Zwanger uitgerekend 1-aug /15 aug 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door ArneLies, 12 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Jongen/Meisje

1. Jongen

2. Meisje

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Debbske

Debbske Actief lid

29 nov 2013
    199
    0
    0
    @mamainthefuture Fijn dat je morgen nog voor een echo mag komen...
    bloed of bruin is altijd spannend natuurlijk ookal is het bijna weg, een echo stelt je pas echt gerust...

@ikke heel veel succes-plezier met de echo...
    en de anderen die vandaag een echo hebben natuurlijk ook....

hier heel onrustige nacht gehad.. veel liggen woelen en draaien baar de wc en ook wat steken gehad. Vanmorgen heel klein beetje bruinverlies, maar nu al niet meer, dus hoop dat het niets is.
    waarschijnlijk zal het wel groei van de baarmoeder zijn... die groeit natuurlijk dubbel zo hard nu :) Kan me voorstellen dat er dan af en toe een klein vaatje knapt....

Wij gaan het met kerst ook vertellen...
    We eten met zijn allen bij ons thuis, dus is anders wel heel lastig te verklaren dat ik geen druppel meer drink en we willen het heel graag delen...

2. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Mamootje zeker fijn.

Ikke ja dat is toch wel erg fijn zeker zo voor kerst, elke keer als je naar de wc gaat ben je toch weer "bang".....
    Jij veel suc6/plezier met je echo!

Debbske hier het zelfde "probleem" we slapen bij me vader 1e kerst dus beetje raar om niet te drinken.... En 2e kerstdag bij me moeder die woont 800m verder op dus gaan lopend.....
    Dus we vertellen het hun al dan weten mijn vader, stiefmoeder, zusje, zwager, mijn moeder en stiefvader het al. Wanneer we het me schoonouders vertellen weet ik nog niet heb niet een mega band me hun en zijn daar eerste kerst ochtend en drinken dan toch nog niet ;) plus ik het eerst mijn ouders wil vertellen weet niet waarom....

3. Thijs1

Thijs1 Actief lid

26 aug 2013
    183
    0
    0
    Docent
    Zwolle
    Vanmorgen echo gehad en een heel mooi kloppend hartje gezien. Zo blij. Ze meette nu 8 weken en dus 2 dagen eerder dan mijn geschatte datum, maar 8 januari voor de 2de echo en dan bepalen ze het zeker.

Ik maak straks een foto van mijn zoontje met truitje aan van Stoer ik word grote broer en die app ik dan naar mijn broers en schoonzus zo van Thijs wil graag zijn shirtje even showen. Ouders weten het al een week en ik denk dat ik met kerst mijn familie het vertel, want dat is een lange dag en ik ben gewoon niet lekker en moe en dan is het wel net zo handig dat ze het weten hoef je er ook niet om heen te draaien en dan kunnen opa en oma en ooms en tantes het ook lekker gewoon over hebben.

Blijf helaas wel misselijk en moe, maar gelukkig vakantie en is onze zoon gewoon lekker 2 dagen naar kdv kan ik even beetje rustig aan doen. Slapen gaat wel goed alleen

Ikke hoe was het bij de gyn?

Succes allemaal weer. En vast fijne feestdagen ondanks dat je niet mag drinken en niet alles mag eten. ( heb net verse zalm gegeten, had er zo zin in, dan maar wat duurder :) )

4. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Thijs fijn dat alles goed was ;) en hoe hebben ze op de foto gereageerd?
    Ach ik heb er weinig last van dat ik dingen niet mag eten lust dat allemaal toch niet haha, ik hoef dus niet veel te laten :) heb ook een brie gevonden die ik wel gewoon kan eten hihi.

5. Thijs1

Thijs1 Actief lid

26 aug 2013
    183
    0
    0
    Docent
    Zwolle
    Ze reageerden allemaal helemaal enthousiast. Vonden het een leuk idee zo haha

6. dirkje82

dirkje82 Actief lid

30 jul 2013
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thijs gefeliciteerd met de goede echo!

Hier niet zo'n lekkere dag gehad, ik heb namelijk vanochtend mijn voet gebroken. Hele dag in het ziekenhuis gezeten en zit nu dus in het gips. Ze waren daar overigens op de hoogte dat ik zwanger ben dus hebben ze rekening gehouden met straling enz. Dus nou ja even pech maar niks aan te doen!

7. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Thijs gelukkig hihi :) leuk he de entasiasste reacties.

Dirkje jeetje vervelend, hoe heb je dat gedaan?

8. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Gefeliciteerd Thijs, hartstikke fijn!

Jeetje Dirkje, hoe heb je dat nu voor elkaar gekregen? Hoe is het nu?

9. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Natuurlijk ben ik vandaag vroeg wakker.... Wachten wachten tot kwart voor tien of kwart over tien... (Ja oeps weet biet meer hoe laat 1 van die twee)

10. Debbske

Debbske Actief lid

29 nov 2013
    199
    0
    0
    Haha... Succes om kwart voor over tien mamainthefuture... Zal vast allemaal goed en leuk zijn...

11. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Ik duim voor je mamainthefuture!
    Met mij gaat het wel redelijk nog 3 nachtjes slapen en dan heb ik weer een echo! Spannend... Ik ben bij vlagen een beetje misselijk en wel nog steeds moe, mijn borsten doen nu al ruim een week helemaal geen pijn meer. Heeft nog iemand dit of doen ze bij iedereen wel pijn? Daardoor blijf ik dus zo twijfelen...
    Ik word altijd heel snel auto ziek en misselijk, dus ik ging er vanuit dat als ik dan eindelijk zwanger zou zijn ik minsten elke dag boven de pot zou hangen, maar...nog niks van dat alles, heerlijk, maar zo krijg ik natuurlijk geen bevestiging ;).
    Nouja, afwachten tot vrijdag maar...

12. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop

Dankje! :)

13. dirkje82

dirkje82 Actief lid

30 jul 2013
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    mamainthefuture hoe is het gegaan vanochtend?

Kris ik heb een misstap gemaakt op de trap en toen klapte mijn voet dubbel. Het gaat wel, veel pijn maar ach als mijn kleintje maar ok is! Maar ben verder niet op mijn buik gevallen of zo het was echt alleen mijn voet.

Hoe gaat het met de rest?

14. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Nou net echo gehad, helaas niet veel wijzer.... Zou ongeveer 5 weken zijn... Klopt niet met mijn betekening maar gelukkig vroeg ze door en vroeg ze naar mijn testen ik heb op 4-12 een test in handen gehad met zwanger 1-2 weken, dan klopt het wel met wat we nu zagen want dan zou ik nu tussen z'n 5 weken zijn. Dus zag ook nog geen hartje, maar ook dat klopt ;) kortom moet nog wachten t/m 3-1 voor ik meer weet. Ze gaf ook heel erg aan dat ze zeker niet met zekerheid kon zeggen of het fout zat en dat als ik die test had het het heel erg klopt met wat je nu zag.... Dus wachten wachten wachten... :(

Kan me ook vaag herinneren dat we met Thomas ook zeker 1 a 2 weken terug zijn gezet toen d'r tijd....

15. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Jeetje mamainthefuture, wat een spanning nou zo met de feestdagen... Maar goed, het kan dus ook gewoon 'goed' nieuws zijn! Kan dat ook met je cyclus duur? Als je het bij Thijs ook hebt gehad dat zou het natuurlijk goed kunnen dat het nu weer het geval is! Ik hoop het voor je! Jeetje, dan is 3 januari wel ver weg zeg! Sterkte me het wachten... pffff. Nouja, goede moed houden maar! Het kan zomaar allemaal kloppen!

16. dirkje82

dirkje82 Actief lid

30 jul 2013
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou mamainthefture wat vervelend die onzekerheid! Weet je niet wanneer je eisprong is geweest? Gelukkig heb je die ervaring wel eerder gehad dan weet je dat het ook goed kan zijn! Maar ja, wachten duurt lang, dat begrijp ik. Hopelijk kan je toch een beetje genieten van de komende dagen en heb je afleiding.

17. Thijs1

Thijs1 Actief lid

26 aug 2013
    183
    0
    0
    Docent
    Zwolle
    Jeetje wat vervelend!! Sterkte ermee!

18. Thijs1

Thijs1 Actief lid

26 aug 2013
    183
    0
    0
    Docent
    Zwolle
    Balen zeg!! Sterkte met wachten

19. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Nou ik heb hem niet helemaal gevoeld... Dacht hem ook later te voelen dan dat die moest zijn.... Heb er opzich zelf nog steeds een goed gevoel over. Dat bruin verlies heb ik inmiddels ook helemaal niet meer en heb totaal geen kramp. Heb nog steeds honger en ben misselijk haha.

En in combinatie met die test klopt het wel allemaal.... Dus afwachten...

Alleen klopt het niet met me cyclus maar goed die kan bij mij ook in eens heel erg afwijken.... Is in het verleden wel vaker geweest dacht ik regelmatig te zijn en dan week die ineens af...

20. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Sterkte Mamainthefuture! Hopelijk zie je op 3 januari een mooi kloppend hartje!

Ik zal wat minder aanwezig zijn de aankomende weken, wij gaan namelijk morgen op vakantie naar Nieuw Zeeland :D. Zal mijn best doen om af en toe wat bij te lezen als ik ergens wifi heb.

Fijne kerstdagen!

Deel Deze Pagina