Weet helemal wat je voelt. Ik heb gisteren dezelfde situatie gehad. Ook nog geen hartje gezien helaas. Wat fijn dat jij de 3de alweer mag. Ik moet wachten tot de 8ste. Heel erg onzeker dus...pfffff..... Gelukkig was de gyn bij mij redelijk neutraal. Kon goed kloppen en moest me niet te ongerust maken, maar gewoon afwachten. We blijven duimen he. X
Illegal ze zei hier precies het zelfde Ben weg ergens wel "blij" niet de enige te zijn... Duim voor ons op een mooi hartje in januri
Heb er de laatste dagen vanalles over gelezen. Positief en negstief, dus kan nog alle kanten op. Masr ben zo onzeker op het moment en iedere keer bang als ik naar het toilet ga. Vandaag nog 2 weken wachten. Weet nu ff niet hoe ik dat vol moet houden....
Ikke ik weet precies wat je bedoelt! Zeg elke keer zolang je geen kramp hebt met bloed dan is er nog niks an de hand.... Nu staat het zweet me in de handen als ik naar de wc moet als je zelf in dat schuitje zit is het wel wat moeilijker... Het stomme is als ik reken vanaf me eisprong ben ik ook idd 5 weken zwanger maar ze zeggen dat je moet rekenen vanaf de eerste dag van je laatste ongie en dan ben ik 7 weken.... Dus ik hou maar gewoon aan die 5 weken vanaf eiersprong vast want dan klopt me echo.... Daarbij heb ik geen kramp of hefig bloedverlies heb alleen bruinverlies en dat heb ik bij Thomas de eerste maand ook gehad Ben ook gewoon erg moe, misselijk en honger tegelijk haha. In een andere topic was er een vrouw die had precies het zelfde dacht 7 weken te zijn omdat ze vanaf laastst ongie datum rekende, maar van eiersprong datum was ze 5 weken heeft exact de zelfde echo gehad als ik gister maar 1,5 week later een mooie 6,5 week echo met hartje. Dus hou me daar maar aan vast.
Jeej ikke en mamainthefuture das best schrikken inderdaad als je geen hartje ziet en je denkt dat je al wel zo ver zou moeten zijn... hopen dat jullie in het nw jaar alletwee mooie hartjes zien kloppen en de zorgen voor niets zijn geweest. . Thijs veel plezier in Zeeland!!!
ik dacht 7 weken te zijn. maar een week terug gezet, hartje klopte wel. je ei kan later geweest zijn. Daarnaast kan je eitje er een week over hebben.gedaan om zich in te nestellen. Dat zei de vk. Sommige eitjes zijn snel, de andere niet. Ik heb het ook bij mijn vorige gehad. maar achteraf klopte mijn berekening wel. maar goed stel dat je ei later gesprongen is en.lang over de afstand heeft gedaan. ben je al 1,5 week verder. meid vertrouw op je lichaam. (ik heb ook 1 dag gestressd) maar komt vaker voor. ik voel mij zwanger, heb alle symptomen nog. Dus als het fout was gegaan had ik het niet. knuffelllll
Beertje begin inmiddels ook wel redelijk rustig te worden. Las ook dat je tussen week 4 en 6 de innesteling kan hebben en dat je dan ook bloedverlies kan hebben en 2 dagen lage rugpijn. Ik had de afgelopen twee dagen lage rugpijn en dat is nu weg. Gister met eten zat ik weer heel erg snel vol en werd ik daar misselijk van dat is iets wat ik de eerste zwangerschap ook heb gehad. En het is weer feest met me darmen de eerste zwangerschap viel ik eerst 5 kilo af dat lijk ik nu ook te gaan halen...
Hier ook langzaam weer wat rustiger. Blijf me zwanger voelen, dus voor mijn gevoel zit het eigenlijk wel goed. Gisteren mijn ouders en zus op de hoogte gebracht. Wel erbij gezegd dat we voorzichtig zijn nog omdat ik eerst een hartje wil zien. Kinderen hebben gelukkig nog niets meegekeegen, die waren druk aan het spelen. Maar zo fijn om het nu te kunnen delen. Ook de zorgen. Mijn vader vond het een geweldig kerstcadeau.
