Zwanger uitgerekend 1-aug /15 aug 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door ArneLies, 12 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Jongen/Meisje

1. Jongen

2. Meisje

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Volgens mij is dat iemand anders op Facebook ;) want diegene op Facebook (Soraya) kwam geloof ik de dag voor kerst in het ziekenhuis terwijl Manuela dat weken geleden schreef. ;) wel heel verwarrend allemaal maar er zijn idd meiden die en hier actief zijn en op Facebook.

2. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Kirin, ik heb je in de nieuwe toegevoegd, want jij had wel een heel oude gepakt volgens mij... Nu is het vind ik overzichtelijker zonder al die afspraken die al geweest zijn of Chinese kalender dingen...
    Seit ik heb jou ook aangepast!

3. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Ik had net weer een beetje bruinverlies. Ik heb daarna misschien niet zo slim aan mijn baarmoedermond gevoeld om te bekijken of daar meer bloed zat. Dat was niet zo... Maar mijn baarmoedermond voelt heel zacht en een beetje open :( nu daar weer een beetje stress over. Ik denk dat ik morgen voor de zekerheid de verloskundige ga bellen...

4. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    @ Doortje, klinkt niet zo leuk nee :( maakt je er niet zekerder op. Hoop dat ze je morgen wat gerust gaan stellen. Gelukkig zie je alleen oud bloed. Wanneer heb je weer een echo dan of duurt dat nog erg lang?

5. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Ow dan haal ik het allemaal door elkaar en weet ik het niet haha.

Doortje hoop dat je snel terecht kan...

Hier dan wel dan geen bloedverlies maar nog steeds geen kramp.... Dus we wachten maar af :(

6. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    He wat grappig, ontdek nu ook dit topic. Zijn er zo veel zwangeren die uitgerekend zijn begin augustus dat er 2 topics zijn?
    Leuk zo veel zwangeren!

Ik ben nu 9 weken en 3 dagen zwanger (1 aug) en heb inmiddels 2 echo's achter de rug. Vanwege bloedverlies steeds (lijkt nu op te houden) en omdat ik al in het zh liep vanwege de vruchtbaarheidsbehandeling.

Hoop heel erg dat het met iedereen heel goed gaat, en veel dat er veel mooie echo's volgen nog bij iedereen!

7. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Hey RiTi, ja er zijn 2 topics en zelfs nog een Facebook groepje ;) ik loop 1 dag achter op jou en ben ook zwanger geworden via de MMM.
    Er zijn hier veel meer meiden met bloedverlies. Ik heb af en toe een paar druppels waar ik al lekker van in de stress schiet :(. Ik heb ook 2 echo's gehad die er goed uitzien, dus probeer me daar aan vast te houden... Maar pffff, vind het niet makkelijk allemaal. Als je zin hebt kun je hier ook meekletsen! Nu er veel mensen op Facebook zitten is het hier een stuk rustiger ;(.

8. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Dankje Doortje! :)

9. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

dames ik ga jullie verlaten. Het kindje leeft niet meer. Ik ben verscheurt van vrrdriet. Het gaat jullie goed

p.s. willen jullie mij uit de lijst halen

10. Thijs1

Thijs1 Actief lid

26 aug 2013
    183
    0
    0
    Docent
    Zwolle

Heel veel sterkte!!

11. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Ach meis, wat erg voor je! Heel veel sterkte!

12. dirkje82

dirkje82 Actief lid

30 jul 2013
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beertje heel veel sterkte.

13. dirkje82

dirkje82 Actief lid

30 jul 2013
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat ik ook maar naar Facebook ga nu het hier steeds rustiger lijkt te worden met kletsen ;) Hoe moet ik dat doen?

14. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    stuur mij ff een pb met je gegevens op fb. Dan maak ik je eerst vriend van mij en kan ik je vervolgens toevoegen aan de groep.

15. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Wat verschrikkelijk beertje.. Sterkte

16. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    RiTi ik dacht dat er alleen nog een clubje was van 16 aug tm 31 aug. Maar welkom ;) hoop dat ik na vrijdag nog steeds hier kan kletsen heb veel bloedverlies en vrijdag weer een echo (tot nu toe geen kramp, maar bereid me wel voor op geen goede echo)

Beertje heel erg meis, sterkte :(

Doortje heb jij de vk nog gebelt?

17. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    @ mamainthefuture, hier hetzelfde. Alleen dan donderdag de echo. Veel succes iig vrijdag! Hoop dat alles goed is :)

@ Doortje, hoe gaat het met je? Ben je er al wat geruster op?

18. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Beertje: meissie heel veel sterkte, ik weet (helaas) hoe het voelt. Heel veel liefst en knuffels <3

19. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    @doortje: ik snap goed hoor dat je al in de stress raakt van wat bloed en/of krampen. Heb t zelf ook... toevallig is mijn baarmoedermond ook zacht en wat open. Bij mij komt dat omdat ik ook al 1 keer een curretage heb gehad. Na zoiets of een bevalling kan je baarmoedermond altijd ietjes open staan en sluit niet helemaal meer. Maar we moeten ons vasthouden aan goede echo's meid ;)

20. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Hey meiden, ik heb de vk gebeld, zij maakt zich geen zorgen... Ik heb geen bloedverlies meer gehad, wel buikpijn, maar dat had ik aan het begin ook heel erg dus misschien betekent het gewoon dat er weer van alles aan het groeien is.
    Ik ga het vanavond allemaal maar even een beetje rustig houden. De buurtonderzoek van 18 is nu al helemaal los aan het gaan met vrienden, hij is alleen thuis dus dat belooft wat... Als ik dat allemaal zo zie en al die jongetjes nu al over straat zie schuimen ga ik bijna hopen dat wij een meisje krijgen haha of een jongetje die niet van vuurwerk houdt, dat mag ook haha.
    Fijne jaarwisselingen allemaal! X

Deel Deze Pagina