goh sassie heb even alles bijgelezen. jij moet idd wel geschrokken zijn ik was er zelf toen ook niet gerust op en zat vol in de stress. ik krijg er gwn buikpijn van (geen ongipijn maar echt buikpijn van de stress) dat was echt niet goed. en toen de echo goed bleek te zijn was die buikpijn ook meteen weg ben blij voor je dat je morgen terecht kan. laat even weten hoe het geweest is ok meid?? voor nu heel veel sterkte en ik duim voor je voor morgen
Sassie goed dat je hebt gebeld en fijn dat je al morgen terecht kan. Elk druppeltje is te veel al betekend het vaak helemaal niks het maakt je wel onzeker... Daphne hoop dat je een mooi kloppend hartje hebt. Kan me voorstellen dat je onzeker wordt! Dirkje dat is heel normaal idd bij inspanning of harde ontlasting, het is allemaal veel beter doorbloed dus kan het idd makkelijker bloede. Is duidelijk te merken dat we op fb zitten, wordt hier bijna niet gekletst haha. Ik moet nog erg aan het fb wennen en vind dit tot nu toe eigenlijk zelfs makkelijker
@ Nikie, inderdaad, raak een beetje in de war van Facebook. Kijk ik even niet op mijn telefoon heb ik allemaal berichtjes haha. Tsja we wachten wel tot vrijdag. Heb net van m'n moeder een super lief babypakje mt 50 gekregen en een tutteldoek, zo leuk. Daar smelt m'n hart gewoon van haha
Hier heb ik sinds 2 dagen bruine afscheiding en veel buikkrampen, ik word er erg onzeker van. Even afwachten maar
@sassie: ja lichamelijk wel ok, nog wel ongikrampen en pijnlijke borsten hoor. Misselijkheid komt en gaat een beetje maar is echt niet zo dat ik moet overgeven. Maar t beinvloed wel mn dag en etenslust, voel me er niet heel lkkr door. Heb zo nu en dan wel nog bruine afscheiding maar als het daarbij blijft vind ik t prima en daarnaast mis ik mijn vriend te erg. weet niet of ik het volhou tot april hem niet te zien @mamootje: had ik de eerste dag (vorige week) dat t ik t zag ook meid. was op het werk en schrok me kapot. ik dacht meteen dat het misging! maar ik heb het zo nu en dan al een week en als het daarbij blijft moet je je niet druk maken. is gwn wat oudbloed wat je baarmoeder eruit aan t gooien is. Wat betreft fb; nu moeten we het op 2 plekken in de gaten houden....nog drukker eig hahha...doe mn best maar zal moeilijk worden aankomende week
Wat een nare berichten over bloedverlies. Succes morgen met de echo sassie fijn Dat je zo snel terecht kan! Moet op fb wel heel erg wennen aan alle namen.
Meiden, ik doe niet aan Facebook, hoop dat hier ook nog wat gekletst blijft worden . Heel veel succes meiden met echo's! Ik ben door mijn echo toch niet helemaal gerust gesteld. Er was wel een hartje, maar op 6,6 weken was deze 115 en dat is volgens mij wel heel laag. Ik slaap er niet echt lekker bij merk ik... Ik heb ook nog steeds vaak zo'n buikpijn dat ik er wakker van word! Ook ben ik na die ene keer best panisch geworden voor bloed, ik snap jullie stress zooo goed meiden! Ik hoop da het allemaal niks is!
Ik heb wel ergens gelezen dat als je een kloppend hartje hebt gezien en je hebt bloedverlies dat je dan toch maar 4-6 procent kans hebt dat het mis is, dus veel meer kans dat het gewoon goed is! En dat is volgens mij zelfs bij rood bloed... Ga je de vk bellen voor de zekerheid? Succes!
goedemorgen Het is idd drukker op fb hihi! Vind beide wel leuk Ahh meiden met bloedverlies en onzekerheid ik snap jullie zo!! leef echt met jullie mee... hier gelukkig geen *klopt even af* bloedverlies maar het is zo retespannend!! Kan ook niet wachten tot ik over 12 dgn eindelijk echo heb en kan zien of het 'goed' gaat! Dikke knuffel voor jullie! Hier weer vroeg op en kan nu wel weer slapen blegh! Maar helaas... laatste weekje voor de vakantie is aangebroken dus best druk nog! Zo meisje naar school, boodschappen doen, dan komt er iemand van de woningbouw voor badkamer langs... pffff!
