@ moedertje, vond ik ook al maar ik kreeg die (inwendige) echo alleen om te kijken of er niks mis was en bij toeval klopte het hartje al. Kan ook goed zijn dat ik een paar dagen verder ben hoor. Nooit mijn eisprong opgespoord dus kan maar zo dat enkele dagen na de eisprong m'n borsten gevoelig worden. Ja hou jullie op de hoogte! Stiekem best zenuwachtig na dat bloed maar we zullen zien. Slaap lekker meiden!
Daphne91 hier ok nooit me eisprong gevoeld! Dnapwel dat je beetje zenuwachtig bent hoor zou ik ook zijn!! Nou slaap lekker en tot mprge zeg ik dan maar
Daphne het ene moment helemaal niks en het andere moment redelijk veel. Heb voor de zekerheid een inlegkruisje in maar die blijft schoon... Nu wakker en weer kotsmisselijk.... Wordt gek van me lichaam! Jij heb laat de echo! Suc6 met dat wachten meis! En natuurlijk met de echo Dirkje het meest veilige is rekenen vanaf de eiersprong als je weet wanneer die was! Omdat je cyclus kan afwijken elke keer. En zeker voor meiden met een langere cyclus dan 28 dagen klopt het niet alsje tekend vanaf 1ste dag laatste ongie Moedertje wanneer heb je je eerste echo gehad? Ja sommige zijn heel erg ziek... Hier ook twee dames weet alleen even niet welke twee!
Goedemorgen Vervelend meiden die onzekerheid!! Hopelijk hebben jullie snel duidelijkheid en een mooie echo! Hier gaat t niet zo lekker... sinds gister weer zo onwijs misselijk, echt beroerd gewoon! Bahh!! Tis een goed teken maar toch helemaal niet prettig! Belemmerd je gewoon erg momenteel... Ben ook weer wat afgevallen, maar das ook logisch als eten zo moeizaam gaat... en dan al die dubbele hormonen pfffff!! Ach komt goed... maar gewoon rustig dagje!
Wat gezellig dat het weer wat drukker is hier! Mamajadebo, wat vervelend dat je je zo slecht voelt, wel logisch natuurlijk idd met 2 Beebs! Mamainthefuture, wat blijft het toch spannend, nog even geduld... Ik blijf voor je duimen! Daphne, ik duim ook hard voor jou, ik snap dat je zenuwachtig bent! Ik was zonder bloedverlies al mega zenuwachtig! Ik begin me ook steeds minder lekker te voelen, heel erg lusteloos steeds en ik slaap ineens uit! Ik ben echt mijn bed niet uit te branden! Gelukkig heb ik vakantie, maar volgende week moet ik 5 dagen werken! Pfffff, ik zie er nu al zo tegenop!
Mamainthefutere ik heb met 7 weken een echo gehad en ze zeiden toen al het kan zijn dat je nog geen hartactie ziet maar dan hoef je niet te schrikken maar gelukkig was het al te zien! Wanneer krijgen ze bij jullie de eerste echo want bij verloskundige is het ok veel minder met de echo's hoor heb bij me andere 3 zoontjes niet zoveel echo's gehad! Komt ok dat ik nu goed onder controle sta misschien! Mamajadebo wat minder dat je zo misselijk bent Indd dat is niet fijn en die hormonen pff das wel n ramp ja!! Heb jij wel al n echo gehad?? Doortje81 ow das minder dat je straks weer moet gaan werken net nu je ff extra rust nodig hebt anders ben je wel wat fitter! Daarom nu het kan lekker genieten
Moedertje112 ja ik heb 28 dec eerste echo gehad met 2 kloppende hartjes! Krijg nu 20 jan weer een echo!
