Zwanger uitgerekend 1-aug /15 aug 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door ArneLies, 12 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Jongen/Meisje

1. Jongen

2. Meisje

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    moedertje112: wat een nachtmerrie! 2 keer zo heftig misgegaan!
    Lijkt me nu ook weer erg spannend

2. moedertje112

moedertje112 Actief lid

29 jun 2012
    226
    0
    0
    Huismoeder
    Schijndel
    Ikke142 ja is nu Indd beetje meer de hormonen die ok mee spelen gewoon even uit leggen en dan komt het helemaal goed!!

Thijs1 wat minder dat je met dat over geven zit snap dat dar je onzeker maakt als het zo ineens op komt en op werk Indd niet fijn!! Weten ze op get werk ok nog niets en. Vanaf wanneer wilde je het eigenlijk gaan zeggen?fijn dat je woensdag weer n echo hebt he ik tel er namelijk ok meestal aff. En ijs het bij de 9 maandenbeurs zo druk?? Wel fijn dat je dan nog mooi 4 dagen na de sneeuw gaat lekker hoor!!

Dirkje82 morgen de echo spannend!!! En Indd zo werken is ok wel weer lekker wel minder met je gebroken voet gaat het verder wel goed zo net krukken dan?? Hoelaat heb je morgen avond de echo??

Daphne91 das n hele reis geweest dan bah! Hebbe ze je niet uit gelegd waarom je door gestuurd bent? Moet zeggen ik vind ziekenhuis ok fijner hoor meer controle en meer echo's dus in mij geval erg fijn!!

Kris81 das minder n jetlag! En hoe komt het dat erbij jou 6 weken tussen zit met de echo?? En Indd je moet er vanuit gaan dat alles gewoon goed zit ! En de tekens heb je he! Wanneer krijg je een echo weer??

Mamootje ben je misselijk enzo of het ziek?? Dan is het erg vervelend als je weer moet gaan werken! Wanneer krijg jij nu weer n echo??

3. moedertje112

moedertje112 Actief lid

29 jun 2012
    226
    0
    0
    Huismoeder
    Schijndel
    Damens nog n vraagje wat zeggen en denken jullie over de angelsound?? Dat is z'n ding waarmee je het hartje kan horen! Moet zeggen hier raden ze het me allemaal vooral in mij situatie zeggen ze als ik het er niet goed op zet dat ik dan misschien in paniek raak! Wat zeggen jullie

4. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    @ Moedertje, jawel. Ik heb een aantal jaar geleden 2 keer in 2 weken longembolie gehad en dat is maar net goed gegaan toen. Daarom doorgestuurd.

Maar ik bedoelde; ik weet niet waarom ik zo snel weer mag komen ;) maar vind ik niet erg

5. dirkje82

dirkje82 Actief lid

30 jul 2013
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    moedertje112 ik gebruik de krukken alleen voor buiten, binnen loop ik een beetje op het gips wat eigenlijk niet mag maar anders kan ik geen kant op.. Heb de echo om 18:00 uur dus het wordt een lange dag ;)

Wat betreft de angelsound, ik heb hem bij mijn zoon wel gebruikt maar niet echt vaak. Ik vond het toch fijner om het hartje gewoon bij de vk te horen. Inderdaad je moet niet in paniek raken als je het niet kan vinden, vooral in het begin zit het erg laag. Ik kan je niet vertellen of je het aan moet schaffen.. Misschien kun je dat met de vk overleggen?

6. moedertje112

moedertje112 Actief lid

29 jun 2012
    226
    0
    0
    Huismoeder
    Schijndel
    Ow Daphne dan begreep ik het verkeerd!! En Indd alleen weer fijn he hihi

7. moedertje112

moedertje112 Actief lid

29 jun 2012
    226
    0
    0
    Huismoeder
    Schijndel
    Dirkje82 nee snap dat je binnen buis een beetje smokkelt anders lijkt het me Indd geen doen! Nou 6 uur is best wel laat ja dat het maar snel voorbij vliegt dan morge Indd wel ff laten weten he! Ja Indd ik moet vrijdag weer dus ga ff overleggen wat hun ervan zeggen denk dat ze ok zeggen niet doen maar wie weet! Fijne avond nog en succes morge

8. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Mijn vk raadde hem af ivm onzekerheid die het mee kan brengen als je het hartje niet kunt vinden. Nu met de twins doe ik t ook niet mag ook altijd vk bellen oid ondanks dat ik straks overgedragen wordt naar de gyn.

Blegh wat voel ik me beroerd zeg! Onwijs misselijk, moe en zo koud brrrrrrr! Zometeen maar naar bed en hopelijk kan ik wat slapen. Morgen gaat wekkertje weer en moet mijn moppie weer naar school.

