Zwanger uitgerekend 1-aug /15 aug 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door ArneLies, 12 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Jongen/Meisje

1. Jongen

2. Meisje

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Thijs1

Thijs1 Actief lid

26 aug 2013
    183
    0
    0
    Docent
    Zwolle
    Nou Sinds gisteren lijk ik weer wat op te knappen.. Dus hopelijk heb ik het ergste nu achter de rug.

Wij doen verder alleen nog de 20 weken echo en ik wil het graag weten wat het wordt, maat mijn man weet het nog niet, dus ben benieuwd. Hopelijk haal ik hem nog over ;)

Maandag wel even verloskundige bellen, want we kregen vandaag een mailtje van het kdv van mijn zoontje en er is de vijfde ziekte geconstateerd daar en dat schijnt erg gevaarlijk te zijn tijdens de zwangerschap. Er schijnen wel testen te zijn of je er al immuun voor bent of dat je net besmet bent en als dat laatste zo is dan moet je elke week een echo om te kijken of alles goed gaat. Tenminste lees ik op internet, dus tja weet niet hoe betrouwbaar dat is.. Afwachten maar even..

Fijn weekend allemaal vast

2. Suusie84

Suusie84 Nieuw lid

10 jan 2014
    3
    0
    0
    Wormer
    Hallo Dames,

Ik zou ook graag mee willen doen.
    Ik ben 13 augustus uitgerekend en heb de eerste echo gehad. De 23ste krijg ik de 2e echo en de combinatie test.

Groetjes

Suzanne

3. moedertje112

moedertje112 Actief lid

29 jun 2012
    226
    0
    0
    Huismoeder
    Schijndel
    Hoi suusie84 ten eerste gefeliciteerd! Gezellig dat je mee komt kletsen. Voel je je verder goed??

4. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yes de eerste 3 maanden zitten erop!! Gisteren de 12-weken grens gepasseerd :) Voelt toch wel als een mijlpaal al :D

5. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Gefeliciteerd Nikie, ik ook! Maar ik ben nog wel een beetje zenuwachtig voor de combinatietest morgen!

6. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja we lopen gelijk he ;). Snap goed dat je zenuwachtig bent hoor...zou ik ook hebben. Ik ga duimen voor je voor een super goede echo meid. Hoe laat moet je???

7. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeft iemand hier ook al ooit gehoord van de NUB theorie?? Ik heb er gisteren veel over gelezen op internet en wilde de theorie eens toepassen om mijn eigen echo's maar kwam er natuurlijk niet in uit. Je kan namelijk vanaf 11 a 12 weken aan de uitstulpinkjes tussen de beenjes zien wat t uiteindelijk kan worden. Is het uitstulpinkje recht dan worden t meestal de schaamliggen. Wijst het naar boven dan wordt het over het algemeen een piemeltje. Mijn beeb houdt van opgetrokken beentjes haha dus kon er niks uithalen. Theorie klopt ook niet altijd hoor maar altijd leuk om eens te proberen ;)

8. Thijs1

Thijs1 Actief lid

26 aug 2013
    183
    0
    0
    Docent
    Zwolle
    Suus welkom.

Doortje succes morgen

Nikie ik heb ook gekeken, maar kom er niet uit haha.. Ik hoop dat we bij 20 weken echo het kunnen zien ( Als manlief het ook wil)

Morgen hier de 12 weken grens..

9. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Ik moet morgen om 15.15, dus even geduld pffff. Ik ga nu proberen te slapen ;)

Welkom Suus!

10. moedertje112

moedertje112 Actief lid

29 jun 2012
    226
    0
    0
    Huismoeder
    Schijndel
    Succes doortje!!

11. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Nou, inderdaad bijna niet geslapen ;(

12. Thijs1

Thijs1 Actief lid

26 aug 2013
    183
    0
    0
    Docent
    Zwolle
    Balen. Succes

13. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Doortje, toi toi. Toch weer spannned he. Ik denk aan je! Knuffel.

Hier gaat het slapen langzaam beter, al zal het de komende twee nachten door de zenuwen weer minder worden ben ik bang. Woensdag om 11:00 voor echo nummero 3. Hoop zo dat onze frummel goed gegroeid is. Ok, zal kleiner zijn dan gemiddeld, maar als we maar een kloppend hartje hebben en een groter frummeltje dan de vorige keer dan ben ik blij en opgelucht. Vorige echo was op 8+4 en toen was ie 6+6 groot. Woensdag zitten we op 10+4 (ja ik moet mn banner nog aanpassen, maar dat doe ik na woensdag pas) dus ben benieuwd hoe groot ie dan is......

