Zwanger uitgerekend 1-aug /15 aug 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door ArneLies, 12 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Jongen/Meisje

1. Jongen

2. Meisje

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Helaas hier slecht nieuws. Beide hartjes kloppen niet meer... Waarschijnlijk al 2 dagen na de vorige echo gestopt!

2. Kirin

Kirin Actief lid

3 dec 2009
    275
    0
    0
    Noord Babant
    Wat erg mama JaDeBo. Had je nog wel zwangerschapsklachten? Heel veel sterkte.

3. moedertje112

moedertje112 Actief lid

29 jun 2012
    226
    0
    0
    Huismoeder
    Schijndel
    Mamajadebo omg verschrikkelijk zeg!! Weet niet zo goed wat te zeggen sorry!! Veel sterkte

4. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Ow ;( mamajadebo wat erg..... Geen woorden voor. Dat had ik echt niet verwacht na de goede echo... Heel veel sterkte meis voor jullie hele gezin! Dikke X en ik ga je missen hier!

5. Debbske

Debbske Actief lid

29 nov 2013
    199
    0
    0
    Mamajebo, ik las het al op fb, maar hier nogmaals heel veel sterkte met jullie verlies...

6. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Dankjewel meiden!

Ja had nog steeds de zw klachten... nu is het afwachten of mijn lichaam dit zelf kan oplossen... Vreselijk!!

7. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Thijs, gefeliciteerd met je goede echo, wat dubbel is het toch hier!...
    Je bent dan eigenlijk vooruit gezet hoor! Dat is over het algmeen volgens mij positiever dan als je teruggezet bent. Je bent verder in je zwangerschap, maar ben dus eerder uitgerekend! ;)
    Fijn meis!

8. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    @ Dirkje, ja dat advies krijg ik ook, maar had het al voor de zwangerschap haha. Bewegen gaat dan idd moeilijk ;) maar ik mag natuurlijk wel vezelrijker eten, maar het gaat niet. Over alles wat ik eet denk ik na; ik eet volkoren, peulvruchten, zemelen en als tussendoortje fruit, Savonds gewoon avondeten maar wel altijd met groente. Ik heb al weinig honger, nu helemaal. Vandaag al 4 zakjes ingenomen (vanaf half 3) en nog steeds geen resultaat. Het is niet echt super vies maar ook niet om aan te raden haha, zit een apart smaakje van waar ik altijd al bijna van over m'n nek ga.

9. dirkje82

dirkje82 Actief lid

30 jul 2013
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    mama jadebo wat vreselijk.. Heel veel sterkte.

10. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Iemand al iets van Ikke gehoord? Begin een beetje ongerust te worden.... Ikke, hoe ging het?

11. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Op fb heeft ze volgensmij gezegd dat het goed ging Doortje, maar wel dat het kindje nog klein was, hartje klopt

12. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Mama jadebo, oh nee wat vreselijk!
    Heel veel sterkte.

13. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mamajadebo: meid nogmaals veel sterkte met dit verlies. Het is soms ook zo oneerlijk. dikke knuf!!!

Idd Doortje, het is net wat je zegt...zo dubbele verhalen hier de laatste tijd. Jammer dat we van sommige meiden afscheid moeten nemen :( Ben niet meer heel actief hier (want hou t anders niet meer bij :) ) Maar als ik dan hier kom zie ik weer iemand afscheid nemen. Gelukkig daarnaast ook goede verhalen en echo's ;)

Ik heb zelf gisteren een super echo (filmpje gehad). Denk de meeste van jullie het wel op fb hebben gezien. Kleine uk doet t super en zwaaide zelfs naar ons <3 Ben 2 dagen vooruit gezet en nu uitgerekend op 2 aug ipv de 4e. Dalik wordt het nog een juli beeb :p

Wie van de meiden hier zit trouwens niet op fb?

14. moedertje112

moedertje112 Actief lid

29 jun 2012
    226
    0
    0
    Huismoeder
    Schijndel
    Hoi nikie86 ik zit wel op face book maar weet niet waar jullie zitten kun je mij misschien toevoegen gezellig!! Wat fijn dat je weer n mooi filmpje hebt gezien mooi is dat ge!! Indd ok veel verschillende verhalen minder leuke maar ok bij veel positieve erg hoor!!

Ik mag morge weer ben nu toch ok wel n beetje bang hoor!!

15. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Hey hey

Het hartje klopt. Beebje is wel aan de kleine kant. 9.2mm (gelijk aan 6+6) terwijl ik volgens de telling 8+4 zou zijn gisteren. Echter als ik tel vanaf de bevruchting kom ik op precies het juiste aantal weken en dagen uit.
    Was gisteren een beetje van mn stuk, maar dat is inmiddels wel weer bijgetrokken. Knop in standje positief en gaan maar.
    Over 2 weken heb ik weer een echo. op 22 januari. En dan op 13 feb de termijn echo...... spannend!!!

Ook maar ff de echo erbij gezet

Bijgevoegde bestanden:

16. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    @moedertje112: Dit is de link van fb (Augustus mama's): https://www.facebook.com/groups/628155527243845/642576442468420/?comment_id=642580749134656&notif_t=group_comment_reply

Dan moet je denk ik de beheerder een berichtje sturen of klikken op 'lid worden'. Volgens mij is Lies de beheerster maar weet t niet meer zeker. Ik zat eerst hier elke dag op maar vind fb toch fijner. Aangezien je dan foto's ziet van iedereen en ook eerder updates. Voor mij is het gemakkelijker vandaar dat ik hier wat minder aanwezig ben. Ook het fijne is dat de groep is afgeschermd op fb, als je iets plaatst ofzo dan zien alleen de meiden het van de groep.

@ikke: echt wel een mooie echo hoor. En fijn dat je over 2 weken weer mag, dat geeft meer rust. Voor mij toen wel de eerste weken. Ben benieuwd waarop je uitkomt bij de termijn echo :)

17. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Ik denk dat je de groep niet vind als je geen lid bent, omdat het een geheime groep is. Moedertje112 stuur mij ff een pb met je facebook gegevens, dan voeg ik je toe als vriend en daarna aan de groep.

Nikie, ja ben wel blij dat ik nu vaak mag spieken. Toch elke keer weer spannend, zal nog wel ff blijven, maar probeer mezelf echt de positieve hoek in te blijven praten. Geeft meer rust en minder stress.

Jij had ook een helemaal geweldige echo zag ik op fb!

18. Thijs1

Thijs1 Actief lid

26 aug 2013
    183
    0
    0
    Docent
    Zwolle
    Wat erg! Heel veel sterkte

19. Thijs1

Thijs1 Actief lid

26 aug 2013
    183
    0
    0
    Docent
    Zwolle
    Sorry bedoel ik ook ;). Ja erg tegenstrijdig zo deze berichten

20. Thijs1

Thijs1 Actief lid

26 aug 2013
    183
    0
    0
    Docent
    Zwolle
    Ik zit niet op FB. Ik vind dit wat overzichtelijker om te volgen, dus vandaar

Deel Deze Pagina