Debbske dank je wel ik ben erg nieuwsgierig persoon wil graag altijd alles weten haha. Wordt niet altijd in dank afgenomen Maar wel heel leuk een tweeling! Echt spannend Mamajadebo hier ook erg misselijk hoef elke keer nog net niet over te geven.... Zit er eigenlijk op te wachten tot dat wel gebeurt.
Hoi dames, ik heb al even weinig gereageerd, niets ergs hoor! Ik liep op mijn tandvlees op het werk, maar vanaf vandaag heb ik 2 weken vakantie! Die had ik meer dan nodig! Ben oa echt beroerd van misselijkheid de hele dag. Ik ga dit weekend de verhalen hier weer oppakken
Daphne bedankt voor je lieve woorden en wat bijzonder dat jij van een anonieme donor bent! Jij begrijpt het dus als geen ander! mamainthefuture jij ook bedankt! De donor kwam elke maand naar mijn huis en deed dan 'zijn ding' in een potje.. Vervolgens bracht ik het bij mezelf in met een injectiespuitje. Door middel van ovulatietesten bepaalde ik mijn vruchtbare dagen, maar hij kwam maar 1 keer dus het was wel een gok! Heb het gevoel dat ik wel open kan zijn bij jullie dus heb geen moeite om dit te vertellen Debbske, al een beetje bijgekomen van de schrik?? mamootje gelukkig lekker vakantie, geniet ervan! Dames die misselijk zijn, vervelend! Ik kan daar (nog) niet over meepraten. Net als bij mijn zoon nog niet misselijk geweest, dus alleen daarom al gok ik weer op een jongen
@ dirkje82: hier ook weinig misselijk zijn, alleen in de ochtend soms en als ik niet genoeg eet, dus bij een lege maag. Voor de rest heb ik nog steeds wel veel honger, zoals altijd haha! Mn eetlust neemt echt niet af. Daarnaast wel ontzettend moe en doen mn borsten zeer. Dus mag niet echt klagen. Als ik sommige hoor die continue boven de pot hangen...mag ik nog van geluk spreken en ik denk jij ook
Zo hier ook weekend (1 dag wel te verstaan haha). ik moet op deze pagina ook nog even alles bijlezen (doe ik morgen), heb ik net op fb gedaan. Super drukke week gehad, 6 dagen gwn gewerkt fullltime! Snap niet dat ik het volgehouden heb, ben kapot. Gelukkig volgende week kerst en paar daagjes off Dus sorry dat ik niet meer veel reageer op echt iedereen zijn post maar kan hou dat niet meer allemaal bij. Lees het wel allemaal hoor Heb ook net nog de vk gemaild of dat ik niet nog snel tussen kerst en oud&nieuw een extra kijkmomentje mag hebben. Anders duurt t nog 3 weken en dat is voor mijn stress echt niet goed. Mn stille miskraam was namelijk rond deze periode...denk als ik dalik eenmaal die 9 a 10 weken voorbij ik veel geruster ben. Hopelijk krijg ik ma of di een positief mailtje terug
Echo was goed gisteren, hartje klopt en er is 1vruchtje te zien. Mini is nu 6w 6d, uitgerekende datum voorlopig 10-08-2014 ML is de 12e aug jarig, dus zou wel een leuk kadootje zijn Dit weekend druk met de verjaardag van Ties, dus niet veel tijd om overdag bij te lezen en te reageren. . Fijn weekend!
Mamootje geeft niet hoor doe rustig aan! Lekker he vakantie ik ben ook twee weken vrij. Dirkje fijn dat het op die manier is gelukt hoor is dan idd niet makkelijk met 1 keer in de maand. Kende je hem al of heb je hem hierdoor leren kennen? Knap dat je er zo open over bent, moet zegge dat ik zelf ook erg open ben, maar dat is niet iedereen natuurlijk Nikie hier sinds gister ook echt heel erg hongerig alleen in combi met misselijk :S niet heel fijn maar blijf wel eten haha. Daarna heel even niet misselijk, maar helaas is dat wel weer snel terug. Hoop dat je antwoord krijgt van de verloskundige! Seint leuk de verjaardag van je zoontje dus behoorlijk drukke week voor de boeg. Hoe vieren jullie het? Enne natuurlijk gefeliciteerd net de echo. Hier heel erg brak moe, misselijk banden pijn etc etc, dit had ik bij Thomas ook in week 6 en 7 en daarna voelde ik me gelukkig iets beter, hoop dus straks weer
mamainthefuture, ik heb hem hiervoor leren kennen. Balen dat je je niet goed voelt! Ik help je mee hopen dat het snel weer voorbij is. Verder erg rustig hier trouwens!
