Zwanger uitgerekend 1-aug /15 aug 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door ArneLies, 12 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Jongen/Meisje

1. Jongen

2. Meisje

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Wow, wat goed! Wat spannend of het er 1 of 2 zijn! Je hebt er al 1 toch? Of heb ik dat verkeerd onthouden? Succes morgen ;)

2. Debbske

Debbske Actief lid

29 nov 2013
    199
    0
    0
    Help! Ik had net tijdens het lopen met de honden een felle steek in mijn buik. Toen ik daarna naar de wc ging had ik rood bloed.
    Bij het inbrengen van de utrogestan zat er daarna bijna geen bled aan dat ding, maar met plassen weer wel,en ook in mijn inlegkruisje.
    Verder ben ik ineens misselijk, en voelt mijn buik alsof ik moet drukken en overgeven tegelijk... Is dit een miskraam???
    Ook heb ik een licht brandend gevoel in mijn onderbuik,maar geen kramp.

3. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    @ Debbske, wat naar :( werkelijk geen idee of het een miskraam is. De vk zei vorige week tegen mij: meestal als je een miskraam hebt gaat het gepaard met hevig bloedverlies (meer dan menstruatie) en buikkrampen. Nou ben ik geen vk en heb ik ook geen idee, maar gisteren zei de vk tegen mij dat bloedverlies erg vaak voorkomt tijdens een zwangerschap omdat de baarmoedermond rijk doorbloed is. Bloed hoeft dus niks te betekenen.

Ik snap dat dit je echt niet geruststelt, misschien kan je morgen de vk opbellen, maar probeer iig niet teveel te stressen, dat is al helemaal niet goed.

Sterkte meid!

4. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Ow Debbske, wat naar nou! Het hoeft echt niks te betekenen als ik het zo lees, wel bloed, maar niet heel veel, misselijkheid zou juist ook heel goed kunnen zijn toch? Misselijkheid en drukken kan ook gewoon komen van de angst denk ik, dat had ik ook! Ik heb eigenlijk al de hele tijd buikpijn en ook zo'n raar drukkend gevoel en soms ook het gevoel dat ik naar de wc moet... Misschien kwam het gewoon van het lopen, dat er een vaatjes is geknapt ofzo..., ik hoop voor je dat het niks is. Ik wens je een rustige nacht, want dat is niet makkelijk! En heel veel sterkte. Ik duim voor je! Ik hoop dat het bloeden snel stopt!

5. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Doortje vervelend meid dat je zo aan het piekeren bent :( hoop dat je wel rust kan gaan vinden.
    En dat moe zijn heel bekend sliep gister om half 10 wordt vandaag niet heel veel later....

Daphne wat kan helpen is warmte en al een buikband (gewoon simpele van stof, houd alles puur warm)

Nikie blijft mooi z'n echo :)

Debbske ik kan het ook helemaal niet meer bij houden zeker nu met fb erbij :( heb gewoon 21 gemiste fb berichten pfffff
    Zoals de dames al zeiden het hoeft niks te beteken. Je moet toch wel heel veel pijn hebben en echt veel bloedverlies bij een miskraam en vertrouw je het niet of wat dan ook bel de vk beter hun bellen dan gaan stressen!

Seit dank je wel, is idd een mooie knaller!

Ikke jeej langer geslapen fijn, ja nu moet je weer wennen aan langer slapen :)

Sjappie spannend, komt tweeling voor in de Fam?

Sortie suc6 met werken deze week!

6. Mirtje87

Mirtje87 Bekend lid

1 apr 2013
    638
    0
    16
    Vrouw
    Hoi dames, mag ik misschien bij dit groepje? Zal nog even mijn 'verhaal' vertellen, staat wel ergens op dit forum :p

Ben sinds vorige week donderdag erachter gekomen dat ik zwanger ben van mijn eerste kindje :) Super fijn en spannend ook!

Ik was er niet achter gekomen, omdat ik rond 1 december een beetje bloed had verloren. Vlak daarvoor ook negatief getest, dus ging van een ongesteldheid uit.

Tot vorige week een collega zei: ben jij bezig om zwanger te worden? Ik: nee, hoezo? Zij: nou, je lijkt zwanger, zie iets in je gezicht. Ik: nou, ik ben verkouden, dat zal het wel zijn.

Toen begon ik te twijfelen over dat beetje bloed dat ik had verloren, dus de volgende dag een test gedaan. Ik was stomverbaasd, had dit echt niet verwacht!

Vanuit mijn cyclus ben ik op 6 augustus uitgerekend, maar weet natuurlijk niet zeker of dit echt zo is! :) Op 31 december mag ik voor de intake en echo naar de verloskundige , spannend!

Volgens mij was dat het, wat een verhaal ;)

Edit: Ik ben trouwens 26, over 2 weken 27 :)

7. wannabemom24

wannabemom24 Bekend lid

26 jun 2010
    555
    0
    0
    Den Bosch
    @ Debbske jeetje dat is schrikken. Als je het niet vertrouwt of het bloeden wordt te hevig meteen bellen daar zijn ze voor!