Iedereen een heel gelukkig en gezond 2014 gewenst. En dat we inderdaad allemaal in augustus 1 of meerdere prachtige kindjes vast mogen houden. Ik ben vandaag bij de verloskundige geweest, ze maakt helaas geen echo's maar kon wel het hartje vinden. En dat hadden we niet verwacht. Dus hebben nu een prachtig mooi hartje gehoord. Weet niet of ik het hier al gemeld had, maar vorige week vrijdag de 27e hebben we ook een echo gehad en daar een kloppend hartje op gezien. Ik hoop dat de echo morgen goed is mamainthefuture. En die van Daphne vandaag ook.
Wow mamajadebo 2 hoe gaaf is dat hihi!! Dan nu zieker Indd dubbel hormonen zeker wel fijn als je het de 20 ste weer ziet he!!
Kirin wat fijn dat je het hartje hebt gehoord een hele op luchting he!! Maar waarom doen ze bij jullie geen echo?? En hoever ben je precies
Íedereen nog een gezond en gelukkig 2014 gewenst met hopelijk in Augustus heel veel gezonde babys!! @ Kirin Fijn dat je een hartje hebt gehoord snel al! @ mamainthefuture ik ben al een beetje zenuwachtig hoor en jij? Hoelaat moet je? IK pas om 15.15 pff hoe ga ik het volhouden. @ Daphne succes duim voor je dat alles goed is straks! @ andere meiden die morgen ook een echo hebben ook heel veel succes natuurlijk!
@ Kirin, super! Mag ik vragen waarom je zo snel nog een echo had? Wel erg fijn en zeker ook dat je het hartje zag En dank je moet pas om 19.10 dus al de hele dag lichtelijk in spanning haha
Verloskundige praktijk hier, maakt zelf geen echo's. Ik heb vroege echo gehad vanwege dagelijks bloedverlies al vanaf het begin van de zwangerschap. En aangezien ik de vorige keer via hormonen pillen zwanger geworden ben. Heb ik korte lijntjes bij de gynaecoloog in het ziekenhuis. Ik zou nou ja rond de 9 weken zijn. Is nog niet helemaal duidelijk. Ze passen het vaak pas na de 12 weken echt aan.
Ja een hele verassing! We hebben er al 3 dus hadden dit niet verwacht! Maar inmiddels wel gewend en vinden het echt super!! kan niet wachten tot de 20ste!
Hier beginnen de zenuwen toe te nemen. Nog een klein weekje wachten oo de volgende echo....eerste was vooraan in de 6 weken, dus niets om me echt zorgen over te maken, maar toch he....... Mamainthefuture...ben zo benieuwd bij jou morgen. Ik ga voor een heel mooi plaatje duimen Ier hebben we gisteren de schoonfamilie ingelicht. Waren allemaal zeer verrast. En de zoon van mn mannetje weet het nu. Wilde dat hij het van ons hoort ipv via mn schoonmoeder, dus gisteren maar ff gebeld. Reageerde gelukkig ook heel goed. Is toch ff afwachten wat ie er van vind op zn 21ste weer een klein brusje erbij te krijfen. Iedereen met echos de komende dagen: veel plezier. X
Even een echo bericht.... Ben bang dat het klaar is heb op het moment erg veel bloedverlies en inmiddels buikpijn zie het echt somber in. Denk dat ik een lege echo krijg....
@ Mamainthefuture, dikke knuff! Je zal het vast gezegd hebben, maar hoe laat moet je morgen ook alweer? Hoop toch echt dat het loos alarm is! Nog minder dan een uurtje, eindelijk. Op van de zenuwen!
Ow nee, mamainthefuture, ditmvind ik geen echo bericht hoor. Wat naar voor je! Ik hoop dat het toch of goed is, maar ik kan me voorstellen dat je je nu toch wel heel veel zorgen maakt! Mijn duimen draaien voor jullie! Sterkte! Dikke knuffel voor jou!
Daphne, jij veel succes zo meteen! Lekker meezingen met de radio in de auto heb ik ook gedaan, hielp een beetje tegen de stress...