Zwanger uitgerekend 1-aug /15 aug 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door ArneLies, 12 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Jongen/Meisje

1. Jongen

2. Meisje

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    Onze pleegdochter is 13 jaar oud. Ze reageerde eigenlijk wel redelijk.ze wist zich nog niet zo goed houding te geven. Is ook nogal wat. We moeten haar nu ook nog gaan vertellen dat het hier gaat stoppen. Dat word lastiger.

Manlief gaat zoveel mogelijk mee naar de echo's. Hoewel ik denk dat mijn moeder de volgende keer mee gaat. Kan Zij Het ook zien.

2. dirkje82

dirkje82 Actief lid

30 jul 2013
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Doortje ik snap je wel en ik vind het niet doemdenkerig hoor! Ik heb ook tegen mijn moeder gezegd dat ze nog niks mag kopen, het is gewoon een soort bijgeloof ofzo..

Sass wat vervelend!! Gelukkig heb je een goede echo gehad, probeer je niet gek te laten maken door wat je op internet leest, ik weet dat het moeilijk is maar je wordt dan alleen maar (onnodig) gek gemaakt!

mamainthefuture ja het is absluut begrijpelijke taal hoor don't worry :)
    En om even op je algemene vraag antwoord te geven: ik ben alleenstaand maar mijn moeder gaat zo veel mogelijk mee naar echo's. Nu wil het geval dat zij in het buitenland woont, met de 1e is ze er gelukkig wel maar met de 20 weken niet, maar dan heb ik nog een tante als back-up :)

3. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    Wij hebben ons eerste cadeautje vorige week vrijdag gekregen toen we en goede echo gehad hadden. Eerder dit keer ook niet!

4. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Zwelgen mag! Ga lekker je gang ;). Fijn dat het vandaag weer iets beter is, wat lijkt me dit lastig zeg. Stomme achtbaan van emoties.

5. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Het zijn ook veel tegenslagen meid! Hopelijk wordt het allemaal beloond met een lief jongetje of meisje :).

6. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Ha dames,

Hier goed nieuws: it's alive!! Vandaag hebben we een mooi kloppend hartje gezien, erg blij. Vriendlief zag natuurlijk pas iets toen de gyn het aanwees. Ik heb een pracht van een foto... van een stipje... :D.

7. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Dames met de goede echo's gefeliciteerd!

Hier erg druk en beroerd! Zoontje is ziek heeft hoge koorts v
    an de inenting, arm ventje! Zelf ook erg moe en misselijk!

8. lucymila

lucymila Niet meer actief

hoe je nu al verliefd kunt zijn op een stipje :D heerlijk toch!!

9. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Marlolinos hoe bedoel je dat het hier gaat stoppen? Is denk ik op die leeftijd ook moeilijk om je een houding te geven zag ik bij mijn nichtje ook maar die is nu helemaal gek op d'r half zusje.

Dirkje gelukkig maar :D fijn dat je moeder mee kan en als back up een tante hebt. Mag ik vragen waarom alleen staand ik weet wek dat je er bewust voor hebt gekozen dat gaf je de vorige keer aan, maar ben nieuwsgierig ;) geen oordeel ofzo hoor maar ben altijd nieuwsgierig naar keuzes van mensen gewoonte. Als het te persoonlijk is en je wilt het niet vertellen snap ik dat ook hoor. Eventueel mag het ook in een pb ;) Hihi

Kris haha its alive.... Gefeliciteerd erg blij voor je :)

Mamajadebo vervelend zeg beterschap voor je mannetje en voor jou ;)

Hier kots misselijk! Net uit eten geweest en gewoon te veel gegeten :( oeps daar heb ik nu dus fijn last van bah bah bah.....
    Ga snel op bed met me benen omhoog.

10. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Joepie! Gefeliciteerd!

11. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    Wij hebben maar 2 slaapkamers en mogen haar niet met de baby op 1 kamer leggen. Zou ik trouwens zowiezo niet willen. De problematiek is te heftig op dit moment om dat erbij te hebben. Klinkt heel zakelijk en zo bedoel ik het nirt. We geven heel ceel om haar maar ze is het meisje er niet naar die zich bind. Voor haar moet dus een ander gezinshuis voor weekend en vakantie gezocht worden.

12. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow sass...ik zou me ook even kut voelen hoor, om t zo maar even te zeggen. Zoveel tegenslagen werkt natuurlijk ook niet bevorderend voor een positief gevoel, snap je wel. Maar google aub niet teveel. Je komt zon nare dingen soms tegen op internet. En dat maakt je alleen maar ongeruster. En bedenk, ieder lichaam is anders dus mss reageert jouw beeb helemaal niet op dat virus. Bedoel, kijk naar je tegenslagen en t kleintje doet t nog steeds goed :) dat zegt ook al veel he! Hou je daar aan vast en probeer zelf snel weer beter te worden. Hele dikke knuffel!!;)

13. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Maar jullie zien haar dan toch wel af en toe? Alleen kan ze dus niet blijven slapen? Maar waar is ze de andere dagen doen? (Sorry pure nieuwsgierigheid...)

14. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Seit, ik vind t ook meevallen hoor. Vind t helemaal niet zon belasting als ik gedacht had. Ik plas alleen sochtens en savonds want overdag werk ik. En ik breng t eenmaal per week naar een ophaalpunt, is maar 5 min met de auto. Zet t niet voor bij de flat neer omdat ik bang ben dat er iets mee gebeurt. En stinken, nee niet echt, beetje alcohol lucht maar hang er niet ook niet boven ofzo haha.... Kan t eig iedereen wel aanraden, zelf voor de dames die fulltime werken is t ook te doen hoor ;) en daarnaast krijg je nog een superleuk cadeautje ook nog!

15. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    Ze woont in een gezinshuis omdat haar ouders niet voor haar kunnen zorgen. En ga haar zeker nog wel zien, mede indat haar gezinsmoeder inmiddels een vriendin van mij is.

16. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mamainthefuture: ja mijn vriend kan er dus niet bij zijn, maar ik bel hem daarna altijd meteen op en doe verslag zodat ik hem er toch bij kan betrekken. En dan is hij altijd super trots en blij dat t weer goed is....daarnaast kan ik ook de fotos versturen dus ziet hij t toch een beetje. En hij is er altijd bij in mijn hart <3

En hoe vind jou man/vriend het????

17. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Marjolinos fijn dat dat zo kan en dat ze een vriendin is waardoor je d'r toch kan zie :)

Nikie hihi dat snap ik ;)
    Mijn man probeert elke echo en controle mee te gaan, hij kan ook makkelijk een keer vanuit huis werken. Bij Thomas is hij bij 1 echo niet mee geweest en dat vond hij vreselijk haha. Voor de rest was hij er altijd bij.

18. Debbske

Debbske Actief lid

29 nov 2013
    199
    0
    0
    #358 Debbske, 20 dec 2013
    Laatst bewerkt: 20 dec 2013
    Iedereen met een echo vandaag succes allemaal!!!!

19. dirkje82

dirkje82 Actief lid

30 jul 2013
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kris wat goed gefeliciteerd met de goede echo!

mamainthefuture dat mag je vragen hoor! Graag zelfs, wil niet dat mensen 'verkeerde' ideeën krijgen of zo ;)
    Ik had een grote kinderwens en geen geschikte partner gevonden. Dus besloot ik op mijn 26ste dat ik het alleen ging doen. Ik heb zelf een donor gezocht, want ik wilde wel dat mijn zoon hem zou kennen als hij dat zou willen, en dat kan ook. Nu dus de 2e op komst van diezelfde geweldige donor :)

Dat is altijd een probleem met uit eten gaan he, het is te lekker en dan eet je te veel! ;)

Zo een hoop 1e echo's vandaag, heel veel succes allemaal!

20. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Thanks ladies :D. Zit alweer naar mijn stip te staren haha :D.

Deel Deze Pagina