Dank je dames.... Buikpijn is heel erg aan het worden ben al volledig overstuur ! Zou echt een mega wonder zijn. Echo is morgen om 8.30 gelukkig vroeg....
Mamajadebo ow dat geloof ik wel ff schrikken maar super leuk!! Hoe oud zijn je andere kinderen? Ik heb er ok 3 van 8 6 4 dus zal dadelijk ok erg wennen worden hier kleinste zit al op school dus heb echt de vrijheid hier! Ikkr142 wat fijn dat hij het leuk vind is natuurlijk ok wel z'n kleintje! Leuk dat iedereen verrast was en leuk vind! Manainthefutere wat vervelend dat de buikpijn erger word ik hoop fat he morgen een goede echo hebt wel fijn dat het vroeg is dat scheelt anders duurt het zolang pff
Ja gelukkig al vroeg. Anders had ik nu al gebelt en me zoontje van bed gehaald om nu al te gaan.... Heb een kruikje op me buik en dat helpt wel een beetje. Ben ook erg aan de race gaat lekker hier.
Moedertje die zijn 5, bijna 4 en bijna 15 maanden! Scheelt wel hoor al ze op school zijn... Iig de oudste 2 vanaf feb mag de middelste!! Mamainthefuture he bah meis wat naar! Dikke knuff
Kan ok goed zijn dat je buikgriep hebt hoor dat heerst maar dat bloedverlies heb ik ok geen goede kijk op hoor! Maar hoop echt dat het gewoon allemaal goed zit! Ja ik zou dat anders ok doen hoor die onzekerheid is niets bah bsh!! Wel fijn dat de kruik beetje verminderd!! Probeer beetje te ontspannen en hopelijk zien we morge hier goed nieuws
Mamajadebo wat lekker kort op elkaar hebbe ze ok iets aan elkaar he! Hier gaat ok goed merk wel dat de oudste en middelste meer samen hebbe of de middelste en de jongste want die van 8 en 4 totaal verschillend!
mamainthefuture oh nee meid ik leef met je mee.. toch blijven duimen voor morgen!! Sterkte en knuffel! Daphne91, hoe is het gegaan?? Hier had ik vandaag loopgips gehoopt te krijgen, maar dat ging helaas niet door ivm een toch vrij gecompliceerde breuk en nu dus nog 10 dagen met krukken
Ben behoorlijk aan de race geweest net.... En kramp is minder tot bijna weg.... Dirkje balen dat je geen loopgips hebt, krukken zijn erg vervelend en vermoeiend! Suc6 ermee. Daphne heeft op Facebook laten weten een goede echo gehad te hebben
Ja idd, de echo was goed! Verder als verwacht, nu 8 weken en 5 dagen! Zagen al een klein armpje en beentje hihi. Moet wel naar de gyn ipv vk, ivm een eerdere longembolie, dat is toch wat risicovoller. Balen enerzijds want nu kan m'n vriend een stuk minder vaak mee. Is helaas niet anders. Nu jij nog mamainthefuture, hoop het zo voor je bij mij was de kramp en bloedverlies geen mk in ieder geval, ik hoop ook echt niet bij jou!
Daphne gefeliciteerd met de goede echo, wat fijn! mamainthefuture, dat klinkt wel alsof die kramp van je darmen kwam en dus misschien niet van je buik!
Mamainthefutere nee wat verschrikkelijk zeg!! Zijn je krampen nu weg? En het bloedverlies?? Heel dubbel dit zeg!! Maar Daphne wat fijn dat alles goed was zeg!! En Indd in het ziekenhuis toch wel fijner en ok meer controle en meer echo's tenminste dat is hier!! Mamainthefutere heel veel sterkte morge denk aan je