Zwanger uitgerekend 1-aug /15 aug 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door ArneLies, 12 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Jongen/Meisje

1. Jongen

2. Meisje

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Dames ik wens jullie een heel gelukkig, gezond en liefdevol 2014! Dat al jullie dromen naar uit mogen komen. Hopen op allemaal mooi plakbeeps!

2. dirkje82

dirkje82 Actief lid

30 jul 2013
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daar sluit ik me bij aan mamainthefuture! Hoe gaat het met je?

3. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Happy New Year allemaal.
    Voor iedereen eerst mooie echo's en in de tweede helft van het jaar prachtige baby's

4. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Dirkje het gaat nog steeds dan wel bloed dan niet... Maar nog geen kramp. Vandaag ook weer erg misselijk.... Naja nog twee dagen en dan weet ik eindelijk hoe het er voor staat.... Ben op het punt dat het me niet meer uitmaakt wat zolang ik het maar weet!
    Al hoop ik natuurlijk wel een hartje te zien, maar eigenlijk ben ik langzaam die hoop aan het opgeven...

5. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Beertje, wat vreselijk, veel sterkte.

Doortje, bloedverlies is zo rot, maakt erg onzeker. Wel goed dat de vk zich geen zorgen maakt.
    Ik heb maandag weer een echo, hoop zo dat het allemaal goed is en ik naar de vk mag. Alles 'gewoon' en 'normaal' is toch het fijnst bij een zwangerschap.

En voor iedereen een heel mooi, gelukkig en gezond nieuw jaar natuurlijk!

6. dirkje82

dirkje82 Actief lid

30 jul 2013
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    mamainthefuture, ik begrijp dat je de moed aan het verliezen bent, maar toch denk ik dat het een goed teken is dat je geen kramp hebt. Nog 2 dagen volhouden meid, ik blijf voor je duimen. Het valt me trouwens wel op dat er vrij veel zijn in deze groep die er last van hebben!

7. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Dirkje ja het is heel erg moeilijk... Wel last van me rug dus ook dat geeft beetje hoop, had ik bij Thomas ook waren me banden die erg groeide dus hoop nu ook....
    Ja valt me ook heel erg op dat er hier veel meiden zijn die bloedverlies hebben. Maar helaas is het niet allemaal positief nieuws....
    Gelukkig is deze dag bijna om dan morgen nog.... We gaan iets leuks doen dus afleiding :D en dan vrijdag ochtend naar de vk pffff ben blij als ik geweest ben.

8. Thijs1

Thijs1 Actief lid

26 aug 2013
    183
    0
    0
    Docent
    Zwolle
    Iedereen een gelukkig en gezond 2014 en dat alle bloedverliezen niets ernstigs is en dat we allemaal mooie kindjes krijgen

9. moedertje112

moedertje112 Actief lid

29 jun 2012
    226
    0
    0
    Huismoeder
    Schijndel
    Sorry moeders ben al ff niet geweest!! Hoe is het met iedereen allemaal n mooi uit einde gehad? Tellen jullie ok alweer de echo af??

10. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Iedereen een gelukkig nieuwjaar toegewenst! :) Dat we allemaal maar een gezonde baby krijgen in augustus!

@ Moedertje, hier is alles goed, bij jou dan? Jaaa morgen eindelijk weer een echo. Maar met dat bloedverlies erbij ben ik er ook wel weer bang voor. Maar naar mijn gevoel heb ik lang op de echo gewacht, al valt dat natuurlijk ook wel weer mee. Wanneer heb jij de volgende echo?

@ Mamainthefuture, is het zo erg dan, het bloedverlies? Ik snap je gevoel wel goed, dat had/heb ik dus ook. Heb al wel een hartje gezien maar ook telkens bloedverlies gehad. Dan weer wel, dan weer niet. Zal blij zijn als we 24 uur verder zijn, kan me voorstellen dat jij ook blij bent als het vrijdag is. Sterkte meid!

11. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Wat spannend Daphne en Mamainthefuture... Ik snap dat jullie bezorgd zijn, maar tot nu toe is het bij veel mensen toch ook nog steeds goed! Ik heb gelukkig geen bloedverlies meer gehad, afkloppen! Ik vind het ook wel opvallend dat zo veel van ons bloedverlies hebben. Ik heb eigenlijk over 3 weken pas weer de volgende echo, de 12 weken combinatietest, maar ik mocht het ziekenhuis bellen als ik dat te lang vond, dus ik ga proberen eerder te gaan ;). Ik vind meer dan 3 weken echt lang hoor!
    Ik wens trouwens ook iedereen een gelukkig 2014 en een gezonde baby of gezonde baby's!

12. moedertje112

moedertje112 Actief lid

29 jun 2012
    226
    0
    0
    Huismoeder
    Schijndel
    Daphne91 wat fijn dat je morgen weer n echo hebt zeg! Heb je nu geen bloed verlies meer gehad? Moet eigenlijk meer terug lezen he! Snap dat je daar onzeker mee bent! Hier gaat het ok wel goed maar nog steeds nergens last van geen een kwaaltje ik krijg pas 10 januari weer n echo ben dan 10 weken dus nog anderhalf weekje wachten!

13. moedertje112

moedertje112 Actief lid

29 jun 2012
    226
    0
    0
    Huismoeder
    Schijndel
    Jij vast succes morgen met de echo en we horen het morge wel hoop dat alles goed is!!

14. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    @ Doortje, ja dat is ook zo. Mijn eerste echo was (na bloedverlies) ook positief. Ja hihi, snap ik wel dat je het lang vind duren. Ik heb 2.5 week geleden een echo gehad, lijkt ook lang geleden haha. Verder wat opgelucht geraakt deze week? Begin van de week was geloof ik niet zo best helaas, met dat bloedverlies.

@ Moedertje, ik heb vanaf zondag eigenlijk geen bloedverlies meer gehad. Dat heeft bij mij ruim 3 weken geduurd dat ik dat iedere dag had in meer of mindere mate. Vandaag toevallig nog een beetje, maar dat wijd ik aan de ontlasting. Verder; so far so good. Ik heb ook geen symptomen, alleen licht gevoelige borsten die gevoeliger zijn geweest en daarnaast een vol gevoel, maar dat is alles. Sommige vrouwen hebben dat nou eenmaal las ik.

Dan loop je net een paar dagen voor mij :) maar omdat mijn laatste menstruatie 26 oktober was gaan ze van die datum uit (overigens later pas mijn eisprong gehad want ik heb geen regelmatige cyclus). Dus daarom kan ik morgen al met zogezegd '10 weken' langs komen. De andere echo die ik gehad heb was niet gepland omdat er gedacht werd aan een mk. Maar goed ik ben nu ongeveer 8 weken :) Nog anderhalve week en dan heb jij ook (eindelijk) een echo, duurt lang he wachten :(

15. dirkje82

dirkje82 Actief lid

30 jul 2013
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daphne, mag ik vragen hoe het kan dat wij (op een dag na) gelijk lopen, terwijl ik mijn laatste menstruatie op 7 november had en jij op 26 oktober?

16. moedertje112

moedertje112 Actief lid

29 jun 2012
    226
    0
    0
    Huismoeder
    Schijndel
    Daphne91 ow das minder met dat bloed verlies wel fijn nu minder maar Indd ze als ik hier eerder hoorde hoeft het niets te betekenen mijn zusje heeft gewoon elk maand de menstruatie gehad dus dat kan ok gewoon maar lijkt me Indd wel onzeker!. En vandaag met de kntlasting heb je daar ok z'n moeite mee?? Ik namelijk heel erg.ok wel fijn dat je binne geen kwaaltjes hebt he. Mijn schoonzusje is ok zwanger maar sl wat verder hoor en is zoo ziek dus denk dat we mogen afkloppen!! Ja dat zijn we ongeveer even ver mijn laatste dag van de menstruatie is 2 nov geweest ben aan stande vrijdag 9 weken en denk dat het termijn 10 jan wel word vast gelegd! Indd erg fijn als we weer n echo hebbe gehad maar duurt meestal xo lang ja! Hoelaat moet jij morgen??

En dirkje82 we liggen allemaal bij elkaar mijne laatste was 2 nov en zoals op de eerste echo was ik 7 weken dus weet ok niet hoe dat kan

17. dirkje82

dirkje82 Actief lid

30 jul 2013
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    moedertje112, ik heb altijd begrepen dat je moet rekenen van de 1e dag van je laatste menstruatie, dan ben je dus eigenlijk nog niet zwanger maar die 2 weken krijg je er dan 'gratis' bij.
    Bij mijn zoon klopte dit in ieder geval precies.

18. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    @ Dirkje, normaal is dat ook zo maar ik heb heel veel gedoe met anticonceptie gehad (buikpijn en van de pil zelfs longembolie). Een jaar geleden heb ik mijn implanon laten verwijderen en sindsdien heel onregelmatig ongesteld. 44 dagen ipv 28. Ik denk dat ik mijn eisprong 20 november gehad heb, sindsdien gevoeligere stevige borsten, wat ik altijd na de eisprong heb. Vandaar dat ik nu ong rond de 8 weken zit.

16 december heb ik een echo gehad en volgens mijn berekening was ik 5+3 week. Hartje klopte al en het vruchtje was 4,5mm groot. Dan ben ik iets verder als ik zelf dacht maar echt nog niet op 10 weken, hooguit 8,5 weken

19. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    @ Moedertje, om 19.10u pas, dus lekker de dag afwachten haha. Wat je zegt inderdaad, het maakt je misschien wat onzeker maar blij dat ik amper kwaaltjes heb tot nu toe. Ja ook ik heb ontzettend veel moeiteloos de stoelgang. Normaal al wel maar nu helemaal, was gewoon te voorspellen haha

20. moedertje112

moedertje112 Actief lid

29 jun 2012
    226
    0
    0
    Huismoeder
    Schijndel
    Dirkje82 ja dat klopt zoals je het zegt hier ok hoor maar kan af wijken na de echo geloof ik!!

En daphne91 dan konden ze bij jou al vrieg het hartje zien zeg wat fijn!! Hier heb ik echo gehad met 7 weken en zeiden dat ik nog niet hoefde te schrikken als ze geen hartactie zagen want waren namelijk erg vroeg!! Ik dacht al ow nee maar hier zagen ze gelukkig wel al hartactie wel inweding dan he! En wat mag je laat morge zeg dan gaat je dag lang duren denk ik!! Heel veel succes en hoor morgenavond hoe het gegaan in spannend!!!

Deel Deze Pagina