9. moedertje112

moedertje112 Actief lid

29 jun 2012
    226
    0
    0
    Huismoeder
    Schijndel
    Dat denk ik ook mamajadebo. Dus denk dat ik het niet moet doen vraag het gewoon vrijdag nog ff! Wel fijn dat je altijd mag bellen hoor! Ik heb dat ok en mag dan gelijk komen maar denk dan ze zien me alweer aan komen!! Krijg als het goed is om de 2 weken n echo dus das eigenlijk niet zo lang om te wachten!! Wat minder dat je je zo beroerd voelt zeg das echt niet fijn nee!! Dus groot gelijk en er lekker in kruipen hier ok erg lam hoor maar komt dat we hele dag zijn wesen zwemmen met de jongens pff echt vermoeied zwemmen!! Ja morgen hebbe we weer ritme heerlijk zeg!! Vind dat toch weer lekker hoor!!

10. Mama JaDeBo

Ik krijg straks bij de gyn ook om de 2 weken een echo omdat eeneiige tweeling is, alleen nog ff afwachten wel ziekenhuis!
    Ja zwemmen is vermoeiend :)! Het ritme is ook wel weer fijn hoor en hopelijk gaat dan de tijd ook wat sneller, kan haast niet wachten tot ik me beebjes weet mag zien! Wachten duurt dan zo lang!

11. dirkje82

dirkje82 Actief lid

30 jul 2013
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    moedertje112 thanks, ik laat het zeker weten vanavond ;)

mama jadebo balen dat je je zo beroerd voelt. Is dat dat extra erg omdat het een tweeling is of maakt dat niet uit?

Voor iedereen die vandaag weer gaat werken, werk ze!

12. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Bah, het is zo vroeg ;(. Ik wil iet werken! Ik merk dat ik meteen veel slechter heb geslapen en ik heb hele rommelende darmen. Volgens mij heb ik meer last van de stress rond mijn werk dan ik dacht. Het is nu wel erg duidelijk. Pffffff, niet goed!
    Iedereen die ook weer moet werken, sterkte!
    Dirkje, succes en hopelijk veel plezier vanavond!
    Ik mag de 14e weer, duurt nog zooo lang!
    Gaan jullie voor de combinatietest? Ik wel, de 20e voor de nekplooimeting... Spannend!

13. Mama JaDeBo

ik heb er wel vele malen meer last van en voor mijn gevoel is het veel erger dan bij de vorige zwangerschappen.

Succes vanavond!!

14. Mama JaDeBo

Doortje sterkte en succes op je werk!!

hier alweer bijna klaar om mijn meisje naar school te brengen. Ze heeft er gelukkig weer zin in. Daarna ff snel boodschapjes doen en beetje rommelen in huis voor zover het gaat.

Vannacht zo raar gedroomd... dat k mijn twins kon zien in een soort zakje, ze waren duidelijk met zijn tweetjes en lachte naar mij... zo apart! Ze groeien vast goed gezien de kwaaltjes en opgezette buik...

15. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    mamajadebo, wel echt speciaal, zwanger zijn van een tweeling, leuk!

Hier vanmiddag de derde echo, hoop heel erg dat ik daarna naar de vk kan en alles dus goed is.
    Combinatietest hebben we wel gepland al maar we zijn er eigenlijk nog niet helemaal uit, handig ;).

16. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Goedemorgen dames
    RiTi en dirkje succes met je echo. Hopelijk weer mooie beelden.

Moedertje je leest verschillende verhalen over de angelsound. Ik ga m niet aanschaffen omdat ik bang ben dat het voir te veel stress zorgt als we m een keer niet kunnen vinden. Wacht maar gewoon af op echos e.d. bij gyn en of vk.

Mama Jadebo hopelijk krijg je wat gedaan. Of in ieder geval genoeg zodat het voor je eigen gevoel goed is.

Hier ook blij dat het gewone ritme weer begint. Vannacht weer halve nacht tv liggen kijken. Kon geen houding vinden die lekker lag zodat ik kon slapen. Nu dus redelijk brak aan de dag begonnen.
    Woensdag die slapeloosheid maar eens bespreken met de gyn.. nog 2 nachtjes dan mag ik kijken of alles goed zit....hoop zo dat we een hsrtje te zien krijgen, maar ben ondertussen ook bang dat het niet gebeurt, hoewel ik geen tekenen merk dat het mis zou zijn........onzekerheid, onzekerheid, nog 49 uur dan weten we meer......