Dames, Ik krijg dinsdag al een echo heb wat bruin verlies met beetje bloed totaal geen krampen of iets. Nog steeds last van me rug, darmen, misselijk en moe... Ze dacht niks ernstig maar had wel zoiets om je gerust te stellen en niet zenuwachtig met kerst te laten kN je dinsdag langs komen. Ik weet dat ik dit ook met Thomas heb gehad maar dan iets eerder en kan me niet meer precies herinneren hoe.... Ben dus wel een beetje zenuwachtig! Dat het maar snel dinsdag is! Btw ging tussen tikken door even plassen en was toen al bijna niks meer....
Succes dinsdag, fijn dat je al eerder terecht kunt! Knuffie! Hier wederom erg misselijk... blegh! Wou soms dat ik 'kon' overgeven dan was ik het miss kwijt, dat irritant gevoel! Nu kindjes op bed dus zelf lekker op de bank!
Mamainthefuture: fijn hoor dat je dinsdag nog even kan komen. Hopelijk is er in idd niks. Ik denk van niet hoor, als je verder geen echt bloed of super erge krampen hebt. Was bij mij ook zo....kleine groeit gwn super en waarschijnlijk omdat alles aan t groeien en verschuiven is dat ik dat bruinverlies en ongikrampen heb Mamajadebo: Moet ook zeggen dat ik steeds misselijker wordt. Bijna elke ochtend boven de pot, al komt er natuurlijk niks uit als ik net uit bed kom. De rest van de dag hoef ik niet te braken maar wel zon vervelend misselijk gevoel. Dat is zooooo vervelend omdat ik namelijk wel honger heb en wil eten pffffff gelukkig ben ik niet doodziek en kan ik wel mn dingen gwn doen. Met kerst ga ik lekker gourmetten. Ik was van plan mijn familie op dat moment al in te lichten omdat we dan allemaal bij elkaar zijn maar heb besloten het nog niet te doen. Vind het toch nog iets te vroeg, ben dan net 8 weken. Wacht nog af tot de echo van 8 januari als ik 10 weken ben.
Dank jullie dames denk zelf ook dat er niks is hoor maar ze bood aan om dinsdag een echo te maken en dat sla ik natuurlijk niet af. Op zich ook wel lekker voor kerst een echo Ben ook erg misselijk maar kan niet spugen zou het soms graag willen dan ben ik het ff kwijt! Als je er nog niet goed bij voelt moet je het zeker big niet vertellen en lekker wachten tot de 10 weken echo
Goedemorgen dames. Mamainthefuture, fijn dat het weer bijna weg is, en top dat je morgen voor n echo mag. Is toch de geruststelling waar we allemaal op zitten te wachten he. Seit, gefeliciteerd! Dirkje echt respect voor jou hoor! Leuk dat je er zo open over bent. Nikkie ik ga het wel vertellen met de kerst, maar ook meer omdat ik me zo beroerd voel tussendoor en de steun vsn mn zus en ouders keihard nodig heb. Kan niet steeds zitten te doen alsof er niets aan de hand is. Maar verder dan het directe kringetje gaan wij ook nog niet met vertellen. Is nog te pril he. Hier weer een topnacht achter de rug...ahum.....slaap echt veel te weinig op het moment. Zo maar weer eens naar het toilet, kijken of mn darmen mee willen werken, daarna douchen en aankleden. Dan snel ff naar kantoor wat dingen ophalen en dan weer naar huis. Om 10.35 mag ik bij de gyn komen. Zo benieuwd......