelopen dagen: misselijk moe slaperig rugpijn.. dat is niet veranderd. Ik ga zo wat eten, warme douche nemen en dan lekker op de bank..
    Maar ja, meer dan afwachten kan ik toch niet doen.

20. Mama JaDeBo

Kan heel goed door de zware tassen komen hoor maar begrijpelijk dat je ervan schrikt!! Ik heb t bij mijn 2e zwangerschap ook wel vaak gehad ivm steeds tillen van mijn dochter toen!!

Kris hihi toch nergens voor nodig :p

Hier is de middelste bij opa en oma logeren, de jongste ligt lekker te slapen en mijn meissie zit op de tablet wen filmpje te kijken! Dus mama lekker op de bank met een dekentje en kopje thee. Voel me nog steeds blegh!

Zal mijn kanjertjes ff showen :D

Deel Deze Pagina