@ Dirkje, ja daardoor snap ik je keuze des te beter. Voor mij was het niet belangrijk om m'n biologische vader te kennen, maar ik wilde wel graag een foto willen zien, alleen al om te vergelijken. Uiteindelijk groei je daar wel overheen maar ik zat wel af en toe met een aantal vragen natuurlijk. @ Doortje, ik snap je gevoel heel goed. Hier dezelfde onzekerheid. Anderhalve week geleden wel een goede echo gehad maar soms nog steeds bloedverlies en geen gevoelige borsten meer. Dat was zowat het enige symptoom dat ik had. Nog wel erg moe in ieder geval. Veel plezier met je echo morgen! Hoop dat het je wat gerust stelt
Hey lieve meiden, gelukkig hebben jullie de rust weer een beetje gevonden! mamainthefuture wel balen dat je darmen zo van slag zijn! Hier gaat het op zich wel goed maar het lopen met krukken heb ik wel onderschat, dit is best zwaar. Gisteren bijv. verloor ik mijn evenwicht, gelukkig ving mijn moeder me op. Ik kan amper 100 meter lopen met die dingen of ik ben al moe. Maar wel lekker de 7 weken bereikt vandaag, elke week voelt toch een beetje als een mijlpaal Vandaag familiediner met een man of 30, heb besloten dat ik het ze ga vertellen want daarna zie ik ze weer een hele tijd niet. Heb het ook mijn zoontje van 4 verteld ivm vandaag, hij reageerde zo lief en ging gelijk in de kast alvast een flesje zoeken!! Hem wel even duidelijk gemaakt dat het nog heeeeeeeeeeel lang duurt Iedereen een fijne 2e kerstdag!
Even alles bijgelezen en wilde hetzelfde zeggen als je een vroege of late ei hebt kun je niet eig vanuit de weken uitgaan vanaf je NOD. Je bent dan meestal een paar dagen langer of korter zwanger. Ik heb een redelijk vroege ei gehad, dag 11 voelde ik hem springen. Innesteling voelde ik (denk ik) een klein weekje later. Eig zou ik vandaag pas precies 8 weken zijn (uitgaan van mn NOD dag) maar ben dus al een paar daagjes verder Mamainthefuture, het zou dus goed kunnen dat je ei gwn laat was, of de innesteling. Ik hoop voor je dat de volgende echo een super mooie wordt met een vet kloppend hartje!!
@dirkje82: hoe reageerde je familie??? en wat lief van je zoontje zeg hihi..maar idd zal nog lang duren voor hem. Hoe gaat t verder met je voet/enkel? Krukken is nooit fijn he, heb t 1x gehad en was echt een drama, kwam niet vooruit. @Daphne en doortje: ik denk dat die onzekerheid wel blijft hoor...tenminste de komende weken nog. Heb t zelf ook. 1,5 week geleden de laatste echo gehad maar toch nu weer twijfel...over 2 weken pas de volgende echo. Heb geen rare klachten ofzo maar toch....ben blij als die eerste 3 maanden voorbij zijn @ikke142: lees aub niet teveel verhalen he..want niet alles is idd positief wat je leest en je moet proberen niet te veel te stressen nu. Ik weet dat dat heel moeilijk is. Struin zelf ook altijd heel internet af voor antwoorden en bevestigingen maar eig kun je er niet veel mee. Het ene lichaam is t andere niet.
Hier zelf wel leuke kerstdagen gehad. 2x gourmet gehad en vandaag gwn een omelet. Morgen en zaterdag werken en dan zondag weer vrij. Maar merk wel dat ik weinig zin heb in dingen doen. Heel de dag door moe en dat misselijkheidsgevoel gaat ook niet echt weg. Zou stiekem wel voor 1 dag dat niet willen voelen. Maar goed, ik weet voor waar het voor is. Nu is het aftellen tot 8 januari, 3e echo en intake
Komt wel goed hoor. Ben inmiddels ern stukje rustiger, maar t blijft spannend. Ben gelukkig niet de enigste die zich gek maakt..... gisteren en vandaag redelijke rustig aan dagjes gehad. Morgen paar uurtjes naar kantoor, of thuis werken, dat zie ik nog wel. Voordeel dat ik daarin mn eigen keuzes kan maken. Voordeel van deze drukke dagen is dat ze sneller voorbij zijn en des te eerder is het 8 januari.....ik wacht gewoon braaf af....
