@ Mamainthefuture, wat ontzettend rot voor je, sterkte! Hoop toch echt op een wonder voor je en dat het toch echt iets anders was. @ De rest, dank jullie! Moedertje, is ook wel zo maar mijn vriend zal dan vaak niet mee kunnen. Hij is mede-eigenaar van een bedrijf en kan (als ie dienst heeft) niet zomaar vrij krijgen, maar we zien het wel
Dames ik moet me afmelden helaas idd gister een miskraam gehad.... Ben er kapot van. Me baarmoeder was gelukkig wel bijna helemaal schoon dus dat scheelt! Jullie heel erg veel plezier en suc6 in jullie zwangerschap geniet van alle voorbereidingen!
Ach meis, wat ontzettend moeilijk! Ik hoop dat jullie het samen kunnen verwerken en dat je je snel weer hier kan melden met goed nieuws. Maar voor nu... Heel veel sterkte! Ik denk aan je! En ik zal je missen hier! Liefs en dikke digi knuffel!
Daphne fijn dat de echo goed was! Hier nu in t zkh ff bloed laten prikken!! En man wat ben ik beroerd, blegh!! De misselijkheid neemt nog altijd toe, dus ga er stiekem wel een beetje vanuit dat mijn beebjes goed groeien!
@ Mama JaDeBo, ja was een hele opluchting! Sterkte, ik kan me voorstellen dat het alles behalve fijn is. Zelf mag ik nog in m'n handjes klappen, nog amper ergens last van terwijl de kleine goed groeit.. maar ik ga nu ook ff naar het zkh, ook bloed prikken en hopelijk een afspraak maken met de gyn.
@mamainthefuture wat naar. Begrijp dat je er kapot van bent. Heel veel sterkte en hopelijk snel eentje die blijft plakken voor jullie. Ik denk aan jullie. Dikke kus
Dank jullie wel dames Doortje lief van je! Zal jou ook missen. Probeer jij maar heerlijk te genieten van je kleine garnaaltje
Dank jullie wel lief! Ben vandaag met me kleine man en me grote man naar de dierentuin geweest even weg van alles! Nu hopen dat ik me volgende maand gewoon weer kan bellen en we een oktober baby krijgen
Even niet zo actief geweest hier en weer van alles gebeurd lees ik... @mamainthefuture: aah nee meis!!! wat k*t, om t maar even zo te zeggen neem de tijd meid en hopelijk schijnt voor jullie ook de zon weer snel. Dikke knuf en kus De reden waarom ik niet zo actief ben geweest is omdat ik erg moe ben. Werk fulltime, check dan savonds even snel fb en ga bankhangen en slapen. Voor de rest voel ik me wel prima, heb super veel honger en echt misselijk ben ik niet. Maar die moeheid, voel me net een zombie. Mn buikje groeit wel al een beetje. Is echt leuk om te zien Maar ben blij als t woensdag is en ik de echo krijg. Ben dan 10 weken en als alles dan goed is kan ik eindelijk echt gaan genieten. Klinkt mss raar maar heel soms sluit ik me even af van de zwangerschap omdat ik echt bang ben dat ik dalik weer iets niet goed zie op de echo, die miskramen hebben me zo gemaakt Ik weet moet goede hoop houden en heb al 2 goede echo's gehad met een super mooie beeb maar toch... Hoe gaat t verder met iedereen hier? Ik lees dat sommige meiden zich echt beroerd voelen. Bah!! Moeten jullie dan ook werken en hoe gaat dat dan?
Heel veel sterkte mamainthefuture.. :'( Gaat er iemand uit dit clubje naar de 9-maandenbeurs? Oh en voor diegene woonachtig in de omgeving van Eindhoven; in Geldrop zit Ot en Sien (kinderkleding en assecoires) waar op dit moment 40% en 50% korting geldt. Afhankelijk van het merk is de korting bepaald. Erg leuke spullen! Heb voor Ties meteen wat nieuws in huis gehaald