Zwanger uitgerekend 1-aug /15 aug 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door ArneLies, 12 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Jongen/Meisje

1. Jongen

2. Meisje

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Debbske

Debbske Actief lid

29 nov 2013
    199
    0
    0
    #361 Debbske, 20 dec 2013
    Laatst bewerkt: 20 dec 2013
    Gefeliciteerd Kris!!!!
    Veel plezier met het staren naar je stip het hele weekend....

2. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Haha, thx!

3. Kirin

Kirin Actief lid

3 dec 2009
    275
    0
    0
    Noord Babant
    Hallo dames,

Ik ben even een weekje niet geweest. Kan het allemaal niet meer bijhouden. ;)

Ik heb eigenlijk al anderhalve week dagelijks bloedverlies wat me erg onzeker maakt. Inmiddels wel afgelopen dinsdag een echo gehad. Had toen met 6 weken en 2 dagen een kloppend hartje. Maar helemaal gerust ben ik nog steeds niet. Volgende week vrijdag hebben we een nieuwe echo.

Ik las her en der dat er veel dames uit brabant komen. Ik dus ook. En ik ben geboren en getogen in Geldrop. Grappig zeg.

Ik wil ook graag bij de facebookgroep. Wie kan ik het beste even toevoegen? Zodat die mij bij de groep kan voegen? Ga nu proberen even alles terug te lezen.

4. Debbske

Debbske Actief lid

29 nov 2013
    199
    0
    0
    Net terug van de echo.... 2 mooie knipperlichtjes!!!!!!!!
    We krijgen een tweeling!!!!!!!!!
    De hartjes kloppen goed en ze zijn precies zo groot als ze moeten zijn op 6 wk en 2 dgn.....

5. dirkje82

dirkje82 Actief lid

30 jul 2013
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kirin vervelend bloedverlies, maar je hebt een kloppend hartje gezien dat is het belangrijkste, probeer je niet te veel zorgen te maken!

Debbske WOW!! Ongelooflijk een tweeling! Een paar dagen geleden zag je het niet zitten en kijk nu.. Gefeliciteerd meid geniet ervan!

6. Kirin

Kirin Actief lid

3 dec 2009
    275
    0
    0
    Noord Babant
    Wow gefeliciteerd Debske! Een tweeling!

7. Sortie

Sortie Lid

12 aug 2013
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry dames veel terug gelezen maar bijna niets onthouden! Beetje warrig denk ik. Vanaf gisteren ziek thuis met een buikgriepje geen pretje boven de misselijkheid die ik al had :( nou maar goed rusten en beter worden! Iedereen die een echo heeft gehad met 1 of zelfs 2 kloppende hartjes van harte gefeliciteerd goed nieuws! En voor iedereen die zich zorgen maak probeer wat afleiding te zoeken stress is niet goed voor de baby(s) is makkelijker gezegd dan gedaan dat snap ik! Nou verder ben ik het ff kwijt jeetje warhoofd echt pfff ik ga weer rusten op de bank

8. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Wow Debbske! Gefeliciteerd! Wat een tweelingen hier zeg!

9. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Wat een super leuk nieuws!!! Je vriend/man had gelijk! ;) toch? Hij dacht het al toch?

10. Debbske

Debbske Actief lid

29 nov 2013
    199
    0
    0
    Hey Doortje. Mijn vriend had het idd al voorspeld, maar ik geloofde dat niet echt...
    Idd Dirkje... Wel extra spannend natuurlijk, maar gyn heeft me in elk geval voorlopig weer gerustgesteld dat het goed zit.
    Ik mag ook over 2 wk alweer terugkomen...

Kirin, probeer niet over het bloedverlies te blijven piekeren... Het hoeft niets te betekenen...

Kris ik ben net zo verliefd of die stipjes op de foto als jij hoor....

Hoe is het nu met jou Doortje? Wanneer mag jij ook al weer terug komen voor een 2e echo?

11. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Hey Debbske, lief dat je het vraagt. Ik blijf helaas redelijk gespannen. Mijn borsten doen al 5 dagen denk ik helemaal geen pijn meer en ik was al niet echt misselijk. Alleen ben ik nog moe... Ik maak me dus voor de verandering zorgen ;). Vandaag mvm langs geweest en de beruchte test gedaan. Hij was goed positief, maar echt wel lichter dan het controle streepje, Nouja... Loslaten :). Ik heb vrijdag, dus over 7 nachtjes mijn echo, kijk er naar uit, maar word ook nerveus als ik eraan denk.
    Ik hoop zoooo dat het goed zit! Stom hè, ik durf nog niet verliefd naar mijn stipje te kijken, doe ik hopelijk vrijdag over een week.

12. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Wij zijn stipjeslovers :D

13. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    @ Nikie, haha inderdaad, je bent zeker wel herkenbaar :p mijn vriend lijkt niet echt buitenlands, vaak denken mensen ook dat het een Nederlander is, tot ze de naam horen haha.

@ Marjolinos, wat spannend dat jullie het haar verteld hebben zeg! Knap, ook al moet het uiteindelijk toch :) Toch een heftige periode voor jullie, lijkt me. Veel sterkte! Lijkt me echt iets waar jullie heel goed over nagedacht hebben maar alsnog erg moeilijk is.

@ Debbske, 2 hartjes? Wauw! Spannend zeg :D Gefeliciteerd!

@ Doortje, ik snap je goed, wat de test betreft. Heel dubbel als je op de verschijnselen let. Vandaag had ik ook bijna geen verschijnselen, alleen m'n boobs, maar voel me niet echt zwanger. Behalve het irritante volle gevoel waardoor het amper zin heeft om te koken.

@ Sass, pff wat een ellende :( snap dat je je er niet echt zekerder door voelt. Inmiddels al wel weer wat bijgekomen van de schrik? Ik denk dat je niet teveel moet googelen, daar word ik tenminste nog onzekerder door, door alle horrorverhalen.

@ Mamainthefuture, haha mijn vriend wil ook echt niks missen. Waar ik eerst nog dacht dat hij minder geïnteresseerd was dan ik, zit hij er nu bovenop sinds de positieve echo van maandag. Hij had tranen in z'n ogen toen ie het kloppende hartje zag. De vk zei voor de grap: daar had ik nu eens een foto van moeten maken, wat een prachtig gezicht was dat, haha :p

@ Dirkje, heb veel respect voor je, hoe open je erover bent en dat je het allemaal alleen aandurft. Goed over nagedacht zeg! Ik ben zelf een 'kindje' van een anonieme donor en af en toe zou ik wel eens een foto van mijn biologische vader kunnen zien. Toen der tijd was anoniem ook echt anoniem, dus die keuze heb ik niet. Heb dus veel respect voor je keuze.

Sorry als ik niet op iedereen gereageerd heb, maar sommige met bijv goede echo's heb ik uiteraard op fb al gefeliciteerd ;)

Hier gaat het wel, nog steeds onzeker.. juist omdat ik me niet zwanger voel, en eigenlijk ook niet gevoeld heb. Alleen dat volle gevoel is nieuw voor me, waardoor ik nog altijd denk dat ik zwanger ben. De gevoelige borsten heb ik eigenlijk altijd na de eisprong tot aan de menstruatie. Nu natuurlijk nog steeds want ik heb geen menstruatie gehad ;) Dat ik maandag een mooi kloppend hartje heb gezien dat maakt me weer helemaal blij. Sinds gisteren ook eigenlijk geen bloed meer gezien, in welke kleur dan ook ;) Nog 13 daagjes! Dan de volgende echo, zoveel zin in!

Morgen ga ik mijn jongste broertje (net 8 jr) ophalen, die blijft tot kerst hier. Iedereen een fijn weekend toegewenst in ieder geval! :)

14. Kirin

Kirin Actief lid

3 dec 2009
    275
    0
    0
    Noord Babant
    Ik probeer niet te piekeren. Maar vind het gewoon heel eng en spannend. Ik moet er gewoon vertrouwen in leren hebben.