Ikke bij mij wisselt me zeker en onzekere gevoel heel erg. Hebben het wel ouders verteld ik wilde niet moeilijk doen met drank enzo maar ben af en toe gewoon zo bang dat het fout gaat. Ik heb nog steeds geen kramp en dat geeft een beetje moed.... Al weet ik weer niet of je bij een miskraam altijd kramp moet hebben? Iemand? Dirkje wat een lieve reactie zeg haha. Hij reageerde er in elk geval goed op.... Nu nog wachten hihi.... Hoe was de reactie van familie? En krukken zijn rot dingen pffff! Nikie dat hoop ik ook heel erg! Maar soms is het heel moeilijk om me daar aan vast te houden. Dan totaal geen verlies en nu net wel weer met ook meer slijm dan de andere keren Dames die het misschien al een goede echo hebben gehad en ook bloedverlies hadden was het echt rood rood of niet? En was het dan ook met slijm? En zat het in je onderbroek of inlegkruisje? Sorry hoor wil even vergelijkings materiaal.... Ik heb het tot nu toe alleen met afvegen en is voornamelijk donker (oud) bloed maar af en toe ook een vleugje rood...
Hai meiden Leuke kerst gehad? Hier wel, alleen veel gegeten en dus ook veel misselijk geweest... alleen de geur van eten alleen al, blegh! Mamainthefuture, nop herken het niet had eerste zwangerschap alleen maar wat 'bruinsverlies' ook na goede echo. Nu *klopt af* niks... Ikkie de dagen zijn hopelijk zo voorbij en dan kun je weer ff kijken naar je kleintje! hier dus nog altijd erg misselijk... laatste dagen ook om stipt 5 uur wakker om te plassen en daarna natuurlijk kotsmisselijk! Morgen echo... spannend hoor!!
Ik heb ook wel een leuke kerst gehad! Wel veel moe geweest . Ik denk dat ik oud en nieuw niet volhoud tot 12 uur haha. Dirkje, wat rot van je voet! Hoe lang gaat het ongeveer duren of kunnen ze daar niks over zeggen? Mamainthefuture en Ikke, wat een spanning... Fijn dat jullie er wel wat geruster op zijn, lijkt mij heel moeilijk! Maar zoals jullie weten sta ik vanaf het begin al strak van de zenuwen. Straks de echo, ik moet tot het einde van de middag wachten pffffff.... Ik zie de hele tijd het scenario voor me dat er geen hartje meer is... Die stress komt vooral doordat mijn boobs dus 0 pijn doen en echt gewoon slap voelen al bijna 2 weken. Ik ben wel veel moe en ik heb ook nog steeds wel rare buikpijnen, soms verstopping en een beetje een misselijkig gevoel... Dus meer symptomen wel dan niet zou je denken, maarja boobs staat toch bij iedereen op 1 en aangezien ik dat niet heb blijf ik zo twijfelen. Als er vanmiddag wel een hartje is kan ik die twijfel in ieder geval loslaten, IK HOOP HET ZO!!! Meiden ik hoop dat jullie snel een kloppend hartje gaan zien, Ikke, wat moet jij lang wachten zeg pffff... Waar zijn alle andere meiden gebleven? Iedereen overgestapt op Facebook? Nikki en Daphne, ja zo'n hartje geeft even rust hè . Maar dan slaat de twijfel weer toe. Ik heb gelukkig geen bloed. Mamajadebo, jij morgen de echo? Spannend! Succes alvast.
Meiden,hebben jullie al gekeken welke zorgverzekering het beste is als je zwanger bent en in 2014 gaat bevallen? Ik denk dat ik bij PNO extra blijf, omdat die heel veel vergoeden, maar het is ook wel duur. 133 euro met tandarts erbij...
@ mamainthefuture, ik had dus vorige week maandag een goede echo met bloedverlies. Vaak alleen roze, soms ook rood. Normaal alleen met afvegen, soms een paar drupjes in de wc en maandag echt in m'n ondergoed. Maar goed, had ik de week ervoor ook en toch een goede echo @ Dirkje, sterkte, wat rot voor je! @ Doortje, succes vanmiddag! Ik herken je onzekerheid nog steeds. Wat betreft zorgverzekering zit ik bij zilverenkruis, 2 sterren (vergoed zonder medische indicatie bevalling in het ziekenhuis, wat ik graag wil en 24u kraamzorg. Daarnaast gratis kraampakket maar dat is bijzaak). Ik betaal in 2014 afgerond 106 euro omdat ik collectiviteitskorting krijg.