@ Mirtje Welkom natuurlijk mag je erbij! Gefeliciteerd dat is nog eens een verassing zonder het te weten al 7 weken zwanger lijkt me heerlijk :D;)
    Het wordt steeds rustiger in het topic vele van ons zitten op FB in een besloten groep. Als je er ook bij wilt stuur me maar een pb dan kun je me toevoegen.

8. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ kleintjevl: geniet nog maar even van geen kwaaltjes haha...zou ook wel op uitgeslapen en niet misselijk willen opstaan. En ik zie dat je ook meedoet aan mvm ;) wat goed! Ik ook! Ze zijn net geweest hier en kan nu de flessen gaan vullen :p Heb ook een leuke badcape gekregen en mn test in een doosje, super leuk :D

@ ikke42: Hoe gaat t met jou? Kun je nu wel goed slapen en is je buikpijn wat minder?

@ lucymila: haha, ja dat is nog even geheimhouden he. Hun denken dat jij om een hele andere reden niet komt, wel grappig eig. Mijn werk weet het bijv ook nog niet. Kan het nu nog goed verborgen houden maar wil t eig (buiten familie om) in de eerste week van januari vertellen, na mijn termijnecho.

@ sortie: hier hetzelfde meid. Ik werk fulltime en ook erg moe. Probeer ook alles bij te houden hier en op fb maar lukt niet elke dag hoor :)

@ debske: jij ook bijna de echo he!! spannend!! ga aan je denken vrijdag en hopen dat t bloedverlies niks betekent. Maar ik snap je stress heel goed...had er zelfs buikpijn van. Heb zelf nog steeds bruinverlies :( Maar kom op positief denken meid!! Niet meteen aan een miskraam denken hoor, alles komt ook goed met jou xxxx

@ dirkje82: dank je wel meid! nog even en jij mag ook kijken naar je kleintje :) vind je t spannend?? en die verkoudenheid....t komt en gaat hier ook...denk idd ook door t weer, nies mezelf kapot soms.

@ sjapie: ben benieuwd naar je echo wat t nou uiteindelijk is. Mss wel dubbel geluk???? :D

@ doortje81: Hoe voel jij je vandaag? Ik merk ook wel dat 40uur werken ook wel zwaar is. Daarnaast moet ik fietsen naar mijn werk, 45 min heen en ook weer 45 min terug. Op zich niet heel erg als ik het rustig aan doe. Ik heb wel zittend werk dus dat scheelt een beetje maar toch zou minder werken wel een uitkomst bieden. Helaas gaat dit financieel niet :(

@ Daphne91: ben heel blij voor je meis, dat je al een kloppend hartje zag, zeker in die week begint ie net te kloppen. stelde mij echt heel gerust maar jou zo te lezen ook :)

@ Sassie1981: super dat je een goede echo hebt gehad! en ook heel fijn dat je al zon snelle 2e echo hebt. januari is zo hoor :D hoe voel je je verder??

@ wannebemom24: hoe ist met jou???????

En de andere meiden hoe gaat t met jullie?? Ik weet niet of iedereen nog op deze site meeleest/schrijft maar ik kijk op beide wel. Kan nog niet alle nicknames koppelen aan de echte namen ;) dus als ik soms iets dubbel vraag sorry daarvoor. Mvm is net langsgeweest en kan vanaf nu beginnen met kannen vullen. Kan ze afleveren hier heel vlakbij. Plas sochtens en savonds want overdag werk ik gewoon. Heb een super leuke badcape gekregen van ze en sokjes. Daarnaast voel ik me op zich nog niet heel beroerd. Gaat wel een beetje op en af met misselijkheid, alleen die moeheid tjahhhh daar wordt ik wel MOE van :p

9. Mirtje87

Mirtje87 Bekend lid

1 apr 2013
    638
    0
    16
    Vrouw
    @Wannabemom24: ik heb je een PB gestuurd :)

10. dirkje82

dirkje82 Actief lid

30 jul 2013
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Debbske wat vervelend! Sorry ik kan je geen nuttig antwoord geven, ik wil je wel sterkte wensen en ik duim voor je dat het goed zit! Dat je geen krampen hebt lijkt me wel een goed teken..

Nikie en mamainthefuture wat reageren jullie toch altijd geweldig georganiseerd en trouw op iedereen, erg leuk! Dat wilde ik toch even zeggen!

En Nikie inderdaad spannend, ik ben voor de 2e keer zwanger dus je zou denken dat het wat minder spannend zou zijn maar NOT, same thing all over again :D Het kan mij niet gauw genoeg 2014 zijn.. Maar die mening delen we hier wel met zijn allen denk ik!!

11. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel meid, probeer zo goed mogelijk op iedereen te reageren maar t lukt niet altijd hoor :). en ik deel je mening, laat t maar snel 2014 zijn. Hoe eerder hoe beter!!!! :D:D

12. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Debske....wat spannend. Duim voor je en als je het niet vertrouwt gewoon vk bellen. Stress is niet goed

Mamainthefuture ik denk het, vandaag sowieso een dagje gehad waarin ik heel moe was

Nikie ik sliep vandaag al om half negen. Weliswaar op het bed van onze jongedame omdat het net door mijn mannetje geplaatste waterbed nog niet op temperatuur was. Nu word ik half uurtje geleden wakker en mag ik er van hem nog steeds niet in omdat het nog erg koud is. Ben er even op de deken bij gaan liggen, maar het bed is veel te vol, dus lig op n bult. Morgen maar wat water eruit laten zodat we iets beter kunnen liggen. Ben benieuwd of dit n succes gaat worden......
    Nu dus klaarwakker op de prinsessenkamer. Bah niets aan, wel warm in bed, maar das ook het enige voordeel.

13. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Mirtje welkom en gefeliciteerd! Lijkt me wel appart om er zo achter te komen.

Nikie die vermoeidheid is niks, maar bereid je voor heb je waarschijnlijk de eerste 3 maanden last van enige dat helpt is er aan toegeven ;) ik doe ook alleen sochtends en Savonds plassen ga het niet nee nemen naar mijn werk.

Dirkje dank je wel lief van je :) ik weet nu niet beter al was het in het begin wel wennen. Hier ook de tweede zwangerschap en behoorlijk vlot na de eerste maar vind het weer net zo eng als de eerste al ben ik wel iets zekerder dat het goed gaat bij de eerste is het ook goed gegaan dus waarom nu niet ;)

Ikke ow heerlijk een waterbed lekker in een warm bed stappen in de winter :) mijn man had een waterbed maar eenpersoons maar was heerlijk! Hoop dat je goed kan uitrusten en dan minder moe gaat zijn!

14. Debbske

Debbske Actief lid

29 nov 2013
    199
    0
    0
    Dank je voor jullie reacties en het proberen me gerust te stellen...
    Het echte rode bloed is nu weg, alleen nog bruinverlies.
    De moeheid en de opgezette darmen zijn echter ook weg, net als dat hele kleine beetje dat ik mijn boobs begon te voelen.... Maar ik ben wel misselijk, waar ik tot nu niet echt last van had.. twijfel alom hier dus...
    Gelukkig vrijdag een echo... Dan zal ik het weten

Hey Mirtje welkom hier...

15. Wimpiej

Wimpiej Actief lid

18 apr 2012
    154
    0
    0
    Debbske: wat vervelend allemaal!! Hoop en duim voor je dat het allemaal goed zit!

Hier giga drukke week en weekend achter de rug.
    zit bij een toneelvereniging en doe daar de Grime (makeup)
    nou afgelopen weekend was de uitvoering en dus lekker druk aan de gang haha.
    Was wel lastig hoor... mijn moeder is een van de spelers van de vereniging dus het hele weekend met haar op stap en dan niks mogen zeggen... pffff....

Afgelopen vrijdag had ik last van wat bloedverlies dus heb de vk gebeld en mocht gelijk komen voor een echo,
    bleek gelukkig niks aan de hand!
    Heb een aantal prachtige foto's mee gekregen :D

mag 30 december al weer terug komen :D kijk er echt naar uit!

groetjes!!!

16. Mirtje87

Mirtje87 Bekend lid

1 apr 2013
    638
    0
    16
    Vrouw
    Hoi meiden,

Kan ik iemand misschien een PB met mijn facebookgegevens sturen? :) ik denk dat mijn PB nog niet gelezen is naar Wannabemom24 :) Ik ben niet ongeduldig (A)

En bedankt voor het welkom heten :) Het was idd een aparte manier van erachter komen ;)

17. Mirtje87

Mirtje87 Bekend lid

1 apr 2013
    638
    0
    16
    Vrouw
    Ik heb een PB gekregen :)

18. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    #318 Daphne91, 18 dec 2013
    Laatst bewerkt: 18 dec 2013
    Haha Mirtje, idd aparte manier, uiteraard gefeliciteerd!

19. Thijs1

Thijs1 Actief lid

26 aug 2013
    183
    0
    0
    Docent
    Zwolle
    Afwachten nu met z'n allen. Vandaag tot 2x toe alles eruit gespuugd... Ik heb wel zin in zoete lekkernijen, maar hartig totaal niet.. Hopelijk blijft het bij iedereen goed gaan..

20. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Dat is wel te hopen ja Thijs, ik heb ook ontzettende zin in zoete lekkernijen. Vandaag zelfs pannenkoeken tussen de middag staan bakken. Erg tegenstrijdig want maandag werd ik zo misselijk nadat ik friet gegeten had.

Beterschap Thijs, bij mij ging het niet veel beter vanochtend na een bakje koffie :(

Deel Deze Pagina