@ Mamootje, voor jou ook niet echt fijn Ergens wel goed om te lezen dat sommige meiden met bloedverlies gewoon een mooie echo hadden, ook al vind ik het niet leuk voor jullie uiteraard, snap hoe jullie je erover voelde. Gisteren met mijn moeder erover gehad en die vloeide haar hele zwangerschap door. Ergens lucht dat ook op voor mij. Inmiddels nog maar 4 dagen wachten hoorde dat de oma van m'n vriend al dingetjes had gekocht, zo lief! Verder een waardeloze nacht gehad, ben niet echt lekker vandaag Maar fijne dag in ieder geval voor iedereen toegewenst!
Wat lief van je berichtje! Ik snap dat je er niet op kan wachten, die 12 dagen duren dan ook nog zo lang als je er naar uitkijkt natuurlijk. Succes vandaag! En idd je zal het vast druk hebben zo, als ik alleen al hoor wat mijn moeder met m'n 14 en 12 jaar jongere broertje en zusje moet doen deze week. Een toneelstukje, kerstviering, sport etc etc. Succes vandaag, hopelijk hou je het een beetje vol!
Graag gedaan hoor, weet zo goed wat die onzekerheid is! Bij mijn mk had ik alleen maar roze verlies dat bleef aanhouden toen kreeg ik rond 7 weken een echo en bleek niks op te zien... later die dag verloor ik een vruchtzakje... nu komt dat wel terug! Al had ik toen geen kwaaltjes en nu onwijs veel! Maar toch! Thnxx tis idd druk zo! Mijn meisje blijft over dus die hoef ik pas om 3 uur op te halen, dus hoop straks nog ff te kunnen liggen. Verder kort weekje, 4 daagjes... en idd woensdagavond kerstviering in de kerk, zoontje donderochtend kerstontbijt op psz... hihi! Ben blij als de week om is, even vakantie en even rustig aan! helaas van korte duur, want begin jan. gaan ze mijn huis renoveren dus moet ik een paar daagjes naar mijn ouders! Zal niet echt veel slapen worden ben ik bang!!
Daphne schattig z'n pakje leuk dat de oma van je vriend ook al wat heeft gekocht. Wij moeten het nog vertellen gaan we met kerst doen, ik heb er erg veel zin in maar ben ook op van de zenuwen... Mamootje snap dat je daar van schikt. Heb je een inwendige echo gehad? Daar kan bruinverlies ook vandaan komen. Nikie ik heb precies het zelfde gevoel hele dag misselijk en geen eetlust. Heb gister ook helemaal niks gedaan behalve op bed hangen. Doortje we blijven ook zeker hier kletsen! Probeer te ontspannen en volgens mij is de hartslag prima hoor. Kan me herinneren dat me zoontje dit ook had. En dat is inmiddels een gezonde baby van 6 maanden. Mamajadebo vervelend zeg een drukke dag. Maar is bekend, ik heb vandaag nog rust maar daarna 4 hele drukke werk dagen zie er al behoorlijk tegen op.... Als het even mee zit heb ik daarna 2 weken vrij Hier weer erg misselijk soms zou ik willen dat ik gewoon kon overgeven dan ben ik het kwijt, blijf er nu maar mee rond lopen
@mamootje, wat spannend dat je nu bruinverlies hebt! hoop dat het niks is! @doortje, bij mij zeiden ze dat het niet goed te doen is om een hartslag te meten op dit moment in de zwangerschap. is dus bij mij ook niet gemeten! @hier, een hele slechte dag gehad gisteren! veel ziek geweest en behoorlijk last van mijn darmen gehad (heel erg steken). Gelukkig nu een beetje gezakt! Vandaag maar rustig aan doen!