15. Thijs1

Thijs1 Actief lid

26 aug 2013
    183
    0
    0
    Docent
    Zwolle
    Zo weer een beetje bij gelezen. Wat vervelend sommige verhalen over de onzekerheden. Wel herkenbaar.. Als we de drie maanden maar voorbij zijn dan hebben we misschien iets minder spanning..

Gefeliciteerd meiden met de goede echo's. En zelfs een tweeling ertussen.. Ik heb daar nog niet over nagedacht, maar bedenk me nu dat het maandag misschien ook wel een tweeling kan zijn haha..

Vanmorgen weer spugend wakker geworden.. Nu voel ik me even goed en dan denk ik hmm... het is hier een bende, maar ik denk dat ik nu maar even geniet van het feit dat ik me even lekker voel en even lekker op de bank ga hangen. Moet manlief zometeen maar opruimen. Hij wil tenslotte geen werkster..

Fijne avond allemaal

16. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    @ Thijs, haha, goede redenatie. En inderdaad, geniet even van je momentje nu je je goed voelt! Groot gelijk heb je.

17. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Dirkje erg knap hoor. Ik had denk ik de zelfde beslissing genomen denk ik wat mijn kinderwens was/is erg groot :) leuk dat je kids wel de zelfde papa en mama hebben :) en dat ze de mogelijkheid hebben om wel de papa te kunnen leren kennen.
    Hoe gaat dat verder in zijn werk?

Kirin fijn dat je volgende week weer een echo hebt hoop dat je ook dan weer een mooie echo krijgt.

Debbske zoals je al dacht! Dubbel gefeliciteerd ;)

Sortie beterschap!

Doortje arme jij, hoop dat je je snel kan ontspannen. Enne mijn test streep is altijd lichter geweest dan mijn controle streep ;)
    Bij Thomas en nu weer...

Daphne bij de eerst was me man emotioneel bij de echo met tranen in de ogen en ik zat met een mega grijns op me smoel haha. Mooi is dat het die mannen zo enthousiast? Gezellig je broertje in huis :)
    Wij hebben het nichtje van me man hier morgen die blijft een nachtje slapen ze is 14 maar blijft bij ons willen slapen :) is ook altijd erg gezellig :D

Thijs geniet er even van ;)

Dames met tweeling mag ik vragen is het via een behandeling dat jullie zwanger zijn en van een tweeling of gewoon zelf? (Komt misschien lullig me mond uit maar zo bedoel ik het niet hoor!, je hoort alleen vaak dat het dan door terug plaatsing of iets is en heel zelfden gewoon zelf dus ik vroeg het me ff af omdat er hier toch best wel wat Tweelingen zijn)

@hier nu eindelijk vakantie me benen omhoog en rusten waar ik kan!
    Fijn weekend dames!

18. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Leuk! Of toch behoorlijk schrikken?
    Gefeliciteerd in ieder geval met 2 mooie kloppende hartjes.

19. Debbske

Debbske Actief lid

29 nov 2013
    199
    0
    0
    Ikke ik ben er super blij mee hoor... 1 was al een geschenk, 2 is als een wonder voor me....

Ik ben al heel lang bezig met de mmm om een kindje te krijgen en we wisten al dat de kans op een tweeling groter was door het terug plaatsen van 2 embryos...
    Bij deze dus ook mijn antwoord voor jou mamainthefuture... ;)
    Mag je gerust vragen over stellen hoor... Daarvoor zitten we toch ook hier bij elkaar?!?!?! Vraag wat je wil....

20. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Debbske meis wat gaaf! Gefeliciteerd!! Super leuk

Kirin het is en blijft idd even heel erg spannend! Knuffie

Hier nog steeds erg misselijk.. T komt met vlagen over de dag mar heeft wel de overhand :( beetje jammer, maar voor goed doel! Nog een weekje en dan eindelijk de echo! Maar voor nu.... Even rust! Straks boodschappen doen en kerstvakanties scoren... En dan vanavond naar Soof :) zin in!!

Deel Deze Pagina