Mn buik groeit in ieder geval heel langzaamaan ook. Net eindelijk de eerste buikfoto gemaakt. Werd wel tijd he.

14. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    @ Suus, welkom! Leuk dat je mee kletst! :) uiteraard gefeliciteerd met je zwangerschap

@ Doortje, nog een paar uurtjes, succes!

@ Ikke, nog maar 2 dagen wachten! Duim voor je dat hij/zij het goed doet en mooi gegroeid is :)

Hier gaat het wel, idee dat ik steeds misselijker word. Vanochtend na het ontbijt zag ik een vies kopje bij de vaat, en daar ging de maaginhoud, bah! Slapen gaat wel, maar vriendinnen zeiden vandaag dat ik er erg moe uit zag. Komt ook wel weer in orde :)

15. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Suuces Doortje, komt vast goed.

16. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Doortje, ik ben benieuwd hoe het is gegaan :) Laat je strakjes iets weten??

@daphne91: dat heb ik ook, ben al paar dagen s 'ochtends zo misselijk. Kokhalzend boven de wc. Eenmaal na ontbijt gaat t wel maar lijkt dat t erger is dan paar weken geleden, heel raar. Het zou juist minder moeten worden toch haha. En dat moe zijn herken ik ook maar al te goed ;)

@ikke142: wat fijn dat je nu je buikje ook ziet groeien. Bij mij begon t vanaf ongeveer 9 weken. Nu zie je het vooral omdat m'n darmen zo uitsteken na t eten hihi. Voor woensdag heel veel kijkplezier! Duim voor je dat t allemaal goed eruit ziet :D

Hier vandaag vrij. Morgen begint m'n werkweek weer. Tijd gaat wel snel door t werken maar door mijn moeheid is het alleen maar zwaarder. Ik tel de weken nu af naar de pretecho omdat ik gwn veels te nieuwsgierig ben wat t geslacht nu is. Zie zoveel leuke spulletjes en kleding maar wil nu gericht gaan kopen. Heb al veel grijs/wit en beige. Deze week stuitte ik toevallig op een super mooie meisjesnaam. Ben er helemaal van weg dus voor een meid ben ik al klaar. Geen idee wat manlief ervan vind, zal het hem vanaaf eens vragen hihi. Hopen dat ie er net zo weg van is als ik dan staat die al vast :D Voor een menneke hebben we nog een half jaar de tijd ;)

17. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Ikke ik kan me voorstellen dat je nu al een beetje zenuwachtig bent... Ik duim voor je voor een goede echo!
    Gelukkig ben ik niet zo misselijk, ik heb nog helemaal niet gespuugd, wel voel ik me vaak niet lekker en heb ik geen zinnen bepaald eten. Ik heb net de eerste hamburger van de Mac achter de kiezen en dat beviel goed ;). Deze week ook voor het eerst aangekomen, wel maar 0,5 kg, maarja als het zo doorgaat...
    De echo was leuk! De baby was beweeglijk en we hebben hem/haar goed gezien! De nekplooimeting was goed, 1,5 mm, maar we moeten nog wachten op de bloeduitslag en dan kan het toch nog mis zijn... Dus het blijft nog even spannend, maar ik ben wel al opgelucht dat de nekplooi goed was! Wie gaan er ook alweer nog meer hiervoor? Heeft iemand hem al gehad? Ik hoop datbik de uitslag snel krijg!

18. moedertje112

moedertje112 Actief lid

29 jun 2012
    226
    0
    0
    Huismoeder
    Schijndel
    Doortje wat fijn zeg!! Gelukkig

19. Thijs1

Thijs1 Actief lid

26 aug 2013
    183
    0
    0
    Docent
    Zwolle
    Fijn dat alles goed was. Hopelijk bloeduitslag ook

20. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    @ Doortje, wat fijn dat alles goed is! Weet je ongeveer wanneer je bloeduitslag binnenkomt of geen idee? In ieder geval al een hele geruststelling dat de nekplooimeting goed was, lijkt me :D

Deel Deze Pagina