17. Thijs1

Thijs1 Actief lid

26 aug 2013
    183
    0
    0
    Docent
    Zwolle
    [QUOTE
    Thijs1 wat minder dat je met dat over geven zit snap dat dar je onzeker maakt als het zo ineens op komt en op werk Indd niet fijn!! Weten ze op get werk ok nog niets en. Vanaf wanneer wilde je het eigenlijk gaan zeggen?fijn dat je woensdag weer n echo hebt he ik tel er namelijk ok meestal aff. En ijs het bij de 9 maandenbeurs zo druk?? Wel fijn dat je dan nog mooi 4 dagen na de sneeuw gaat lekker hoor!!

Ik ga het morgen vertellen, zodat ik ook wat rustiger aan kan doen, want anders blijf je maar rondrennen en daar heb ik geen energie voor.?[/QUOTE]

18. Debbske

Debbske Actief lid

29 nov 2013
    199
    0
    0
    Net terug van echo... waren al 4 x zo groot als 10 dgn terug... ongeveer 2cm en hele mooie hartjes gehoord :) Moet vanwege medische verleden, leeftijd en het feit dat het een tweeling is wel voortaan naar prenatale diagnostiek, maar ja...Ben zo opgelucht dat alles goed is... Kans is volgens gyn nu nog maar heel klein dat het nog mis zou kunnen gaan... dus daar geloven we dan maar in...

Iedereen die ook vandaag afspraken heeft staan heel veel plezier/succes!!!

19. moedertje112

moedertje112 Actief lid

29 jun 2012
    226
    0
    0
    Huismoeder
    Schijndel
    Mamajadebo Indd wel fijn die extra controle en duurt zeker lang voor je gevoel dat je het dan weer ziet! Geloof wel dat je nu meer hormonen hebt dat je dubbel zo ziek bent denk dat ok wel eerder groeit en bij ons al helemaal natuurlijk alles is al paar x in vorm geweest hihi!!

Doortje 81 is Indd weer erg vroeg zo bah bah hier ok weer wennen Indd verband jongens na school Pff zelfs de jongens wilde er niet uit!! En over je werk met stress denk dat jet het dan gewoon moet zeggen dan kunnen ze er rekening mee houden en is boor jou zelf ok fijner! De combinatie test ga ik zelf niet doen maar bij mij kijken ze wel zo uit gebreid dus das vind ik al fijn!! Weet of ik het zou willen weten als je de kans erop hebt!! Bij mij vriendin hebbe ze toen gezegt zoveel procent kans en het kindje is er en ziet er niets aan. En jij de 14 de weer spannend hoor schiet al n beetje op he!

Mamajadebo wat n leuke droom !! Komt dat je nu ok meer met de kamer van de dochter bezig bent enzo denk dus meer het besef.

Riti wat fijn weer n echo altijd leuk he!!

Ikke143 ik snap de onzekerheid wel hoor denk dat de meeste dat wel hebben! Nu is het aftellen en zie je woensdag jullie wonder. Hoever ben je dan precies? En Indd die slapeloosheid gewoon ff overleggen want das niet als je nachtrust niet goed iis

Thijs1 groot gelijk en wat zeiden ze op je werk?? Denk wel dat ze er rekening mee houden toch??? En zo rond rennen is niets mooi rustig aan doen je hebt straks alleen je eigen erme zitten natuurlijk.

Debbske wat leuk ok twee hartjes. Fijn dat alles er goed uit zag n zorg minder! En al 2 cm gegroeid jun je zien hoe hard het gaat zeg!! Prachtig !! Wat is prenatale diagnostic? Heb ik nog nooit van gehoord! Ben jij ok net zo ziek als mamajadebo??

20. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    moedertje112:
    Ik ben niet mega ziek ofzo, maar ik heb de energie van een slak en mijn wallen hangen op mijn knieën zo ongeveer.
    Als ik heel moe ben of weinig eet (krijg bijna niets weg), dan ben ik zoooo misselijk, niet normaal, word erg licht in mijn hoofd.
    Daarom ben ik benieuwd hoe dat gaat met 4 dagen werken en ook omdat ik op het werk nog niets heb verteld.
    Ik krijg overmorgen een 2e echo.

Ik ben nog verder niet geïnformeerd over de combinatietest. Bij F hebben we dat wel gedaan, en dat ik nu ook wel mijn intentie. Maar nog geen afspraak. Woensdag wordt alles verder besproken en waar ik onder behandeling moet (blijven).

Wanneer gaan jullie het op het werk vertellen, of wanneer heb je dat gedaan?
    Ik vind het eigenlijk nog net wat te vroeg.
    Ik heb alleen al een mega buik dus dat wordt alle wijde truien uit de kast halen

Deel Deze Pagina